Tahdon antaa vain esimerkkejä siitä mitä olen nähnyt ja johdattaa asialla tiettyyn maaliin.. Kyse on siis kaikkeudesta.
Moneen otteeseen elämässäni metsän henget ovat heränneet eloon edessäni. Nyt vuosien varrella olen oppinut ymmärtämään, että kaikki olennot, olivat ne sitten ankkuroituneet kroppaan tai eivät, luovat verkoston universumiin. totuus on se, että ihminen ja elämä on jatkuvassa yhteydessä siihen itseensä. Kun te puhutte tyhjyydestä, älkää unohtako, että ihmisen silmät, pää ja ruumis on silloin katsoja ja tyhjyydellä tarkoitetaan egon hiljentymistä, joka mahdollistaa vapaan hengen liikkumisen, kun ihminen irrottaa ankkurinsa, hän jättää egonsa, eli kokonaisuutensa, joka on muodostunut ruumiinkapasiteetillemme mahdolliseksi elää huom. tässä ulottuvuudessa ja ajassa(joka on katsojalle aina illuusio), totuus on se että todellisuus on kasa illuusioita, joita jokainen älykäs elävä olento avaruudessa pyrkii avaamaan(elämän tarkoitus). Ruumiiseemme rekisteröityneet energiat ovat kaiken maailman juttuja. Sielun energia on eri asia, se on suorassa yhteydessä galaktiseen virtaan, mutta mikä täyttää ihmisen päivät(?); on eri kysymys.
Tyhjentymisen tarkoitus on olla osa tuota virtaa jota ihmiset kutsuvat mystiseksi, mutta kun ihminen oppii kunnioittamaan tunteen laatua, hän oppii sitä myös valjastamaan ja sen kautta löytämään uusia ulottuvuuksia; jotka nekään meidän ollessa kropamme sisällä ei voi pitää yllä. Sillä maailma ohjaa sinua, niin kauan kun asetat itsesi sitä vasten, Korkeampi minä lentää vapaana ja sillä on oma tahto; DIVINE LOVE; neutral and persistant. Voit kokea korkeamman minäsi, mutta se tarvitsee päiviä ja päiviä antautumista, eli hiljentymistä. Se on suoranaisesti nöyryyttä itseäsi edessä ja kaikkeutta kohtaan. Mitä muuta tahdotte tietää... Mä voin vaikka kertoa teille muukalaisista... Joku mainitsi luvun 12... Juu kyllä sillä luvulla on suuri merkitys, kiitos länsimaisen astrologian ja druidien sekä muiden intiaaniheimojen työn... 12 tarkoittaa perustuksellisia elämänmuotoja ympäri meidän galaksin... Se paikka, jossa on eniten massaa toimii kanavana niin ja niin suurelle liikenteelle, kuten meidän maapallomme>aurinkomme jne. on satelliitti jumalaan... Kuun takia fyysinen muotomme on mitä on... Tässä galaksissa toimii selkärankaiset ja muut nilviäiset. Jumala toimii vahviten lähimpänä suurinta massaa ja universumin sekä multiversumin harjoilla negatiivinen energia löytää paikkansa... Katsokaa avaruutta, tuota tyhjältä vaikuttavaa tilaa. Energia on massaa, vain kevyttä ja sillä on muuntuva vauhti, kuten kaikella massalla... Mutta energian liike luo ajan(karman korkeampi muoto). Ns. jumalalla on suunnitelma jota muukalaiset toteuttavat... Ilman muukalaisia meitä ei olisi edes olemassa... Harmaat muukalaiset, ne lentävät lautaset :) pystyvät algorytmillään ja metafyysisillä keinoilla luomaan vaikka planeetan jos haluavat... Ne pystyvät nopeuttamaan elämän kasvua ja vaikuttamaan siihen... Eli jos haluat päästä nirvanaan, sinun periaatteessa otettava rakkaudella yhteen kaikkeutta kohtaan... Ja ihmisellä on tietyn määrän ovia avatessaan huomattava, kuinka paljon hän joutuu vielä sovitustyötä tekemään edelliseen elämään nähden, sillä kaikki mitä on, on materiaa, ja sillä on oma liike... Kun lapsi syntyy, ei hänen sielu välttämättä synny sillä hetkellä täyteen mittaansa, koska se on eriävä energia... Ja kun ihminen kuolee, ei hänen sielu ole mikään paketti joka loikkaa parin pellon ja vuoren poikki seuraavaan elämään.. Ei.. elämä ja sielu on jatkuvassa yhteydessä jumalaan ja kuvitelkaa jumalaa suurena generaattorina/tietokoneen joka ottaa vastaan kaikki signaalit ja peilaa oman vastauksensa. Kaikki sykkii ja kuplii. Shamaanit papit ja muut pyhät miehet ja naiset ovat nimettyjä eriäväisten intuitiivisten tehtäviensä mukaan... Avatkaa intuitionne ensin ja voitte itsekin aloittaa kauniin ja ihmeellisen elämänne. Ei ihmisen tarvitse pyrkiä nirvanaan, jos se johtuu vaan tekosyystä ettei jaksa elää... Tää on ankara maailma, mutta todellisuudessa karma on taikaa ja taika on vain sana... Luo oma karmasi olemalla nöyrä elämää kohtaan ja voit huomata, että sulla ei ole tippaakaan valittamista, jos vain löytyy kärsivällisyyttä... Arvatkaapa kuinka isoja takapakkeja mä olen joutunut ottamaan, tai itkemään(jumala armahtakoon mun kyyneleet) tai kuinka hullunkurisuuteni takia olen joutunut maksamaan kovia hintoja kaikesta hämmennyksestä mitä olen luonut... Tiedän, että elän enään reilut kuusi vuotta, mutta olen iloinen, enkä odota meneväni nirvanaan. Muistakaa että se on sama tila, jossa lennät asiasta toiseen kuin taikaluoti, rikkoen kaiken epäilyksen verhon. Kunnioittakaa kuuntelemalla. Mitättömyysfilosofia saa ihmisen jättämään turhuudet. mitättömyys VS. kaikkeus >paradoksi .... kyllä elämme tietyssä ajassa, ja tietyssä paikkaa jossain ihme maailman kolkassa... Olemme yhtenäinen organismi ja jumala ei näe tapaa miten erotella.. Hän ei tunne hyvää taikka pahaa.
OLEN OIKEESTI...
4
641
Vastaukset
- nimetönmitättömyys
Olen jo kovin väsynyt, kulkenut pitkän tien ja vihdoin tämä kaikki alkaa lopulta saavuttaa päämääränsä, meillä kahdella hullulla skorpiooniakallapapanna tämä kaikki (horoskoopeista vois aloittaa...:) samaan pakettiin sen siinä seitsemässä vuodessa, paraksodoksista kyllä, et ole lajisi ainoa.Hullu tai ei, mutta ainoastaan tarkoituksenmukainen!)
- nimetönmitättömyys
Olen jo kovin väsynyt, kulkenut pitkän tien ja vihdoin tämä kaikki alkaa lopulta saavuttaa päämääränsä, meillä kahdella hullulla skorpiooniakallapapanna tämä kaikki (horoskoopeista vois aloittaa...:) samaan pakettiin sen siinä seitsemässä vuodessa, paraksodoksista kyllä, et ole lajisi ainoa.Hullu tai ei, mutta ainoastaan tarkoituksenmukainen!)
- "ihmisten pitää tehdä
ero hyvän ja pahan välillä, Herra sanoo."
"muotoa muuttava nainen"
"paholainen teki naiselle tällaista:nainen muuttaa muotoaan, paholainen petti naisen, kun tuo nainen käveli vielä maan päällä, paholainen huijasi naiselle, että nainen ei kuolisi koskaan, paholainen nauroi naiselle:tämä on sinun valtakuntasi, helvetti tämä on naisen loppu mitä sinä näet tuolla, tänä päivänä, tämä on totta"
http://www.youtube.com/watch?v=YWTIHswhj80
Halleluja! - tekstiä.....
en jaksanut lukea kuin 3 ekaa lausetta. sori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982