Pappatunturi

tunska

Löytyykö jostain netin syvyyksistä pappatunturi foorumia jossa voi keskustella ja kysellä papiskaan liittyvistä ongelmista.
Googletin mut en löytänyt....

10

3728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • -Tunturimies-

        No, tuolla keskustellaan myös soliferpaskoista, että ei tuo kummoinenkaan foorumi ole. Itse vihaan solifereita yli kaiken, olenkin ostellut alkuperäiskuntoisia solifereita halvalla ja pistänyt paskaksi. Kyllä mahtaa paskaharrastajia vituttaa!


      • export
        -Tunturimies- kirjoitti:

        No, tuolla keskustellaan myös soliferpaskoista, että ei tuo kummoinenkaan foorumi ole. Itse vihaan solifereita yli kaiken, olenkin ostellut alkuperäiskuntoisia solifereita halvalla ja pistänyt paskaksi. Kyllä mahtaa paskaharrastajia vituttaa!

        Solivieteri on mielestäni ainakin mielestäni huomattavasti kauniimpi kuin pappatunturi.


      • -Tunturimies-
        export kirjoitti:

        Solivieteri on mielestäni ainakin mielestäni huomattavasti kauniimpi kuin pappatunturi.

        Ruma ja paska = Solifer. Olis ensikesänä tarkootus kärjestää Tunturiajot ja kokoontuminen, olisko kellään lahjottaa alkuperäiskuntosta Exporttia tuossa tapahtumassa särettäväksi? Tarkootus on velottaa pari euroa/lekanisku, kympillä saa takoa jo tosissaan!


    • babbaabba

      http://www.rapapapat.net/

      tosin on hiljaisempi kuin vmpk. Faktaa-osiossa löytyy varaosaluetteloista räjäytyskuviakin.

      Osia löytyy esim. Voimakoneelta

      • Heikki Hei

        Kun vielä jostain sais................. ihan tosi kyllä semmonenkin on ollu......unissa ja ihan oikeestikin.


      • SF/LF
        Heikki Hei kirjoitti:

        Kun vielä jostain sais................. ihan tosi kyllä semmonenkin on ollu......unissa ja ihan oikeestikin.

        Mulla ei ole ollut unta vaan totista totta ;=) Aikoinaan kun sain vm.66 olevan tuntsan niin hetihän siihen piti etsiä sportin 3v. moottori käsivaihteilla. Tosin romikselta tommonen löytyi ja vielä tuurilla kun edellinen asiakas kippas romut auton takakontista tantereelle. Siitä heti tajuttuani mitä osia ovat niin keräämään kaikki tarvittavat kälkyt kasaan ja vaa`an kautta maksamaan romuista ja siitä sitten kotiin kasamaan konetta. Eipä edes jetsonit tajunneet, että pappiksessa oli sportin masiina. Tulipa sitten tenavana ajeltua tällä koneella ne kaikki pakolliset kiekat.

        No, sitten tuli vuosi yksi ja kaksi eli innostuin entisöimään ton vanhan kulkineen. Haikein mielin irroittelin sportin moottorin rungosta. Uusi kunnostettu onneton kaksivaihteinen moottori meni paikalleen jotta sai taas rakkineen rekisteriin. Tuossa toi 3v. moottori varttuu kutsuen jotta sen ruuvais taas paikalleen. Saatampa vielä sortua tohon hitonmoiseen rikkeeseen koska mopo on paljon parempi ajettava noilla sportin välityksillä.


    • JnZm
      • Timpsakka

        Osaisiko kukaan sanoa onko mistään saatavilla Automaatti mopoja?
        Tarkoitan hieman uudempaa versiota kuin pappa- tunturi!
        Olisi ensivuonna tiedossa mopokortti, mutta skootterin pienet renkaat ei oikeen kiinnosta, mutta normaali mopon vaihteiden käytössä on taas ongelmia.


      • a ja a
        Timpsakka kirjoitti:

        Osaisiko kukaan sanoa onko mistään saatavilla Automaatti mopoja?
        Tarkoitan hieman uudempaa versiota kuin pappa- tunturi!
        Olisi ensivuonna tiedossa mopokortti, mutta skootterin pienet renkaat ei oikeen kiinnosta, mutta normaali mopon vaihteiden käytössä on taas ongelmia.

        Joko löysit mopon? Mulla olis automaatti myynnissä. n.500 euroa.
        En hennois myydä, mutkun..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe