Astrologian voittokulku

Raimo N****a

Astrologia on matkalla tunnettuuteen ottanut uuden askeleen.

Huolimatta skeptikkouskovaisten pitkästä vastustuksesta mtv3 esittää arkisin astro-tv:tä, jossa keskustellaan astrologiasta. Kolmosella myös on noin 20 astrologia palveluksessaan, koska he ovat huomanneet, että ihmiset haluavat entistä enemmän tietoa itsestään astrologian avulla.

Voi olla, että astrologia kulkee lopulliseen voittoonsa juuri skeptikkouskonnon jo nyt kuolleelta haiskahtavan ruumiin yli.

51

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..elää

      liiketaloudellisten periaatteiden mukaan. Jos humpuuki
      tuottaa voittoa sitä myös esitetään.

      • tasapuolisuuden vuoksi

        En usko että liiketaloudelliset periaatteet sinänsä totuuttakaan karsastavat. Jos totuus tuottaa yritykselle voittoa niin kyllä sekin lähetysaikaa saa.


      • miksi puhutaan rahasta?

        Miksi aina otetaan raha esille ammatinharjoittamisessa? Ammatti on ammatti ja yrittäjyys on toimeentulon hankintaa. Verotukseen laitetaan työhuoneen vuokra, kaikki kulut, kaikki verot ja vakuutukset. Miksi puhua humpuukista? Tilitoimisto sanoi minulle aikanaan, kuules, tämä ei kannata laisinkaan. Rakastin ihmisten hoitamista, en koskaan oppinut hankkimaan sillä elantoa, minulla oli siis hoitoalan yritys. Elimme mieheni tuloilla. Lopetin yrityksen, kun elämään tuli muuta. He jotka puhuvat astrologian humpuukista, vaihtakaa sana, en ymmärrä astrologiaa. Hankkikaa itsellenne ensimmäinen astrologinen tulkinta ja katsokaa, miksi, ette ymmärrä astrologiaa. Eikö tehdä niin. Jos laitat syntymätietosi tähän, voin kertoa Sinulle jotain itsestäsi. Raha ei ole elämän menestyksen mitta. Olen koneella satunnaisesti, veteraanisairaala ja puolustusvoimat vievät aikani. Joten, malttia.


    • jos edes perusteet

      Sekin olisi jo päätä huimaavaa edistystä jos kansa bonjaisi astrologian perusasiat oikein, eli astrologian mukaisina. En edes odota että otettaisiin kantaa siihen että "onko astrologia totta", sillä se on waaaaaaaay paljon kauempana oleva virstanpylväs. Jos nyt vaikka aluksi tajuaisivat sen että tähtitieteessä alle 100 vuotta sitten määritellyt tähdistöjen rajat eivät astrologiassa ole mistään kotoisin.

    • rakas, Saturnus...

      Mitä uutta tulkintaa voisi tulle planeetalle antaa? Kun elämä pysähtyy, eikö ole hyvä aika keskittyä olemisen sietämättömään raskauteen? Maata sängyn pohjalla, raahautua keittiöön, kahvia, jotain napaan, takaisin sänkyyn. Luurit korville ja antaa soida. On hyvä aika levätä, yrittää pysyä kasassa, vai hajoaako sittenkin? On lähdettävä ulos, otettava haaste vastaan, ja kaikki onkin hyvin. On työtä, tomintaa, ilmaista ruokailua, pyykit pestään. Koti tulee sietämättömän siistiin kuntoon ja tilaan. Kuvia otetaan, kodista, parvekkeesta. Eikä olla yhteydessä vanhoihin tuttuihin. Niin, hehän olivat vain tuttuja. Ylistäkää Saturnusta. Tehkää uutta tulkintaa, etsikää uusia sanoja. Elämme erilaista elämää tänäpäivänä, kuin neljäkymmentä vuotta sitten. Saturnus, rakkaani. Kiitos, levosta. Tule pian uudestaan. Anna rauha. Sinun rauhasi.

    • uuden polven myötä.

      Uusi astrologi-sukupolvi onkin aivan jotain muuta, kuin neljäkymmentä vuotta vanha. Uusi polvi puhuu laaduista, he ei käskytä, eivät määräile, ovat hienotunteisia, sanoisin. He eivät anna katteettomia ennusteita, jotka olivat niin tyypillisiä vanhalle polvelle. Paljon onnea uudelle sukupolvelle. Vaikka täytyy samaan hengenvetoon todeta, että sielläkin sivuilla on sitä cr:tia joka paikassa, vaikka sivut ovat täynnä julkitietoa. Elikkä tärkeily jatkuu. Joten karsintaa ja valintaa onkin vielä tehtävä. Tulipas mieleeni, yhden astrologin sivuilla en ole nähnyt sitä pirun cr:tia!!! Kenties onkin jokin outo lintu, vedenelijä paremminkin.

      • uuden polven

        ottaa mukaan myös tieteen uudet totuudet, esim. pimeä aine ja energia, pikkuplaneetat, kosminen säteily yms.
        ettei elettäisi vanhentuneiden käsitysten harhamaailmassa.


      • ennen muita,
        uuden polven kirjoitti:

        ottaa mukaan myös tieteen uudet totuudet, esim. pimeä aine ja energia, pikkuplaneetat, kosminen säteily yms.
        ettei elettäisi vanhentuneiden käsitysten harhamaailmassa.

        Musta-aukko on muistettava. Sen magneettikenttä on valtaisa! Energiahiukkaset ympäröivät meitä kaikenaikaa. Tulee pitää itsensä kaukana kaikesta. Oma koti kullan kallis, saa uuden merkityksen. On olemassa vain minä itse tänä uutena aikakautena. Vain hyvin hyvät ihmiset voivat harjoittaa astrologiaa, koska niin tehtiin myös muinoin. Minä hyvä, sinä opit.


      • on pakollista.
        ennen muita, kirjoitti:

        Musta-aukko on muistettava. Sen magneettikenttä on valtaisa! Energiahiukkaset ympäröivät meitä kaikenaikaa. Tulee pitää itsensä kaukana kaikesta. Oma koti kullan kallis, saa uuden merkityksen. On olemassa vain minä itse tänä uutena aikakautena. Vain hyvin hyvät ihmiset voivat harjoittaa astrologiaa, koska niin tehtiin myös muinoin. Minä hyvä, sinä opit.

        Saat kaiken, mutta ensin sinun on muututtava, jotta saisit kaiken. Ajan merkitys kattaa aikaa eri aikaa, kuin sinun kellosi. Totuus ja toveruus ovat avainsanoja tulkinnassasi. Kenen joukoissa seisot? Omasi, vai ammattiastrologin? Niin, jäädään sitä miettimään. Eiks joo?


      • myös.
        uuden polven kirjoitti:

        ottaa mukaan myös tieteen uudet totuudet, esim. pimeä aine ja energia, pikkuplaneetat, kosminen säteily yms.
        ettei elettäisi vanhentuneiden käsitysten harhamaailmassa.

        Aurinko parka. Tuon/kin planeetan tila on huonontunut. Se näkyy aurinkomerkkien kasvojen kollageenin puutteina. Syntyy ennenaikaisia vanhentumisia ja naimakaupat viivästyvät. Mihin olemme tulleet? Hääkärryt saavat odottaa kirkonmäkeä. Voi meitä onnettomia...


      • karsinnan aika.
        uuden polven kirjoitti:

        ottaa mukaan myös tieteen uudet totuudet, esim. pimeä aine ja energia, pikkuplaneetat, kosminen säteily yms.
        ettei elettäisi vanhentuneiden käsitysten harhamaailmassa.

        On hyvä palata alkujuurille. Vain tarvittavat tiedot. Ei muuta.


    • kiitos!

      Taivaalle kiitos, että tulit, menit, astro-tv ohjelmaan! Olen peräänkuuluuttanut juuri tuota kieltä, sinun tapaasi puhua ja tehdä tulkintaa astrologiasta! En siis todellakaan ollut yksin! Minulle ennustettiin sielunkumppania. Kuinka raskasta onkaan ollut, kun miestä, sielunkumppania, ei tullut. Yksin, leskenä kuudetta vuotta. Ei enää siis ennusteita! Ikinä, koskaan! Kun saan rahaa, tulen sinun tulkintaasi. Kirsi rakas, ryhdy kirjoittamaan kirjoja astrologiasta, sinun kielelläsi. Sähköpostiini tulee päivän horoskooppi. Se on sitä vanhaa, syyllistävää tulkintaa. Tulen sairaaksi siitä. Toivon, että siinäkin muutetaan kieli laaduista kirjoittamiseksi! Kirsi, toivon sinulle hyvää, mahtavaa, pitkää ja kauan kestävää uraa Suomen astrologiassa! Laila Puustinen.

    • Ilkeyden jumala?

      Rooman ja Kreikan mythologia, onko siellä Ilkeyden Jumalaa? Katkeruuden Jumalaa? Vastaanpanemisen Jumalaa? Minä Itse Jumalaa? Minun Jumalani? Minun Työni Jumalaa? Skorpionin Jumala? Nousu-Skorpioni Jumala? Nousu-Skorpioni yhdessä Rapu-nousun kanssa nousivat lentoon, kaarsivat kauas Taivaisiin. Kaunista Kotkan kaartoa. Vastaan tuli Peili Jumala, : Mitä olet tehnyt lähimmäisesi hyväksi?, kysyi Taivaan Jumala. Skorpioni ja Rapu vastasivat, yhteenääneen: Olen seissyt Peilin edessä. Hoidan Heijasteitani. Hyvä, sanoi Taivaan Jumala. Ja niinä päivinä Suomen astrologia alkoi kasvaa.

      • mythologia.

        Rooman valtakunnan pohjoisosassa, nykyisellä Skotlannin ylämailla, asui Ankaruuden Jumala. Hän on lähtökota intensiiviselle nousu-skorpionille. Täytyy muistaa ankarat sääolosuhteet ja olla armollinen Ankaruuden Jumalalle.


    • nauttia kesästä.

      Olen rakastunut nousu-skorpioniin. Saan parasta itsenäistymistä ikinä. Se tekee hyvää, mutta se maksaa hiukan. Pitää kuurata tuo makuuhuone loppuun, verhot silittää loppuun. Huomenna maalaan paperimassakukkia. Dementtiaosastolla, asiakkaan tukena. Kaunis elämä. Voikaa hyvin rakkaat kanssaihmiset. Vaikeus ei ole vaikeaa, koska oppi ei ojaan kaada. Niin, tuo rakkaus, hän on tyttäreni.

    • on iät ja ajat

      sanottu milloin mummokanavaksi, milloin kotiäitien kanavaksi. Ei sitä juuri muut kehtaa katsoa. Eli ohjelma höpsismist... Eikun siis astrologiasta sopii sinne vallan mainiosti.

      • että,

        Ohjelmassa ei ole ainuttakaan mainoskatkoa? Eikö olisi hyvä rahastaa?


      • En katso
        että, kirjoitti:

        Ohjelmassa ei ole ainuttakaan mainoskatkoa? Eikö olisi hyvä rahastaa?

        maikkaria ikinä. Ei kykene, happi loppuu.


      • hapen puutteesta.
        En katso kirjoitti:

        maikkaria ikinä. Ei kykene, happi loppuu.

        Kannattaa pitää ikkunat auki.


      • ja juuri
        hapen puutteesta. kirjoitti:

        Kannattaa pitää ikkunat auki.

        tuon takia en katsokaan televisiosta Maikkaria, vaan jotain hyvää. Yleensä kuitenkin olen ulkona tekemässä jotain mukavampaa.


      • eomer
        että, kirjoitti:

        Ohjelmassa ei ole ainuttakaan mainoskatkoa? Eikö olisi hyvä rahastaa?

        ..on maikkari yrittänyt myydä mainosaikaa ko."ohjelmaan" mutta....


    • _on

      hullujen ämmien höpinää.

    • luottamus astrologiaan.

      Narsismi pois astrologilta, herkkyys voimavaraksi, näytönpaikka, nyt.

    • astrologiassa.

      Nousu-Vaaka, huone I : Voimakas oikeudentaju lyö läpi persoonallisuuden. Eikä hän jätä oikeutta käyttämättä. Yksilöstä voi kasvaa hyvä ryhmänsä edustaja oikeudellisissa kysymyksissä. Vahva ja haastava yksilö on hyvä keulakuva siinä yhteisössä, jossa hän toimii.

      Kun Kuun Vaihe on 28, hän hoitaa ja parantaa oikeuteen liittyvien loukkausten aiheuttamia vaurioita.

      Copyright Laila Puustinen

      Tekstin kaikenlainen kopiointi tai lainaaminen on kielletty tekijäoikeuslain nojalla.

      Lukenut astrologiaa 28 vuotta.
      Tällähetkellä harrastuksena.

      Naisten Valmiusliitto - Johtamistehtävät kriisien hallinnassa
      - Kriisien hallinta

      Vapaaehtoinen maanpuolustus

      Sotilaskotisisar

      Martta-Liitto

      Dipl.luontaisterapeutti

      Helsingin Neljäs Terveydenhuolto-oppilaistos

      • salaisuudet.

        Yksilö voi olla vahvasti perversioitaan salaava ihmistyyppi.
        Hän on hurmaava, vetäen puoleensa pehmeää romantiikkaa kaipaavaa vastapuolta.

        Syrjäytyminen, tai vetäytyminen syrjään, normaalista sosiaalisesta elämästä on tyypillistä tälle ihmistyypille.

        Hän elää syvällä mielen alitajunnallisissa syövereissä.

        Tarkkana maineestaa, hän ei likaa kotiaan, vaan toteutta perversiot kodin ulkopuolella. Tyypillisiä ovat ulkona, luonnossa, tehdyt perversiot.

        Persoonallisuudet vaihtelevat yksilössä vahvasti. Väkivalta voi kuulu kuvaan, tavalla tai toisella.

        Hän voi olla kirjaesimerkki sadomasokistisesta persoonallisuushäiriöstä.

        Copyright Laila Puustinen.

        Tekstin kaikenlainen kopiointi ja lainaaminen on kielletty tekijänoikeuslain perusteella.


        Lukenut astrologiaa 28 vuotta

        Tällähetkellä harrastuksena

        Naisten Valmiusliitto - Johtamistehtävät kriisien hallinnassa

        Helsingin neljäs terveydenhuolto-opisto

        Kliiniset opinnot - Malmin sairaala os 8
        - Syöpätautien Klinikka


      • kieltosi ei
        salaisuudet. kirjoitti:

        Yksilö voi olla vahvasti perversioitaan salaava ihmistyyppi.
        Hän on hurmaava, vetäen puoleensa pehmeää romantiikkaa kaipaavaa vastapuolta.

        Syrjäytyminen, tai vetäytyminen syrjään, normaalista sosiaalisesta elämästä on tyypillistä tälle ihmistyypille.

        Hän elää syvällä mielen alitajunnallisissa syövereissä.

        Tarkkana maineestaa, hän ei likaa kotiaan, vaan toteutta perversiot kodin ulkopuolella. Tyypillisiä ovat ulkona, luonnossa, tehdyt perversiot.

        Persoonallisuudet vaihtelevat yksilössä vahvasti. Väkivalta voi kuulu kuvaan, tavalla tai toisella.

        Hän voi olla kirjaesimerkki sadomasokistisesta persoonallisuushäiriöstä.

        Copyright Laila Puustinen.

        Tekstin kaikenlainen kopiointi ja lainaaminen on kielletty tekijänoikeuslain perusteella.


        Lukenut astrologiaa 28 vuotta

        Tällähetkellä harrastuksena

        Naisten Valmiusliitto - Johtamistehtävät kriisien hallinnassa

        Helsingin neljäs terveydenhuolto-opisto

        Kliiniset opinnot - Malmin sairaala os 8
        - Syöpätautien Klinikka

        päde.

        Meillä on lain sallima oikeus lainata tekstiäsi jos sitä joku haluaa kommentoivan.

        Ellet halua sitä lainattavan, niin älä kirjoita sitä sitten tänne.


      • lisään vielä
        kieltosi ei kirjoitti:

        päde.

        Meillä on lain sallima oikeus lainata tekstiäsi jos sitä joku haluaa kommentoivan.

        Ellet halua sitä lainattavan, niin älä kirjoita sitä sitten tänne.

        että täällä on yleensä keskusteltu aloituksen aiheesta tai niihin tulleista kommenteista, eikä lähetetty ihan mitä tahansa aivotonta paskaa mikä ei kuulu lainkaan aloituksen aiheeseen. Millä tavalla sinun kaksi viimeisintä viestiä liittyivät millään tavalla "astrologian voittokulkuun" ja MTV:n astrotv:n?


      • Kannanottoni.
        lisään vielä kirjoitti:

        että täällä on yleensä keskusteltu aloituksen aiheesta tai niihin tulleista kommenteista, eikä lähetetty ihan mitä tahansa aivotonta paskaa mikä ei kuulu lainkaan aloituksen aiheeseen. Millä tavalla sinun kaksi viimeisintä viestiä liittyivät millään tavalla "astrologian voittokulkuun" ja MTV:n astrotv:n?

        Kirjoitukseni ovat sarkastista kommenttia saamaani ennusteeseen. Se vain osoittaa, mitä mieltä olen "ammattiastrologiasta". Olen uhri. Nyt minua saa hoitaa ammattiastrologi, tilanne vaikeuttaa entisestään vaikeaa taloudellista tilannettani. Kun minulla on voimia, kirjoitan saamani ennusteen. Astro Logos- lehteen on tulossa artikkeli astrologin pätevyydestä harjoittaa ammattiastrologiaa, etiikasta ammatinharjoittamisessa. Fiktiivisten tarinoiden kirjoittaminen asiakkaalle Suomen Astrologisen Seuran nimen turvin osoittaa astrologilla olevan väärä käsitys ammattiastrologiasta. Olen täysin uupunut. Olen hoidossa, se tulee kalliiksi. Astrologi hoitaa minua.


      • että sarkasmi
        Kannanottoni. kirjoitti:

        Kirjoitukseni ovat sarkastista kommenttia saamaani ennusteeseen. Se vain osoittaa, mitä mieltä olen "ammattiastrologiasta". Olen uhri. Nyt minua saa hoitaa ammattiastrologi, tilanne vaikeuttaa entisestään vaikeaa taloudellista tilannettani. Kun minulla on voimia, kirjoitan saamani ennusteen. Astro Logos- lehteen on tulossa artikkeli astrologin pätevyydestä harjoittaa ammattiastrologiaa, etiikasta ammatinharjoittamisessa. Fiktiivisten tarinoiden kirjoittaminen asiakkaalle Suomen Astrologisen Seuran nimen turvin osoittaa astrologilla olevan väärä käsitys ammattiastrologiasta. Olen täysin uupunut. Olen hoidossa, se tulee kalliiksi. Astrologi hoitaa minua.

        ei toimi ellei näe toisen kasvoja ja eleitä tai tunne toista ihmistä ja hänen ajatuksiaan niin hyvin että sarkasmin voisi tunnistaa näin netin välityksellä?

        Tekstisi otetaan täällä täysin todesta koska sarkasmia ei voi muutoin hoksata.


      • ...
        että sarkasmi kirjoitti:

        ei toimi ellei näe toisen kasvoja ja eleitä tai tunne toista ihmistä ja hänen ajatuksiaan niin hyvin että sarkasmin voisi tunnistaa näin netin välityksellä?

        Tekstisi otetaan täällä täysin todesta koska sarkasmia ei voi muutoin hoksata.

        Minä tunnen vastapuolen.


      • voittokulun.
        lisään vielä kirjoitti:

        että täällä on yleensä keskusteltu aloituksen aiheesta tai niihin tulleista kommenteista, eikä lähetetty ihan mitä tahansa aivotonta paskaa mikä ei kuulu lainkaan aloituksen aiheeseen. Millä tavalla sinun kaksi viimeisintä viestiä liittyivät millään tavalla "astrologian voittokulkuun" ja MTV:n astrotv:n?

        Sinulla on hallussa tuo kielenkäyttö.


      • hyvä ihminen että
        ... kirjoitti:

        Minä tunnen vastapuolen.

        tämä on julkinen palsta, eikä mikään chatti. Täällä on muitakin keskustelijoita jotka eivät teidän tapoja ja ajatuksia tunne niin että he käsittäisivät sarkasminne.

        Jos haluatte chattailla, niin luokaa omat sähköpostiosoitteet ja sarkasmoikaa sen kautta omia henkilökohtaisia asioitanne.


      • se laitetaan kulkemaan.
        lisään vielä kirjoitti:

        että täällä on yleensä keskusteltu aloituksen aiheesta tai niihin tulleista kommenteista, eikä lähetetty ihan mitä tahansa aivotonta paskaa mikä ei kuulu lainkaan aloituksen aiheeseen. Millä tavalla sinun kaksi viimeisintä viestiä liittyivät millään tavalla "astrologian voittokulkuun" ja MTV:n astrotv:n?

        Voittokulkuun tarvitaan voimakasta työtä. Jotain vanhaa, aikansa elänyttä täytyy poistua, jotta uutta voi tulla tilalle. Eikö se ole vanha periaate astrologiassa, vanha pois, uusi tilalle. Uutta tulee, kun on aika. Joillakin on vaikea persoonallisuus, asioillakin, poistua paikalta kauniisti. Kaikki tiedämme, kuinka politiikassakin epäonnistuneet politiikot eivät poistu paikalta, heillä ei ole kykyä itsearviointiin, he omaavat narsistisen persoonallisuushäiriön (Esko Aho).

        Suomen Astrologisella Seuralla on oltava säännöissään vaatimus astrologille kykyyn itsearviointiin työnsä laadun suhteen, joka vaatii kykyä ymmärtää, mitä sanat etiikka, ammattietiikka ja moraali tarkoittavat. Kun astrologilta puuttuvat nuo persoonallisuuteen kuuluvat ominaisuudet, tulee Seuran hallituksen tehdä päätös, saako tuo ihminen, astrologi, olla Seuran jäsen ja toimia vaativassa työssä, joka perurustuu mitä suurimassa määrin lähimmäisen rakkauteen ja kykyyn tehdä vain hyvää. Onko tämä vastaus astrologin voittokulkuun?


    • Uskomaton Kokemus

      "valtateillä etenee projektit
      tuhoon ja kadotukseen jota voitoksi kutsutaan"
      CMX - Rautakantele

    • Laadusta.

      Kun astrologi puhuu psykologisesta astrologiasta käyttäen heijaste-sanaa, antaen näin ymmärtää, että hän ymmärtää, mitä se tarkoittaa. Kun asiakas näkee, että astrologilla itsellään ei ole käsitystä tuon sanan merkityksestä (kerskuilu 9.9.2001 Rhodos, HS ), on nousulle paljon esteitä, joita tulee raivata. Suomen Astrologisella Seuralla on totta tosiaan valtava urakka edessään Suomen astrologian nousulle. Se ei kenties toteudu vielä meidän aikana, vaan se tulee vaatimaan tuon uuden polven nousun ajan. Yleensä uudet arvot nousevatkin juuri uuden sukupolven kantamina. Olen hirveän pahoillani heidän taakastaan.

    • Laadusta.

      Kun astrologi puhuu psykologisesta astrologiasta käyttäen heijaste-sanaa, antaen näin ymmärtää, että hän ymmärtää, mitä se tarkoittaa. Kun asiakas näkee, että astrologilla itsellään ei ole käsitystä tuon sanan merkityksestä (kerskuilu 9.9.2001 Rhodos, HS ), on nousulle paljon esteitä, joita tulee raivata. Suomen Astrologisella Seuralla on totta tosiaan valtava urakka edessään Suomen astrologian nousulle. Se ei kenties toteudu vielä meidän aikana, vaan se tulee vaatimaan tuon uuden polven nousun ajan. Yleensä uudet arvot nousevatkin juuri uuden sukupolven kantamina. Olen hirveän pahoillani heidän taakastaan.

    • Tämän päiväisessä

      astro-tv:ssä astrologi väitti kirkkain silmin syöpään sairastuneelle että hänen syöpänsä johtuu vääristä ajatuksista joita ei ole muka menneisyydessä antanut itselleen anteeksi ja että se paranee jos terveydestään kysynnyt vain ajattelee oikein!

      Hyi perkele!

      Ja astrologit haluaisivat astrologiasta muka tieteen. Tuohan on ihan selvää idioottimaista uskomusta! Ihan puhdasta huuhaata!

      • vielä kommentin

        "Voi olla, että astrologia kulkee lopulliseen voittoonsa juuri skeptikkouskonnon jo nyt kuolleelta haiskahtavan ruumiin yli."

        Tämänpäiväisessä jaksossa astrologia ampui itseään päähän. Astrologialla ei ole enää mitään mahdollisuuksia voittaa yhtään mitään.


      • ,,mielessä
        vielä kommentin kirjoitti:

        "Voi olla, että astrologia kulkee lopulliseen voittoonsa juuri skeptikkouskonnon jo nyt kuolleelta haiskahtavan ruumiin yli."

        Tämänpäiväisessä jaksossa astrologia ampui itseään päähän. Astrologialla ei ole enää mitään mahdollisuuksia voittaa yhtään mitään.

        astrologialla on tulevaisuutta.
        Se voi jäädä historiaan malliesimerkiksi tyypillisestä pseudotieteestä.
        Tuskin löytyy parempaa mallia seuraavien pseudotieteen tunnusmerkkien täyttäjäksi:

        Pseudotieteellisten oppien kannattajat kiertävät kaukaa niiden väitteitä kumoavat tutkimukset. Kriittisen tutkimuksen tekemisen puute samoin kuin tehtyjen tutkimusten ja kehitettyjen teorioiden ohittaminen eivät edistä tiedon tarkentumista. Onkin huomattava, että pseudotieteelliset opit ovat usein vanhoja käsityksiä, jotka tieteen piirissä on aikoja sitten hylätty tutkimusaineiston perusteella. Tämä koskee useita uskomuslääkinnän muotoja samoin kuin astrologiaa, luomisoppia sekä oppia Maan pannukakkumaisuudesta.


      • yhdistelmä:

        astrologia uskomuslääketiede = hengenvaara


      • edellisiin...
        yhdistelmä: kirjoitti:

        astrologia uskomuslääketiede = hengenvaara

        On helppo tapa syyllistää ihminen, omista tunteistaankin. Eikö inhimillisyys ole olennainen osa ihmisyyttä? Olla tunteva ihminen, niin, ja sairastua, sitten. Mietin kovasti, mihin nämä yli-ihmiset sairastuvat sitten, kun heidän aikansa tulee sairastua? Luulen heille syntyvän verisuonitauteja, infarkteja, aivoverisuonisairauksia. Mihin yli-ihminen sairastuu? Mielenterveyteen liittyviin sairauksiin, olla yli-ihminen vie varmasti paljon energiaa, vaikka olisi narsismista oireyhtymää ja psykopatiaa.

        Syöpään kuolleen miehen leski.


      • seuraavista
        edellisiin... kirjoitti:

        On helppo tapa syyllistää ihminen, omista tunteistaankin. Eikö inhimillisyys ole olennainen osa ihmisyyttä? Olla tunteva ihminen, niin, ja sairastua, sitten. Mietin kovasti, mihin nämä yli-ihmiset sairastuvat sitten, kun heidän aikansa tulee sairastua? Luulen heille syntyvän verisuonitauteja, infarkteja, aivoverisuonisairauksia. Mihin yli-ihminen sairastuu? Mielenterveyteen liittyviin sairauksiin, olla yli-ihminen vie varmasti paljon energiaa, vaikka olisi narsismista oireyhtymää ja psykopatiaa.

        Syöpään kuolleen miehen leski.

        ovat yli-ihmisiä ?: (numero riittää vastaukseksi)
        1) viralliseen lääketieteeseen tukeutuvat lääkärit 2)henkiparantajat
        3)astrologit 4)astrologiaan epäillen suhtautuvat 5)selvänäkijät 6)ennustajat
        7)meediot


      • luulevat, jotain.
        seuraavista kirjoitti:

        ovat yli-ihmisiä ?: (numero riittää vastaukseksi)
        1) viralliseen lääketieteeseen tukeutuvat lääkärit 2)henkiparantajat
        3)astrologit 4)astrologiaan epäillen suhtautuvat 5)selvänäkijät 6)ennustajat
        7)meediot

        He, joilla ei ole elämänkokemusta ja luulevat. He, joilla on henkinen kasvu kesken.


      • kasvustot.
        seuraavista kirjoitti:

        ovat yli-ihmisiä ?: (numero riittää vastaukseksi)
        1) viralliseen lääketieteeseen tukeutuvat lääkärit 2)henkiparantajat
        3)astrologit 4)astrologiaan epäillen suhtautuvat 5)selvänäkijät 6)ennustajat
        7)meediot

        Syöpä voidaan luokitella myös noin.


      • .edellisen
        luulevat, jotain. kirjoitti:

        He, joilla ei ole elämänkokemusta ja luulevat. He, joilla on henkinen kasvu kesken.

        perusteella kuvitella, että "yli-ihmisestä" kauimpana on kokenut, tieteellisen maailmankuvan omaava lääkäri, joka pitkän uransa aikana on havainnut, että pseudotieteiden avulla ei biologian vääjäämättömiä lakeja kierretä, ja kertoo tilanteen rehellisesti potilaalle.

        "Yli-ihmisen" läsnäolo on sitävastoin aistittavissa aiemmin keskustelussa mainitussa sitaatissa:

        "...astro-tv:ssä astrologi väitti kirkkain silmin syöpään sairastuneelle että hänen syöpänsä johtuu vääristä ajatuksista joita ei ole muka menneisyydessä antanut itselleen anteeksi ja että se paranee jos terveydestään kysynnyt vain ajattelee oikein! "


      • ...
        .edellisen kirjoitti:

        perusteella kuvitella, että "yli-ihmisestä" kauimpana on kokenut, tieteellisen maailmankuvan omaava lääkäri, joka pitkän uransa aikana on havainnut, että pseudotieteiden avulla ei biologian vääjäämättömiä lakeja kierretä, ja kertoo tilanteen rehellisesti potilaalle.

        "Yli-ihmisen" läsnäolo on sitävastoin aistittavissa aiemmin keskustelussa mainitussa sitaatissa:

        "...astro-tv:ssä astrologi väitti kirkkain silmin syöpään sairastuneelle että hänen syöpänsä johtuu vääristä ajatuksista joita ei ole muka menneisyydessä antanut itselleen anteeksi ja että se paranee jos terveydestään kysynnyt vain ajattelee oikein! "

        Meissä kaikissa on käynnissä kaikenaikaa kiivas solunmuodostus, joka paikassa, joka hetki. Se, kuinka solu kykenee muodostumaan sille ominaiseen, täyteen muotoonsa, onko se onnen varassa, mielen varassa? Mutaatioita muodostuu, kuinka ne saavat mahdollisuuden jatkaa, eikä immuunipuolustuksen makrofagit syö niitä, en tiedä solujen vallankäytöstä. Onko makrofakin heikentynyt syömiskyky mielestä kiinni? Onko imusolmukkeen heikkous mielestä kiinni hoitaa tehtäväänsä? Maksan kyky ja halu poistaa haitallisia aineita ja yhdisteitä, hallitseeko mieli maksaa? Onko pernan toiminta mielestä kiinni? Ajattelen vain stressihormoneja, ne ovat vaikuttaneet minun terveyteeni, kortisoli ja adrenaliini.


      • ja täysin elämästään
        ... kirjoitti:

        Meissä kaikissa on käynnissä kaikenaikaa kiivas solunmuodostus, joka paikassa, joka hetki. Se, kuinka solu kykenee muodostumaan sille ominaiseen, täyteen muotoonsa, onko se onnen varassa, mielen varassa? Mutaatioita muodostuu, kuinka ne saavat mahdollisuuden jatkaa, eikä immuunipuolustuksen makrofagit syö niitä, en tiedä solujen vallankäytöstä. Onko makrofakin heikentynyt syömiskyky mielestä kiinni? Onko imusolmukkeen heikkous mielestä kiinni hoitaa tehtäväänsä? Maksan kyky ja halu poistaa haitallisia aineita ja yhdisteitä, hallitseeko mieli maksaa? Onko pernan toiminta mielestä kiinni? Ajattelen vain stressihormoneja, ne ovat vaikuttaneet minun terveyteeni, kortisoli ja adrenaliini.

        nauttivat ihmisetkin kuolevat syöpään.

        Miksi, jos kerran ajatukset ovat ne jotka aiheuttavat syöpää kuten tuo televisiossa esiintynyt astrologi uskovaisuudessaan väitti?

        Voisit myös vastata suoraan siihen yli-ihmiskysymykseen jonka joku tuossa aiemmin esitti. En tiedä puhuitko sinä yli-ihmisistä, mutta joku ainakin puhui ja silloin pitäisi tarkemmin määritellä se mikä se yli-ihminen oikein on kun sellaista nimeä kerran käyttää ja kun keskustelussa on esiintynyt siihen mennessä vain kaksi ihmisryhmää, eli astrologi uskomushoitajat ja tiedetyypit jonka johdosta voisi hyvinkin keskustelun yleisien sääntöjen perusteella olettaa että kirjoittaja niputtaa jomman kumman ryhmän yli-ihmisiksi.


      • muu?
        seuraavista kirjoitti:

        ovat yli-ihmisiä ?: (numero riittää vastaukseksi)
        1) viralliseen lääketieteeseen tukeutuvat lääkärit 2)henkiparantajat
        3)astrologit 4)astrologiaan epäillen suhtautuvat 5)selvänäkijät 6)ennustajat
        7)meediot

        "35 ikävuoden jälkeiselle kaudelle oli luonteenomaista piristävän ja palkitsevan kumppanuuden saaminen. Tämä suhde tulee parantumaan, katso avioliittoa koskeva kappale. Hän on eräänlainen , niinsanottu sielunkumppani, joka on ikäänkuin tarkoitettu sinulle. Hänellä on voimaks ja hallitseva luonne, mutta teillä on paljon seksuaalista vetovoimaa ja monet vaikeudet voitetaan sen johdosta. Avioliiton johdosta menestyt paremmin yleisön ja julkisuuden suhteen. Puolisollasi tulee olemaan menestystä työssään ja sen aluella ja hän saavuttaa hyvän aseman tai statuksen sen urallaan. Yhdessä annatte lämpimän, tarmokkaan ja karismaattisen vaikutelman.
        Käytä viisaasti nyt saamaasi tietoa ja luo elämäsi helpommaksi kulkea."

        Mihin luokkaan Sinä luokittelen tuon ihmisen?

        Miksi minusta ei tänäpäivänä saa selvää?
        Miksi olen vaikeaselkoinen?
        Jos vanha astrologia pitää paikkaansa vielä luokitellen sielunkumppanuuden Aurinko- ja Kuu- merkit muodostamaan sielunkumppanuuden, minun sielunkumppani on näin ollen Kuu-Härkä.
        Jotta tällä palstalla ei syntyisi ikäviä jälkikirjoituksia ilmoitan, että tuo minun omituisuuteni johtuu tuosta ennusteesta, jonka varassa elin viisi vuotta ja nyt minun täytyy etsiä itselleni uusi identiteetti, koska minulle ei ole "onnellista avioliittoa, minulle tarkoitetun, erikoisen kumppanin kanssa."
        Ja jos vielä tahdotte hyökätä minun kimppuuni, ilmoitan, että tuo ennuste on käsittelyssä kyseisen "ennustajan", tässä tapauksessa, astrologin ammattiliitossa.
        Joten heikoilla voimillani, pyydän teitä kääntymään sen puoleen ja käsitelkää repostelut liitossa.


      • hyväveli-järjestelmästä.
        muu? kirjoitti:

        "35 ikävuoden jälkeiselle kaudelle oli luonteenomaista piristävän ja palkitsevan kumppanuuden saaminen. Tämä suhde tulee parantumaan, katso avioliittoa koskeva kappale. Hän on eräänlainen , niinsanottu sielunkumppani, joka on ikäänkuin tarkoitettu sinulle. Hänellä on voimaks ja hallitseva luonne, mutta teillä on paljon seksuaalista vetovoimaa ja monet vaikeudet voitetaan sen johdosta. Avioliiton johdosta menestyt paremmin yleisön ja julkisuuden suhteen. Puolisollasi tulee olemaan menestystä työssään ja sen aluella ja hän saavuttaa hyvän aseman tai statuksen sen urallaan. Yhdessä annatte lämpimän, tarmokkaan ja karismaattisen vaikutelman.
        Käytä viisaasti nyt saamaasi tietoa ja luo elämäsi helpommaksi kulkea."

        Mihin luokkaan Sinä luokittelen tuon ihmisen?

        Miksi minusta ei tänäpäivänä saa selvää?
        Miksi olen vaikeaselkoinen?
        Jos vanha astrologia pitää paikkaansa vielä luokitellen sielunkumppanuuden Aurinko- ja Kuu- merkit muodostamaan sielunkumppanuuden, minun sielunkumppani on näin ollen Kuu-Härkä.
        Jotta tällä palstalla ei syntyisi ikäviä jälkikirjoituksia ilmoitan, että tuo minun omituisuuteni johtuu tuosta ennusteesta, jonka varassa elin viisi vuotta ja nyt minun täytyy etsiä itselleni uusi identiteetti, koska minulle ei ole "onnellista avioliittoa, minulle tarkoitetun, erikoisen kumppanin kanssa."
        Ja jos vielä tahdotte hyökätä minun kimppuuni, ilmoitan, että tuo ennuste on käsittelyssä kyseisen "ennustajan", tässä tapauksessa, astrologin ammattiliitossa.
        Joten heikoilla voimillani, pyydän teitä kääntymään sen puoleen ja käsitelkää repostelut liitossa.

        Voiko vanhojen astrologien joukossa vallita hyväveli-järjestelmä?
        Kun asiakkaalle on aiheutettu pettymyksiä elämäänsä ennusteen johdosta, astuuko silloin hyväveli-tukijärjestelmä kuvioihin?
        Käytetäänkö siinä manipulaatiota asiakkaan luopumiseksi oikeuksiensa puolustamiseen?
        Näin minä näen, puhelin käy kuumana.


      • luulisit?
        hyväveli-järjestelmästä. kirjoitti:

        Voiko vanhojen astrologien joukossa vallita hyväveli-järjestelmä?
        Kun asiakkaalle on aiheutettu pettymyksiä elämäänsä ennusteen johdosta, astuuko silloin hyväveli-tukijärjestelmä kuvioihin?
        Käytetäänkö siinä manipulaatiota asiakkaan luopumiseksi oikeuksiensa puolustamiseen?
        Näin minä näen, puhelin käy kuumana.

        Astrologia on rinnastettavissa viihdepalveluihin. Heillä ei ole minkäänlaista vastuuta asiakkaistaan tai sanomisistaan. Toisinsanoen, he eivät välitä paskaakaan siitä että sinun aivosi kärähtivät kun joku heistä teki sinulle tulkinnan josta ei kuitenkaan tullut koskaan totta.

        Se on sinun ongelmasi ja typeryyttäsi että pistit rahasi viihdepalveluun ja uskoit että palveluntarjoajat muka puhuisivat totuutta.

        Hanki ammattiapua, ei astrologeilta vaan vaikka psykiatrian polilta.


      • ...
        luulisit? kirjoitti:

        Astrologia on rinnastettavissa viihdepalveluihin. Heillä ei ole minkäänlaista vastuuta asiakkaistaan tai sanomisistaan. Toisinsanoen, he eivät välitä paskaakaan siitä että sinun aivosi kärähtivät kun joku heistä teki sinulle tulkinnan josta ei kuitenkaan tullut koskaan totta.

        Se on sinun ongelmasi ja typeryyttäsi että pistit rahasi viihdepalveluun ja uskoit että palveluntarjoajat muka puhuisivat totuutta.

        Hanki ammattiapua, ei astrologeilta vaan vaikka psykiatrian polilta.

        Vanhan astrologin egon subjektiivinen näyttämisentarve on jo hoidettu nuoren, uudenpolven astrologin avulla. Ja tulos näkyy tämänpäivän Astrologia-sivuilla. Olen huojentunut.

        Toivon tuon, kenties nousu-Leijona, poistuvan päivänpaisteesta esittelemästä egoaan. Ei ole mitään perusteita päivänpaistattelulle ja nyt vanhan Leijonan jo harmaantunut ja heikkenevä olemus on aika poistua nuorten astuessa johtamaan Suomen Astrologiaa. Joka on nousussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe