Vihjepuljut

Kymmenen plussan jysäys

Naurettavaa touhua on noilla eräillä maksullisilla vihjareilla. Eräälläkin firmalla oli v5 varmana hevonen josta etukäteen varoiteltiin. räkätautia ym. häikkää. Ja lämppärin jälkeen jätettiin koko hevonen pois startista. Kyseinen hevonen ei ikinä olisi ollut edes totossa, sen näköistä oli ko. hevosen taapertaminen lämppärissä tänään. Jonkinlaista vastuuntuntoa kaipaisin tältäkin puljulta, onhan kyse myös vihjeiden tilaajien rahoista. Mitä mieltä muut ovat näistä maksulisista vihjareista. Oma näkemykseni on että kannattaa kiertää kaukaa joka ainoa pulju. Joka päivä löytyy mukamas kaikenlaisia kanuunoita ym. mitä ihmeelisimpiä jysäyksiä ja kymmenen plussan kohteita ym.ym. Täysin harhaan johtavaa mainontaa on oma mielipiteeni. Mitä mieltä ovat muut.

9

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • troikkapelaaja

      no mitä fintoton sivuilta olen totogurun troikkia tilannut,niin ihan tyytyväinen olen.ohipelejä luonnollisesti myös tulee,mutta usein myös osumia ja sitten kun on aika tasaiseen tahtiin osunut myös hyvällä kertoimella,niin sillä rahalla jo pelaa monta vastaavankokoista troikkaa..viime viikolla niillä osui monta kertaa ja paras kerroin 120 yhdistelmän troikkaan oli jotain 1700..muita palveluja en ole kokeillut,mutta esimerkiksi tietäjillä on varmaan sekuntikello niin tärkeä vihjeiden myynnissä ettei netistä voi edes ravivihjeitä ostaa,en sitten tiedä olisiko ne sen arvoisiakaan,vaikea sanoa.

    • TOto..

      pelaan vain noita FINTOTON sivulta löytyviä valmispelejä 1/10 osuuksia troikkaakin 1/10 ovat ihan hyviä systeemejä pikkurahalla saat omien systeemiesi lisukkeeksi lisäjännitystä niistä ja usein käykin niin että niillä voitankin usein pikkuvoittoja joskus 3 numeroisiakin jos tuurit käy.En maksaisi vihjeistä yhtään mitään ovat kalliita hyötyyn nähden harvoin voittavat nekin mitään isompaa,eli se on raakaa bisnestä jossa tavallinen pulliainen nyljetään.Tälläkin palstalla voi vihjailla ihan ilmaseks kuka vaan jos mielenkiintoa riittää,nyt sitten vihjeet Rovaniemelle,kuka laittais,no mä laitan uuden alotuksen

    • petsarijuppe

      Omalla pelurin urallani oli vaihe jolloin käytin noin 4kk ajan näitä fihjefirmoja. Ja takkiin tuli rutkasti, joku saattaa sanoa että 4kk jakso on liian lyhyt mutta rahat eivät minulla enää riittäneet. Omat silmät ja videokirjasto toimii nykyään minulla vihjefirmana. Ja tulokseen olen tyytyväinen.

      • ex.asiakas

        nojoo,en ole kokeillut kuin joskus pari vuotta sitten tietäjät-firman pitkävetoa ja takkiin tuli reippaasti,lisäksi helvetinmoiset puhelinkulut kalliine minuuttitaksoineen.


      • wwxx
        ex.asiakas kirjoitti:

        nojoo,en ole kokeillut kuin joskus pari vuotta sitten tietäjät-firman pitkävetoa ja takkiin tuli reippaasti,lisäksi helvetinmoiset puhelinkulut kalliine minuuttitaksoineen.

        Perin naurettava kommentti oli Fintoton sivuilla eräällä vihjepuljulla tänään. Vaasan v4 rivi oli näiden herrojen mukaan liian suosikkipitoinen, rivin kerroin oli 381,47. Kyseisen puljun vihjenikkareille lienee tuntematon käsite että rivin voi jättää myös kerrottuna. Eli 10x kertaisen rivin palautus olisi ollut n. 3.814 euroa. Varmasti löytyy niitä vihjeen ostaneita jotka olisivat hyvin tyytyvisiä jo 381 kertaiseen palautukseen.


    • Joensuuhun

      Lukasin tänään pelihevosen vihit Joensuuhun, eipä ollut lehen vihjarilla homma hanskassa alkuunkaan. Kyllä oli tämä vihjari Riipinen aivan pihalla.

      • rekola

        niimpä näytti olevan Riipinen myös jykylässä tänään aivan avaruudessa. onkos tämä muuten sama Riipinen joka pitää myös omaa vihjepuljua. voi hyvä tavaton tätäkin "vihjaajaa".


      • Ent. asiakas
        rekola kirjoitti:

        niimpä näytti olevan Riipinen myös jykylässä tänään aivan avaruudessa. onkos tämä muuten sama Riipinen joka pitää myös omaa vihjepuljua. voi hyvä tavaton tätäkin "vihjaajaa".

        Miten ihmeessä hevonen jonka sijoitus on kahdeksas voi olla hyvä valinta varmaksi. Näin kuitenkin .....kunkut kertoivat tänään sivuillaan. Mahtaneeko vihjeen tilanneet myös olla samaa mieltä asiasta. Itse en ainakaan totisesti olisi riemusta kiljunut, nähdessäni jo kierros ennen maalia Rosimon käskevän tätä häntä tötteröllä juoksevaa Norman Maileria. Ja kertoihan hevosen valmentaja että ko. hevosella on ollut startteja turhan harvaan, joten huipputerä saattaa olla kateissa.


    • rrrtttt

      senverran kokemusta näistä, pusykää erossa näistä maksullisista vihjenikkareista. hututikutikunkut on tosi pohjanoteeraus. mainoskusetus kyllä osataan mutta ei mitään muuta. tänäpäkin varma jäi voittajalle 200m.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe