Koiria ei kannata suojata kondomilla vaan tähänkin pulmaan on olemassa helppo ratkaisu jonka nyt kerron teille:
EI KOIRIA torille
EI KOIRIA uimarannalle
EI KOIRIA kauppaan
EI KOIRIA naapurin tontille
EI KOIRIA leikkipuistoon
EI KOIRIA keskuspuistoon
EI KOIRIA satamaan
EI KOIRIA pururadalle
EI KOIRIA metsään
EI KOIRIA ajoradalle
EI KOIRIA sillalle
EI KOIRIA pyörätielle
EI KOIRIA jalkakäytävälle
EI KOIRIA takapihalle
EI KOIRIA kaupan pihalle
YST.TERV XYZ :)
Lieksan koiraongelman ratkaisu
14
344
Vastaukset
- Kiellettävä
Allergiset ihmiset kärsivät koiraterrorista. Menkööt metsään minun puolesta. Kiinni pidettävä kuitenkin, ettei ahdistele viattomia ohikulkijoita.
- luomakunnassa
saastaisin elukka, joka on ottanut valtuudet väärinperustein, eikö totta? Sinä joka sotket ja paskannat minne sattuu, lisäksi olet vaaraksi kanssakumppaneillesi, siis miksi isottelet? Ota mallia eäimistä, ole rehellinen aito, mutta silti puolusta reviiriäsi, näin tekee eläinmaailma.
- Isäntä ite
Minun koirani saa paskoa ja kusta just sinne minne sitä huvittaa. Jos se sattuu ruikkimaan ahdasmielisen naapurini tontille tai jonkin muun eläintenvihaajan jalkojen juureen, niin se parempi. Siitä se saa namupalan ja isäntä eli minä hyvän mielen. Vittu että nämä ikuiset eläimistä (tai ihan mistä tahansa, syitähän elämästä löytyy) kitisijät ja pikkusielut ovat oikea ihmiskunnan syöpä.
Minä en ole eläinten vihaaja.
Olen todennut mitä meidän lainsäädäntö asiasta toteaa ,eli koirat eivät kuulu torille toriaikana josta olen toisaalla maininnut ja eilen myöskin sen sanonut.
Eli tietämäni mukaan asiaan tullaan kiinnitämään huomiota joten varaudu sakon maksuun mitä siitä seuraa.
Tämä asia on muuallakin tietämättömyyttä osittain mutta sinun asenteesi on välinpitämätöntä rovosointia.
Kuka sitten ei piittaa liikennesäännöistä yms esim invapaikoista jonne pysäköi ilman lupaa.MK- samaa mieltä
lieksassa koiranvihaajat tekevät kaikkensa...mutta täähän on lieksa,paskatakapajula
- Sinl
...taas yksi betonibunkkerihomo pistää ahdasmielisyytensä testiin.
On tiettyjä paikkoja, jonne koiria ei tule päästää, kuten; torit, uimarannat, kaupat,.. mutta kyllä se koira omalla takapihalla, jalkakäytävällä, pyörätiellä, metsässä,.. jne. kulkee siinä missä ohjaajansakin.
Sama homma pätee kissoihin, gekkoihin, marsuihin, kaneihin, yms. helevetin rotta eläimiin.
Pienemipi riesa noista koirista Lieksassa on kissoihin verraten. Ihmiset eivät piittaa paskan vertaa, missä katinroikaleet kuseksivat ja mouruavat.- nytpä miettikäämme
Itse asun koirani kanssa kerrostalossa. Jätökset kerään, minkä kaduille tai jalkakäytäville tekee. Olen yrittänyt opettaa (aika hyvin jo toimii), että ei paskota eikä nosteta jalkaa minne sattuu. Välitän eläimistä ja koirat ovat tosi tärkeitä minulle. Mutta, mutta... ketuttaa kyllä polkaista toisten paskoihin... eli ei tästä nyt kannata suuttua, vaan pidetään pussi mukanamme. Eikä anneta koiran merkata toisten oven pieliä tai postilaatikkoja. Samaten ketuttaa se, kun särjettyä lasia on pilvin pimein... pieni tassu voi vammautua. Eli opetellaan itse ja opetetaan toiset siisteiksi. Kaikkeen pitää suhtautua kylmäpäisesti, ei lasketa kielteisiä tunteita tämän asian ylle.
Nimimerkki Sinl.
Oletko tullut ajatelleeksi mitä tarkoittaa tuo kielenkäyttösi julkisesti? Ketä sinä nimittelet?
Kotikoirat ja laki siitä on löydettävissä otsikiolla helppotajuntainen teksti Muuten tekstisi muilta osin oli asiaa.MK- huomio!!!
nytpä miettikäämme kirjoitti:
Itse asun koirani kanssa kerrostalossa. Jätökset kerään, minkä kaduille tai jalkakäytäville tekee. Olen yrittänyt opettaa (aika hyvin jo toimii), että ei paskota eikä nosteta jalkaa minne sattuu. Välitän eläimistä ja koirat ovat tosi tärkeitä minulle. Mutta, mutta... ketuttaa kyllä polkaista toisten paskoihin... eli ei tästä nyt kannata suuttua, vaan pidetään pussi mukanamme. Eikä anneta koiran merkata toisten oven pieliä tai postilaatikkoja. Samaten ketuttaa se, kun särjettyä lasia on pilvin pimein... pieni tassu voi vammautua. Eli opetellaan itse ja opetetaan toiset siisteiksi. Kaikkeen pitää suhtautua kylmäpäisesti, ei lasketa kielteisiä tunteita tämän asian ylle.
Pahempi saaste se muovipussi on maailman kannalta kuin se koiran paska.
- ei!!!!!!!!!!!!!!!!
huomio!!! kirjoitti:
Pahempi saaste se muovipussi on maailman kannalta kuin se koiran paska.
Vaan hajoava biojätepussi. Eikä maksa paljon.
- Sinl
markkukorpinen kirjoitti:
Nimimerkki Sinl.
Oletko tullut ajatelleeksi mitä tarkoittaa tuo kielenkäyttösi julkisesti? Ketä sinä nimittelet?
Kotikoirat ja laki siitä on löydettävissä otsikiolla helppotajuntainen teksti Muuten tekstisi muilta osin oli asiaa.MK....näitä ruikuttelijoita on vähän väliä, mutta miksi se on aina koira, josta aina valitetaan.
Tahtoo isompi riesa olla kissoista, joita juoksentelee vapaana. Koirat on mielestäni Lieksassa hyvin hallinnassa eli irtokoiria ei pahemmin ole näkynyt. Koirien jätöksiäkään ei ole pahemmin ollut pientareilla jne.. näkösällä.
Jos koirat noin pahasti ketjun aloittajaa ottaa pattiin, niin kannattaa tuolloin liikkua paikoissa, joissa koirien läsnäolo on kieletty. - paskovat
Sinl kirjoitti:
....näitä ruikuttelijoita on vähän väliä, mutta miksi se on aina koira, josta aina valitetaan.
Tahtoo isompi riesa olla kissoista, joita juoksentelee vapaana. Koirat on mielestäni Lieksassa hyvin hallinnassa eli irtokoiria ei pahemmin ole näkynyt. Koirien jätöksiäkään ei ole pahemmin ollut pientareilla jne.. näkösällä.
Jos koirat noin pahasti ketjun aloittajaa ottaa pattiin, niin kannattaa tuolloin liikkua paikoissa, joissa koirien läsnäolo on kieletty.ja roskaavat ihan nämä nk. sivityneet kaksijalkaisetkin ja vielä mölinän kera. Missä niiden lemmikkien sitten pitäsi olla - jossain häkkikanalassako?
Sinl kirjoitti:
....näitä ruikuttelijoita on vähän väliä, mutta miksi se on aina koira, josta aina valitetaan.
Jos koirat noin pahasti ketjun aloittajaa ottaa pattiin, niin kannattaa tuolloin liikkua paikoissa, joissa koirien läsnäolo on kieletty.et sitten vastannut kysymykseen "betonibunkkerihomot" tarkoitatko tällä kutsua koiraa vai ihmistä.
Tämä koira asia ei ole yksin Lieksalaisten asia mielestäni täällä yleensä toimitaan asiallisesti mitä lainsäädäntö siltä osin tarkoittaa.Samaa asiaa esiintyy muuallakin.
On kuitenkin jopa sotkemista ja särkemistä jopa kurkkupaskaa kadulla ja se on ihmisten aikaansaannosta.
Joku kirjoitti tässä taannoin, miten jopa urheilukenttä on kisojen jälkeen kaatopaikka,olen joskus tällaisestä seikasta maininnut ollessani kuuluttajana jossa en nyt ole ollut mukana ,muuten olen tukenut jopa muutenkin urheilutoimintaa kuin jäsenmaksun maksamalla aikanaan luin parikymmentä vuotta ajanotossa tulokset" pimeässä" kopissa.- Sinl
markkukorpinen kirjoitti:
et sitten vastannut kysymykseen "betonibunkkerihomot" tarkoitatko tällä kutsua koiraa vai ihmistä.
Tämä koira asia ei ole yksin Lieksalaisten asia mielestäni täällä yleensä toimitaan asiallisesti mitä lainsäädäntö siltä osin tarkoittaa.Samaa asiaa esiintyy muuallakin.
On kuitenkin jopa sotkemista ja särkemistä jopa kurkkupaskaa kadulla ja se on ihmisten aikaansaannosta.
Joku kirjoitti tässä taannoin, miten jopa urheilukenttä on kisojen jälkeen kaatopaikka,olen joskus tällaisestä seikasta maininnut ollessani kuuluttajana jossa en nyt ole ollut mukana ,muuten olen tukenut jopa muutenkin urheilutoimintaa kuin jäsenmaksun maksamalla aikanaan luin parikymmentä vuotta ajanotossa tulokset" pimeässä" kopissa....koirat tänne osaa kirjoittaa, tai en tiedä miten monitaitoisia koiria ihmisillä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283