Olin iltatorilla juontamassa ja siellä tuli yleisön taholta samaisia asioita esiin mitä jo olen todennut mitä lainsäädäntömme tuntee.
KOIRAT EIVÄT KUULU TORILLE TORIAIKANA eikä myöskään yleiselle uimarannalle
Elintarvikkeiden kanssa työskentelevät samojen työkäsineiden kanssa ei tupakoida ja taas samoilla hanskoilla jatketa työtä.
Näitä asioita tulee valvontaviranomaiset tarkkailemaan, joten tiedoksi.
Joten tämä viesti kaikella ystävyydellä kaikille tiedoksi myöskin muualle kuin Lieksaan
Markku Korpinen
Hygienia
14
431
Vastaukset
- asia linja
Mutta kuka soitti eilen torilla kahden markan urkuja monta biisiä putkeen. Kova oli biitti ja kova oli putki :)
Ei kukaan ainakaan illalla toriaikana vaan Markku Leinonen soitti kallista harmonikkaa johon minulla ei olisi taitoa eikä varaa.
Missään" putkessa" ei siten ollut kukaan esiintyjä. MKEi kukaan ainakaan illalla toriaikana vaan Markku Leinonen soitti kallista harmonikkaa johon minulla ei olisi taitoa eikä varaa.
Missään" putkessa" ei siten ollut kukaan esiintyjä. MK
- asiaan voi
Normaalitilanteessa epäkohtaan puuttuu se, joka havainnon tekee. Välittömästi. Eli kun kerran olit siellä juontamassa miksikäs ett käskenyt koiria pois. Helppo homma.
On tosi toisentyyppisiä ihmisiä, jotka ensin kirjoittelevat yleisönosastoon puolivuotta. Touhuavat seläntakana kuin parhaatkin tietäjät. Välillä soittelevat viranomaisille jopa poliisia myöten. Jankkasevat ja jankkasevat. Meit on moneen junaan.Minä mainitsin asiasta juonnon lomassa ja sen asian oli joku havannoinut.
Kuitenkin nyt vielä muistutan asiasta jos jollakin on tietämättömyyttä mitä järjestyslaki toteaa.KOIRAT EIVÄT KUULU TORILLE TORIAIKAAN
Pyydän asian huomioimaan.
Tässä vaiheessa en ole soitellut poliisille, joten turha syytös kohtaani enkä ole henkilöitä ja koiria silloin asiaa sanottua huomioinut, mutta tehnyt asian tiettäväksi.
En toiminut järjestyksenvalvojana mutta jos silloin olisin olisin asian huomioinut.
Markku Korpinen- tekoja ei puheita
markkukorpinen kirjoitti:
Minä mainitsin asiasta juonnon lomassa ja sen asian oli joku havannoinut.
Kuitenkin nyt vielä muistutan asiasta jos jollakin on tietämättömyyttä mitä järjestyslaki toteaa.KOIRAT EIVÄT KUULU TORILLE TORIAIKAAN
Pyydän asian huomioimaan.
Tässä vaiheessa en ole soitellut poliisille, joten turha syytös kohtaani enkä ole henkilöitä ja koiria silloin asiaa sanottua huomioinut, mutta tehnyt asian tiettäväksi.
En toiminut järjestyksenvalvojana mutta jos silloin olisin olisin asian huomioinut.
Markku KorpinenNiinku paljoko se tilanne muuttuu täällä jankuttamalla. Toimet tulee suorittaa siellä missä ongelma on. Eli ota yhteys siihen nimettyyn vastuulliseen tilaisuuden järjestäjään. Sanot sille. Senjälkeen alueelle riitävästi ohjeita ja neuvoja sekä henkilöitä, jotka osaavat ja rohkenevat suoraan kasvokkain sanoa esiintulleen asian. Mikäli hupi ei poistu alueelta, niin senjälkeen jo etukäteen sovittu toimenpideohjelma päälle. Onko vaikeeta.
Tänne on ihan turha kirjotella koiranomistajille ohjeita. Kuka niitä lukee. tekoja ei puheita kirjoitti:
Niinku paljoko se tilanne muuttuu täällä jankuttamalla. Toimet tulee suorittaa siellä missä ongelma on. Eli ota yhteys siihen nimettyyn vastuulliseen tilaisuuden järjestäjään. Sanot sille. Senjälkeen alueelle riitävästi ohjeita ja neuvoja sekä henkilöitä, jotka osaavat ja rohkenevat suoraan kasvokkain sanoa esiintulleen asian. Mikäli hupi ei poistu alueelta, niin senjälkeen jo etukäteen sovittu toimenpideohjelma päälle. Onko vaikeeta.
Tänne on ihan turha kirjotella koiranomistajille ohjeita. Kuka niitä lukee.Olen kanssasi samaa mieltä monesta esille ottamastasi asiasta.
Oli joku asiakas huomioinut jonkun hygieniaan liittyvän asian ja siitä kävin järjestäjälle mainitsemassa.
Olen myöskin asiasta ottanut selvää ja toivonut että ei ketään syyllistettäisi tietämyttemyyden vuoksi. siksi olisi paikallaan kerrata vielä jokaisen torimyyjän tietojaan ja torin ylläpitäjän laittaa näkyviin asiaa koskevat ohjeet.
Mitä tulee tuohon toimenpideohjelmaan mielestäni on ensin kuntalaisille asiasta tiedotettava ettei sakot tule yllättäen,mielestäni jossakin tilaisuudessa jonkun hässäkän saaminen aikaiseksi ei ole hyvää toimintaa.
Kysymys ei olle yksistään koiranomistajille vaan on muitakin asioita mitä tulee huomioida ja miten huomioit kassaihmiset olkoon vaikka "tupakka viina ja villit naiset." hieman leikkiä laskien.MKKuka käyttää taas nimeäni siitä voinet joutua vastuuseen
Minä en ole kirjoittanut"Koirat kuuluu torille silloinkin kun siellä ei ole muita"
Tällainen toisen henkilön nimen käyttäminen kirjoittajana on väärennys ja rikos.
Markku Korpinen- Siinäpä se
Olen kanssasi samaa mieltä monesta esille ottamastasi asiasta.
Oli joku asiakas huomioinut jonkun hygieniaan liittyvän asian ja siitä kävin järjestäjälle mainitsemassa.
Olen myöskin asiasta ottanut selvää ja toivonut että ei ketään syyllistettäisi tietämyttemyyden vuoksi. siksi olisi paikallaan kerrata vielä jokaisen torimyyjän tietojaan ja torin ylläpitäjän laittaa näkyviin asiaa koskevat ohjeet.
Mitä tulee tuohon toimenpideohjelmaan mielestäni on ensin kuntalaisille asiasta tiedotettava ettei sakot tule yllättäen,mielestäni jossakin tilaisuudessa jonkun hässäkän saaminen aikaiseksi ei ole hyvää toimintaa.
Kysymys ei olle yksistään koiranomistajille vaan on muitakin asioita mitä tulee huomioida ja miten huomioit kassaihmiset olkoon vaikka "tupakka viina ja villit naiset." hieman leikkiä laskien.MKPääkaupunkiseudulla on oikeus päättänyt että hautausmaat ovat julkista aluetta ja näinollen koiran ulkoiluttaminen sallitaan.
Siinäpä se kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla on oikeus päättänyt että hautausmaat ovat julkista aluetta ja näinollen koiran ulkoiluttaminen sallitaan.
laki olemassa jos koirat paskantaa haudalle joten se siitä.MK
laki olemassa jos koirat paskantaa haudalle joten se siitä.MK
on hyvin selkeä teksti etsi ja haastele sitten mk
- bimbombi
on hyvin selkeä teksti etsi ja haastele sitten mk
bimboin..
- koirapilli
...näkeehän sokeakin nuo koirakieltomerkit, ei sitä tarvitse enään täällä mainostella. Parempaa hygieniaa tarvittaisiin sinne mikrofonien taakse, jottei lätinät ja jorinat tukkeisi korvia joutavalla sonnalla.
Toivottavasti ei aika kuuma siellä lavalla kyllä on
Olisiko paikallaan ottaa mukaan aivan oikeata sontaa ja ja mylly jotta siitä vaan jauhamaan sellainen henkilö joka osaa arvostella ainoastaan takanapäin.
On aivan selvää, että rajansa kaikella ja pyydän asian huomioimaan jälleen kerran mitkä ovat keskustelun säännöt ettei tapahdu jopa oikeudellisia toimintoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345558Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4902543Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271379JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51375En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171089Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7964- 62882
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4877Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43863HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807