Leo Meller

Kysymys Leolle

Miten voit olla varma puheesi todenperäisyydestä ?
Olen ollut 30v spiriualistisella tiellä, enkä mistään muualta ole saanut sitä uskoa, lohtua, ystäviä, Jumalan armoa, kuin sieltä.

Sinä puhut TV:ssä aiheesta josta et mitään tiedä.
Spiritualismi ei ole uskonto, se on elämänkatsomus. Se on tie henkisyyteen ja sen kasvamiseen.
Sinä kehtaat kertoa "vainajahengistä" että he ovat alakerran porukkaa jotka eksyttävät tavista.
Ne henget joita me kohtaamme ovat aitoja, niitä omaisiamme jotka ovat ennen meitä siirtyneet sinne.- Eivätkä he ole sen kauempana kuin ajatuksen päässä?! Jeesus sanoo mm " minun isäni kodissa on monta asuinsijaa, enkö siis..."
Siellä on tilaa varmasti minullekin joka en usko höpinöihisi, en osta äänitteitäsi, enkä käy kokouksissasi.
Katselen ja kuuntelen sitä sydämen ääntä joka minulle puhuu.

Jumala lähettää enkelinsä monessa muodossa meitä auttamaan. Jumala on kaikkitietävä ja näkee myös "veli Leon" sydämeen.
Koska Jumala on antanut meille valinnan vapauden hän antaa myös Leon viedä joitakin eksytykseen.

Uskovaiset ovat itsekkäitä, oman edun tavoittelijoita ja ulkokultaisia. He viskelevät niitä ensimäisiä kiviä, he särkevät särjetyn sydäntä minkä kerkeävät. He valikoivat hurskaan hymyn huulilleen kokouksissa ja puhuvat pahaa lähimmäisistään.
Spiriualismi yritää opettaa tuosta kaikesta pois.
www.henkinenkehitys.fi käy tutustumassa seuran sivuihin.

Ilman edellä menneitä minä en olisi jaksanut elää. He ovat tulleet / saaneet tulla meedion välityksellä ja antaneet minulle voimaa tukea ja lohdutusta. Sitä kirkko ei ole antanut pyynnöistäni huolimatta.

Eräänä päivänä niin Leo kuin minäkin siirrytään sinne oikeaan kotiimme, eikä silloin punnita sitä onko kastettu vai ei. Siellä on ihan erilainen arvo asteikko, kuten Jeesus jo aikoinaan kertoi.
Ja se kysymys: Miksi haluat mustamaalata raamatun nimessä niitä jota ajattelevat omilla aivoillaan ja tietävät elämän jatkuvan elämän jälkeen. Sekä yhteyden toimivan niin taivaan kuin maanvälillä. Muillakin kuin sinulla.

Amen.

10

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muta sallitko vastauksen

Uskon, että olet vilpittömästi kirjoittanut kirjoituksesi; että ihan oikeasti uskot siihen mitä sanot.

Oma kantani on se, että en iankaikkisuusasioissa voi luottaa ihmiseen, olipa tämä sitten elävä tai kuollut; en luota edes kirkkoihin. Uskon ja luotan vain Jumalaan ja Hänen Sanaansa, Logokseen.

Kaikkien ihmisten hengelliset sanomiset, tulee tutkia Jumalan Sanan valolla, sillä se on ainoa kompassi, joka meille on tähän aikaan annettu. Sen, mikä ei ole yhtä Sanan kanssa, voi unohtaa ja mennä eteenpäin. Jos ei kuitenkaan ole valmis tekemään elämässään asioita, niinkuin Jumala Sanasaan meitä kehoittaa, niin silloin ei alkuunkaan pidä vedota Raamattuun.
      On nimittäin olemassa asioita, joista Raamattu varoittaa. Eräs niistä on vainajahengille puhuminen ja niiltä kysyminen.(5.Moos. 18:10-12, Jes 8:13-19)

Jos joskus luet Raamattua, niin keskity lukemaan kuningas Saulin elämästä.
      Hän oli mies, joka ensin sai Jumalan hyväksynnän ja menestyi, mutta inhimillisyydessään ja oman järkensä varassa hän ylpistyi (ajatteli liikaa omilla aivoillaan, kuuliaisuuden sijaan) ja koki katkeran lopun.
      Hänestä on kirjoitettu Samuelin kirjassa. Huomaa että kuningas Saulkin kääntyi vainajahenkien puoleen, kun Jumala oli jo hyljännyt hänet. (1.Sam 28)

• tän yhden jutun

On meillä toki muitakin kompasseja tässä ajassa, kuten esim.henkioppaat.

• kaksi puolta.....
        tän yhden jutun kirjoitti:

On meillä toki muitakin kompasseja tässä ajassa, kuten esim.henkioppaat.

Uskon että on olemassa henkioppaita. Uskon myös että ne ovat lähetetyt syvyydestä ja että ne ihmisille tekeytyvät olevansa hyviä, armeliaita ja ihania henkiä, vaikka totuus on juuri päinvastainen.

Niiden sanomiin uskon myös, mutta tiedän että niiden sanomien lähde on helvetissä, vaikka ne ohjaisivatkin ihmisen elämää ja toisivat näennäisen rauhantunteen.

Tiedän, että on vain yksi tie ahtaalta avaralle ja se tie on Jeesus Kristus, kaikkien ihmisten vapahtaja!

• Tuohan on kuin minun koneestani. Yhdyn kysyjään ja tunnen hengen heimolaisuutta?
      Minua ovat edellä menneet tullet unen kautta auttamaan, antamaan neuvoa miten pääsen ahdingosta etenpäin- älkää nyt lähettäkö kirjoitusta jossa unet tuomitaan Moni raamatun henkilökin näki opastavaa unta. Danielinkirjassa muistaakseni se kunigas. Sitten Joosef ja se toinen joosef VT:n puolella tulkitsi vanki tovereiden Faaraon unet.
      Minulla on onni tuntea monta eri uskon suuntiin kuuluvaa henkilöä. Jokainen heistä on täynnä oman egonsa esille tuomista. Ainoastaan Pelastus Armeijaan kuuluvat ovat sitä itä Jeesus opetti. He laskeutuvat syntisen tasolle lohduttaen.

Olen aikoinaan hakenut apua helluista, en sitä saanut. En saanut edes paikkaa missä istua. Jokainen piti paikkansa ja vieressäänkin olevan varattuna. Seisten kuuntelin,vaikka tuoleja olisi ollut, olin selvä ja siististi pukeutunut. Sen jälkeen en ole porukkansa pyrkinyt.

Myöskään nämä uskis ystävät eivät halua pyynnöistäni huolimatta ottaa minua mukaan kokouksiinsa.
      Vain he haluavat saada esikois oikeuden.
      Tuskin muistavat Jeesuksen sanoja ensimiäisestä ja viimeiseksi tulevasta.
      Silti pidän heidän tuttavuudestaan kiinni. Tietäen että ystävät ovat ihan erilailla käytäytyviä.
      Minulla on joitakin pakana ystäviä, jotka kantavat huoliani tuonne yläkertaan siinä missä itsekin yritän noudattaa UT puolelta Jeesuksen sanaa ja tuoda esille mielipiteitäni siitä kuinka harhaisia nyky uskovat ovat.

• grasso

Tuohan on sellaista sekalaista pullamössöä, jossa on osia sieltä ja osia täältä.

Tutustu Jeesukseen PELASTAJANASI ja tulet tietämään mitä on oikea vapaus hengessä ja totuudessa! Ei sinun tarvitse mennä kokouksiin, voidaksesi kohdata Pelastajasi. Hän on siellä, missä on aitoa janoa Hänen puoleensa, eikä Hän jätä sinua yksin.
        Ainoa, jota Hän sinulta pyytää, on tahto muuttua Hänen rakkautensa kautta.

• kkla
        grasso kirjoitti:

Tuohan on sellaista sekalaista pullamössöä, jossa on osia sieltä ja osia täältä.

Tutustu Jeesukseen PELASTAJANASI ja tulet tietämään mitä on oikea vapaus hengessä ja totuudessa! Ei sinun tarvitse mennä kokouksiin, voidaksesi kohdata Pelastajasi. Hän on siellä, missä on aitoa janoa Hänen puoleensa, eikä Hän jätä sinua yksin.
        Ainoa, jota Hän sinulta pyytää, on tahto muuttua Hänen rakkautensa kautta.

ja on saanut paljon hyvää aikaan.Vajavainen tosin niinkuin me kaikki.
        Yksi asia vaivaa minua mistä en ole samaa mieltä.Siitä,että taivaassa olevat näkevät meidät täällä
        olevat ja vieläpä rukoilevat meidän puolesta.Mistään päin Raamattua
        en ole löytänyt tälle selvää tekstiä,jos Jeesus näkee ja rukoilee se ei tarkoita,
        että ihmiset jotka sinne perille ovat päässet näkisivät.
        Taivas on täydellinen paikka missä ei ole surua eikä kyyneleitä,miten vaikka
        isä joka on taivaassa voi katsella poikansa synnillistä menoa?murehtimatta?
        taivaassa?Uskon,että sieltä ei sallita nähdä tänne,eikä täältä sinne.

• on nuijalla työtä
        kkla kirjoitti:

ja on saanut paljon hyvää aikaan.Vajavainen tosin niinkuin me kaikki.
        Yksi asia vaivaa minua mistä en ole samaa mieltä.Siitä,että taivaassa olevat näkevät meidät täällä
        olevat ja vieläpä rukoilevat meidän puolesta.Mistään päin Raamattua
        en ole löytänyt tälle selvää tekstiä,jos Jeesus näkee ja rukoilee se ei tarkoita,
        että ihmiset jotka sinne perille ovat päässet näkisivät.
        Taivas on täydellinen paikka missä ei ole surua eikä kyyneleitä,miten vaikka
        isä joka on taivaassa voi katsella poikansa synnillistä menoa?murehtimatta?
        taivaassa?Uskon,että sieltä ei sallita nähdä tänne,eikä täältä sinne.

Otan todellakin mieluummin Möllerin kalanmaksaöljyä lusikallisen per päivä ja saan siitä aivojen ja ruumiin eliksiiriä. Oma henki kulkee ja uskon universumissa olevaan hyvyyteen. Uskonnoissa/lahkoissa tosiaan mättää tuo outo ja omituinen omahyväisyys ja julma toisin ajattelevan väheksyntä.

• Etsi totuus

...Jeesuksen ansion tähden Taivaissa Jumalan luona. Raamatussa on kyllä ihan erikseen puhuttu näistä asioista, mitä edustat, että ne ovat Jumalan tahdon vastaisia. Ne on kiellettyjä siksi, että vetävät päälleen maan alkeisvoimia ja pahoja henkiä. Näin itse löydän Raamatusta. Älä loukkaannu asiasta, vaan jatka etsintää, miten asia on. Hyvinkin paljon tästä edustamastasi asiasta on lopulta Raamatussa meille kaikille neuvoksi annettu.

• mutta luulenpa että Meller tässä asiassa ainakin on oikeassa. Raamatussahan nimenomaan kielletään kääntymästä vainajahenkien puoleen.Niin kyllä elämä jatkuu tuonpuoleisessa. Tuo kuolleiden puoleen kääntyminen voi tuntua hyvältä mutta sen tarkoitus on olla eksyttävä. Ne ei ole oikeita omaisia vaan alakerran porukkaa joka esiintyy niinä

• Anonyymi00009

Kysy leolta sähkömyynri bätetty Chat viesti ehdotus selain braive, yksinomaan, DNA seksi vilkku nurkka kobo ajan väärin oma sp myös, naisten sukupuoli rlime. Liikutus välnke

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5540
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1542
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      961
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      812
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      807
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39