itseltä suihin

sucker

kertokaa hyviä venyttely vinkkejä, että saisin joskus itteltä suihin, monissa paikoissa jotkut on sanonut että ei oo ihan mahdotonta...

16

8344

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alex
      • severi

        samaa tekniikkaa mäkin käytän. onnistuu se kyllä istualtaankin, mutta helpointapa on toi kuvan tapa.


      • Jussi
        severi kirjoitti:

        samaa tekniikkaa mäkin käytän. onnistuu se kyllä istualtaankin, mutta helpointapa on toi kuvan tapa.

        nielettekö spermanne,,mulla tuo ei onnistu


      • Alex
        Jussi kirjoitti:

        nielettekö spermanne,,mulla tuo ei onnistu

        ..en ole koskaan osannut moista temppua,enkä ole sitä kiinnostunut opettelemaankaan,ei tarvitse. Kyseinen linkki oli laitettu täysin huumorimielessä,koska olin nähnyt sen aiemmin tällä palstalla ja mielestäni se on varsin huvittavan näköistä katseltavaa!


      • Wille
        Alex kirjoitti:

        ..en ole koskaan osannut moista temppua,enkä ole sitä kiinnostunut opettelemaankaan,ei tarvitse. Kyseinen linkki oli laitettu täysin huumorimielessä,koska olin nähnyt sen aiemmin tällä palstalla ja mielestäni se on varsin huvittavan näköistä katseltavaa!

        saa muuten hyvät orkut kun imee iteltään, ja sperma maistuu tosi kivalta.


      • severi
        Wille kirjoitti:

        saa muuten hyvät orkut kun imee iteltään, ja sperma maistuu tosi kivalta.

        ..mullekin ja tekee tosi gutaa.


      • Teija
        severi kirjoitti:

        ..mullekin ja tekee tosi gutaa.

        ..jätkiä ja notkeita.


    • Anonyymi

      En osaa venyttää itseäni tarpeeksi kun muna ei pysy paikoillaan

    • Anonyymi

      Nuorempana kun olin hoikka niin onnistui itseltäni suihinotto. Silloinkaan ei heti mutta aloin tekemään venyttely harjoituksia joissa kurkottauduin kohti kalua ja pikkuhiljaa taivuin niin paljon että onnistuin, tosin en saanut kuin terskan reilusti suuhun mutta sekin tuntui kyllä hurjan hyvälle. Nykyään ei onnistu mutta menen sängylle tai lattialle ja nostan selälläni maaten pääni yli niin että kalu sojottaa kohti kasvoja, tässä asennossa runkkaan spermani suuhun ja kasvoille.

    • Anonyymi

      Huoh... kumpa tuossa onnistuisikin mutta kun ei onnistu niin ei onnistu... kateellinen olen niille miehille jotka tuossa onnistuvat...
      t: M45-utelias-Tre

    • Anonyymi

      Nuorena sain terskan suuhun ja imin itseäni usein. Jopa lukiossa ollessani otin itseltäni vessassa suini. Siistiä ja sperman makuun tottuu. Nyt en enää saa kuin huulille ja purkaannun avoimeen suuhuni. Imen myös muita miehiä ja transsuja.

      • Kivempi ottaa toiselta lasti suuhun,oma orgasmi kun tulee paras hetki on jo mennyt.Parasta on saada juuri ennen,silloin itseltäkin alkaa roiskia


    • Anonyymi

      miten saatte seisokin pysymään kun heitätte perseen kohti kattoa eli sehän katoaa kassien väliin heti

    • Anonyymi

      Mulla vaimo imasee spermat ja samalla viikon kikkijuustot. Ei tarvi pestä vehjettä.

    • Anonyymi

      Olin nuorena, vastanaineena aika notkea ja kerran uunituore vaimoni sai idean seksileikkiemme aikana, että yrittäsin otta itseltäni suihin... No ensialkuun se oli vähän vaikeeta, mutta sitten hän kehoitti minua nostamaan jalat seinää vasten vuoteen päädyssä ja vips... Sain kuin sainkin terskan pään kunnolla suuhun. Kiima oli niin kova, että eihän se kauaa ottanut kun sain omat mällini suuhun ja vaimoni kiimaisen, itseäään tyydyttäen kehoitti minua nielemään kaiken. Näitä leikkejä jatkettiin monta vuotta, sitte ikä ja vyötärön laajeneminen laittoi esteet sille leikille. Muita pelejä löysimme tilalle, kuten strap-on naintia. Vaimo nussi minua anukseen tekokalulla, mikä oli vyötäisillä.

    • Anonyymi

      vyötiäisellä ...luin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe