minne vaeltamaan yksin?

vaellltaja

Olen lähdössä Lappiin elokuussa vaeltamaan ja ilmeisesti "joudun" lähtemään yksin, kaverin puutteen takia. Olen kaksi kertaa käynyt vaelluksella Lapissa aiemmin kaverin kanssa. Mikä olisi hyvä kohde jossa on selvästi merkitty reitti (niin ettei varmasti eksy) ja autiotupia mahdollisimman tiheästi niin ettei tarvitse kantaa telttaa mukanaan ja vielä kun olisi paljon ihmisiä liikkeellä tuomassa turvaa jos nyt jotain sattuu. Olen ajatellut Urho Kekkosen kansallispuistoa? olisiko hyvä kohde vai olisiko parempia ehdotuksia jotka täyttäisivät kriteerini.

6

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ypöyksin---

Tuo reitti ainakin on hyvin merkitty ja muutenkin "turvallinen".

Tämän reissun jälkeen et kaveria huoli ees mukaan...

• 1542

suosittelen kanssa

• on tullut
        1542 kirjoitti:

suosittelen kanssa

kierrettyä kaverin kanssa ja yksin. On helpompi vaeltaa yksin sellaista reittiä, minkä jo tuntee etukäteen. Kiersin reitin yksin vain päinvastaiseen suuntaa, siitä tuli vähän vaihtelua.
        Taas edessä tilanne ettei kaveria seuraksi. Ja olenkin miettinyt Kevon reittiä. Siellä on kuljettava jotain tiettyä reittiä pitkin ja ilmeisesti telttailupaikat on määrätty, se lisää turvallisuutta.

• sateet
        on tullut kirjoitti:

kierrettyä kaverin kanssa ja yksin. On helpompi vaeltaa yksin sellaista reittiä, minkä jo tuntee etukäteen. Kiersin reitin yksin vain päinvastaiseen suuntaa, siitä tuli vähän vaihtelua.
        Taas edessä tilanne ettei kaveria seuraksi. Ja olenkin miettinyt Kevon reittiä. Siellä on kuljettava jotain tiettyä reittiä pitkin ja ilmeisesti telttailupaikat on määrätty, se lisää turvallisuutta.

nostaa vedenpintaa ja se lisää jännitystä ylityksissä. Niissä on tosin vaijerit apuna. Hyvä valinta myös yksin kulkevalle.

• vaikka käsivarteen

Ja käväise Haltilla, on komiat maisemat ja varmasti et oo yksin jos reitillä pysyttelet. Tosin korvaani hieman särähti tuo "ilman telttaa, ettei sitä tarvitse kantaa mukana" .. Teltta on vakiovaruste, jota ilman on turha lähteä minnekään "oikealle" vaellukselle.

Itse kävin tänä vuonna vätsärissä yksikseni(ei aloittelijalle), ja nukuin yöni teltassa ja mukavasti meni matka. Eikä tarvinnut törmätä toiseen ihmiseen koko viikkoon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe