itseltä suihin

sucker

kertokaa hyviä venyttely vinkkejä, että saisin joskus itteltä suihin, monissa paikoissa jotkut on sanonut että ei oo ihan mahdotonta...

12

7339

Vastaukset

• samaa tekniikkaa mäkin käytän. onnistuu se kyllä istualtaankin, mutta helpointapa on toi kuvan tapa.

• severi kirjoitti:

samaa tekniikkaa mäkin käytän. onnistuu se kyllä istualtaankin, mutta helpointapa on toi kuvan tapa.

nielettekö spermanne,,mulla tuo ei onnistu

• Jussi kirjoitti:

nielettekö spermanne,,mulla tuo ei onnistu

..en ole koskaan osannut moista temppua,enkä ole sitä kiinnostunut opettelemaankaan,ei tarvitse. Kyseinen linkki oli laitettu täysin huumorimielessä,koska olin nähnyt sen aiemmin tällä palstalla ja mielestäni se on varsin huvittavan näköistä katseltavaa!

• Alex kirjoitti:

..en ole koskaan osannut moista temppua,enkä ole sitä kiinnostunut opettelemaankaan,ei tarvitse. Kyseinen linkki oli laitettu täysin huumorimielessä,koska olin nähnyt sen aiemmin tällä palstalla ja mielestäni se on varsin huvittavan näköistä katseltavaa!

saa muuten hyvät orkut kun imee iteltään, ja sperma maistuu tosi kivalta.

• Wille kirjoitti:

saa muuten hyvät orkut kun imee iteltään, ja sperma maistuu tosi kivalta.

..mullekin ja tekee tosi gutaa.

• severi kirjoitti:

..mullekin ja tekee tosi gutaa.

..jätkiä ja notkeita.

• En osaa venyttää itseäni tarpeeksi kun muna ei pysy paikoillaan

• Nuorempana kun olin hoikka niin onnistui itseltäni suihinotto. Silloinkaan ei heti mutta aloin tekemään venyttely harjoituksia joissa kurkottauduin kohti kalua ja pikkuhiljaa taivuin niin paljon että onnistuin, tosin en saanut kuin terskan reilusti suuhun mutta sekin tuntui kyllä hurjan hyvälle. Nykyään ei onnistu mutta menen sängylle tai lattialle ja nostan selälläni maaten pääni yli niin että kalu sojottaa kohti kasvoja, tässä asennossa runkkaan spermani suuhun ja kasvoille.

• Huoh... kumpa tuossa onnistuisikin mutta kun ei onnistu niin ei onnistu... kateellinen olen niille miehille jotka tuossa onnistuvat...
      t: M45-utelias-Tre

• Nuorena sain terskan suuhun ja imin itseäni usein. Jopa lukiossa ollessani otin itseltäni vessassa suini. Siistiä ja sperman makuun tottuu. Nyt en enää saa kuin huulille ja purkaannun avoimeen suuhuni. Imen myös muita miehiä ja transsuja.

• Kivempi ottaa toiselta lasti suuhun,oma orgasmi kun tulee paras hetki on jo mennyt.Parasta on saada juuri ennen,silloin itseltäkin alkaa roiskia

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotisiivous vähintään 40e/h

Suomen kotityöpalveluyhdistys ry mukaan alin kannattava hinta siivouksesta on 40e/h. Tämä on outoa, koska puhdistusaineita ja vettä kuluu 1h aikana k
      Maailman menoa
      183
      3952
    2. Puma hakee uutta elättäjää.

Nyt on nahkahousut jalassa ja Kämpissä uuteen nousuun. Taitaa olla uus lompakko hakusessa kv-staralla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1986
    3. Mies pimittää rahankäyttöään

Sain selville, että mieheni on jo kuukausia käyttänyt isoja summia rahaa tietämättäni harrastuksiinsa. Samaan aikaan hän on kertonut, ettei hänellä ty
      Parisuhde
      29
      936