Siis ihastunut syvästi skorpparimieheen ja kysäsenkin et miten sopisi kaksoselle ja miten saisin hänen huomionsa kiinnitettyä minuun???
Kiitti!
Ihastunut
5
570
Vastaukset
- alsu
ajattelimpa vastata tähän sinun kysymysjuttuliin koska mulla on itellä tismalleen sama tilanne.
puoli vuotta sitte ihastuin tooosi paljon skorpparimieheen ja sen lähelle oli ihan _sika_vaikea päästä. mutta sitte ku pääsi, niin se oli ku taivas. siis sitähän sanotaan, ettei skorpparit ja kaksoset sovi yhteen ollenkaan ja itekki ku kaksonen olen ja luotan aika paljon tämmösiin horoskooppijuttuihin nii aattelin ettei tästä tuu mitään. mutta kuinkas kävikään, kyllä me seurustelemaan ruvettiin =)
en tiiä mitään ihmeellisiä keinoja siihen miten voi skorpparimiehen hurmata. niille pitää olla vaan mahollisimman paljon oma ittensä ja oikeasti niinku osottaa olevansa kiinnostunu, koska sitte ne uskaltaa itekki tavallaan sitte lähestyä sinua. ja skorpparit on kamalan syvällisiä yleensä kuitenki sisimmältään ja semmosia läheisyyden kipeitä, et ne tarvii sitä että oot siinä läsnä ja paikalla.
nyt sitte mulla on käyny silleen, että me erottiin sovussa, mutta koskaan en oo siitä irti päästäny ja nyt ollaan taas alettu ihastuun toisiimme, mutta tällä kertaa se on mun vaikeempaa päästä sen lähelle, mutta en ikinä lakkaa yrittämästä, koska minusta tuntuu että tää on mulle se THE ONE, näin kliseisesti sanottuna! =D
eli kaikkia horoskooppien lakia uhmaten, käy kaksosnainen kiinni skorpparimieheen, äläkä päästä irti ja tee samaa virhettä ku mä. skorppionipoju on pitämisen arvonen henkilö, ja rakastamisen arvonen!- kaksosnainen
Olen hänelle tunteeni päässyt kertomaankin ja hän nyt tietää missä mennään tällä puolen.
Hän ajattelee kovin järjellä kun järki ihminen on (en tosin itsekään järetön;) ).
Annan ajan kulua ja katselen mihin tää johtaa, tosin en lakkaa yrittämästä tosin en liikaakaan painosta.
Hän on eronnut joku aika sitten ja ymmärrän että aikaa vie ennen kuin uutta suhdetta.
Noin itsekin ajattelin ettei skorppari ja kaksonen sovi toisilleen kun näitä horoskooppi juttuja lueskellut, mutta nyt hieman toiset ajatukset kun hänet oppinut hieman tuntemaan.
Hän on aivan ihana ja valloittava persoona jos miehestä voi noin sanoa (ja miksei voi). Tutustumisen arvoinen ihminen sinällään.
Kun tapasimme ihastumiseni syveni entisestään ja siksi hieman mietin että mihin tämä johtaa loppujen lopuksi.
Kiitos vielä sinulle ja kaikkea hyvää.
-kaksosnainen :)) - alsu
kaksosnainen kirjoitti:
Olen hänelle tunteeni päässyt kertomaankin ja hän nyt tietää missä mennään tällä puolen.
Hän ajattelee kovin järjellä kun järki ihminen on (en tosin itsekään järetön;) ).
Annan ajan kulua ja katselen mihin tää johtaa, tosin en lakkaa yrittämästä tosin en liikaakaan painosta.
Hän on eronnut joku aika sitten ja ymmärrän että aikaa vie ennen kuin uutta suhdetta.
Noin itsekin ajattelin ettei skorppari ja kaksonen sovi toisilleen kun näitä horoskooppi juttuja lueskellut, mutta nyt hieman toiset ajatukset kun hänet oppinut hieman tuntemaan.
Hän on aivan ihana ja valloittava persoona jos miehestä voi noin sanoa (ja miksei voi). Tutustumisen arvoinen ihminen sinällään.
Kun tapasimme ihastumiseni syveni entisestään ja siksi hieman mietin että mihin tämä johtaa loppujen lopuksi.
Kiitos vielä sinulle ja kaikkea hyvää.
-kaksosnainen :))hei mahtava juttu! tosi hyvä että ootte molemmat ensin semmosellä järkiperäsellä pohjalla, siitä on hyvä sitte siirtyä myöhemmässä vaiheessa siihen tunneperäseen ;)
pidän peukkuja pystyssä sun puolesta!!
kaikkea hyvää teille molemmille ja toivon niiiiiiin että löydätte toisenne lopullisesti ja kokonaan! :)
- alsu - kaksosnainen
alsu kirjoitti:
hei mahtava juttu! tosi hyvä että ootte molemmat ensin semmosellä järkiperäsellä pohjalla, siitä on hyvä sitte siirtyä myöhemmässä vaiheessa siihen tunneperäseen ;)
pidän peukkuja pystyssä sun puolesta!!
kaikkea hyvää teille molemmille ja toivon niiiiiiin että löydätte toisenne lopullisesti ja kokonaan! :)
- alsumietin tässä vaan että onko skorppari aina noin järkevä?
Osaako olla spontaani ja yllätyksellinen ollenkaan?
Toivoisin hänen puoleltaan jotain elettä kiinnostuksesta minuun.
Hän oli niin järkevä etten oikein saanut selville onko tunteita minua kohtaan.
Mutta aika tosiaan näyttää mihin mennään, syteen tai saveen.... - alsu
kaksosnainen kirjoitti:
mietin tässä vaan että onko skorppari aina noin järkevä?
Osaako olla spontaani ja yllätyksellinen ollenkaan?
Toivoisin hänen puoleltaan jotain elettä kiinnostuksesta minuun.
Hän oli niin järkevä etten oikein saanut selville onko tunteita minua kohtaan.
Mutta aika tosiaan näyttää mihin mennään, syteen tai saveen....no jos totta puhutaan, skorppari ei ole aina järkevä. spontaaniuutta löytyy ja sellasia tempauksia jotka ottaa mahanpohjasta ;). tottahan se aina ihmisestä ja hänen luonteestaan riippuu, mutta ainakin omasta kokemuksesta sanoisin, että yllätyksellisyyttä löytyy! sitä vaan pitää odottaa ja antaa sen tulla omalla painollaan.
ja kun skorppari on itse kyspsä näyttämään kunnollisia ihastuksen/kiinnotsuksen merkkejä, niitä kyllä tulee. ei suurieleisiä, vaan ehkä sellasia pieniä, kutkuttavia juttuja, jotka tuntuu itselle suurelta, koska niitä on joutunut odottamaan!
good luck! ;)
-alsu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992