Kuvasta http://www.suklaayhdistys.com/jutut/css_ongelma.jpg näkyy ongelmani, sivusto ei vielä muutoin ole netissä.
Ongelmani on tuo kuvan ylempi kahdesta tuotteesta. Siinä (kannasta haettu) tuotenimi on niin pitkä, että taulukon leveysraja tulee vastaan, jolloin nimi automaattisesti jakaantuu kahdelle (mahdollisesti joskus useammallekin) riville.
Tekstit kuvien oikealla puolella on "irtaannutettu" kuvasta padding-left: 10px :llä, mutta sepä ei näytäkään toimivan sillon, kun tuotteen nimi jakaantuu useammalle riville. Tai siis ainoastaan ensimmäinen rivi menee kuten haluan.
Miten tuo pitäisi tehdä, että riippumatta rivien lukumäärästä kaikki rivit olisivat aina 10px päässä kuvan reunasta?
Sama padding useammalla rivillä
Jarkko Karhunen
3
485
Vastaukset
- Nöördejh
Näkemättä lähdekoodia/css:ää ja muita tekemiäsi muotoiluja ei voi auttaa.
- joona1
Isket marginia siihen? padding kasvattaa vain elementin kokoa, pistä siihen soluun vasenta marginia missä se nimi on, tarvittaessa myös sille tuotteen nimelle jompsiskumpsis padding tai margin. Vai onko kuva tuo teksti samassa solussa? :S
- että2
jos käytät taulukoita niin voisit kokeilla taulukon sisäisellä divillä ja määrittää diville sen paddingin, ja divin displayksi block... en sata varma toimivuudesta, mutta kokeilemisen arvoinen... tietenkin tuo marginjuttu pitäisi toimia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1134304- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371568Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140