Onko win98:ssa mitään ihmeempää uudistusta verrattuna win95:seen, paitti nyt ulkoasu? Löytyykö radikaaleja muutoksia? Ajattelin vaan että kannattaako vaihtaa 98:iin?
win95 vs win98
7
495
Vastaukset
- -Arttu-
- Ymmärtää yli 128 megan muistin hyödyntämisen
- FAT 32
- Parempi pelituki- GSM
Totta helvetissä vaihda toi nmt pois!
- win98:n puolelle kääntynyt? !
GSM kirjoitti:
Totta helvetissä vaihda toi nmt pois!
Vai nmt :D täytyy alkaa harkitteen vaihtamista.. Onhan siinä ainaki enempi teemoja jos ei muuta :I
- arska
Erot 95:n ja 98:n välillä ovat aika pienet, 98 on siistimpi ja hiukan vikkelämpi. Vaihda jos tykkäät, mutta 95:lläkin pärjää vielä.
- winguru
WindowsME on parempi vaihtoehto.
- -Arttu-
Tuolta ylempää niitä eroja. Kyse ei todellakaan ole mistään pelkästä kosmetiikasta
- 98 SE rulez!
winguru kirjoitti:
WindowsME on parempi vaihtoehto.
Jos asennat 98:n, hanki alkuperäinen tai Second Edition. ME:n ajureissa käyttämän digital signature:n takia tulee ongelmia, jos koneessasi on vähänkin erikoisempia oheislaitteita. Ainakaan vanhemmat skannerit & DVD-purkukortit eivät toimi kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650