Se Oikea tänään

kiva viesti

Klo 05.20 tuli pitkästä aikaa kunnon tekstiviesti ruutuun,eli läpäisi naisvalvojan sensuurin. Viesti "kuului" näin :LAINAUS "Kusetko mun päälle ja runk## mua samalla." Nää on kivoi näitä lisää,lisää ja paljon

9

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkkavat kotona kimpas

Sensuuri falskaa, mutta ei tänne mitään KIINA sensuuria tarvita. Tietty pikku kakaroiden pitäs olla koisiin tohon aikaan, et vika vanhemmissa, jos antaa kattoo telkkuu ja lähettää viestejä. Uusavuttomat vanhemmat vaatis pikkasen koulutusta, ennen lapsien hankintaa. No, netti se on täynnä kaikkee jännää ja sensuuria siellä kaivattas. Kaiken voi aina kiertää ja Se yök oikeaa ei oo pakko kattoo.

• runkkuvei

Kuseminen on ihan luonnollinen asia. Toimittaja teki oikein kun ei poistanut viestiä.

Runk## sanassa oli noi risuaidat,joten ne oli asiallisesti sensuroitu.

Itse keittelin aamukahvia ja telkkari oli subilla,lapset lueskelivat teekupposten äärellä viestejä ei siinä mitään pahaa ole,lukutaitoisia 6-vuotiaita on nykyään paljon.

• sen suuri

kuudelta alkaa kielto. ei kusemista ei mitään sellaista.

• ent.poliisi

Runkkaa sanassa oli risuaidat,joten kaikki eivät sitä tajunneet. Myös kusenko päälle oli pitänyt vaikka valvojan taholta "kaunistaa".esim pissaanko.

• onko muka lihava

Monta viestiä,jossa toimittajaa haukuttiin lihavaksi. On ehkä alkuajoista pulskistunut hieman,mutta jokainen kantaa läskinsä. Törkeää!!

• imatran lahjalla

Eikö kukaan pysty poistamaan imatralaisen toimittajan päästä lippalakkia?

• Ennen 0.99e tai jotain

Tuleva vain 9.99e laaki. Voit kirjottaa tuhmia LISÄHINNALLA ja ne sensuroidaan pois, jos jaksetaan. Kiltit viesti vielä vanhaan hintaan vuodenloppuun asti. Uusi palvelu on pervo posti, jossa laitati tekstarin alkuun NÄYTÄ PERVOT. Posti tuo kotiisi kirjallisen tulosteen lähettämistä viesteistäsi, jotta voi prassata kavereillesi, miten paljon tuhmia viestejä olet lähettänyt ja paljonko niistä maksannut.

• 2 euroo kappale

Baariin ja majaan,voi vittu kuka ne maksaa?

• siis mitä?
        2 euroo kappale kirjoitti:

Baariin ja majaan,voi vittu kuka ne maksaa?

Vanhemmat ovat antaneet lapselle luvan soitella ja lähetellä kuvia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3188
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3015
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      49
      2896
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2187
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2071
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      934
    Aihe