Onnea Suoma.
Onko odotettavissa Suoma ja Markku duo.?
Suomalle
5
273
Vastaukset
Suoma kävi kovan harjoitusleirin johon kuuluu eri pelejä ja laulua.
Duona haemme jälleen kuntoa ja myöskin rahaa metsän tuotteita keräämällä, että voimme yhdessä nyt mennä kilpailemaan Saarijärvelle.
Kilpailurundi jatkuu siis syksyllä myöskin siilinjärvellä seniorilaulukisan tiimoilta tähtäimenä jälleen selviytyä jatkoon muualle.tämä MK tavoite
Morsiameni Suoma on mukana ja hakemassa kokemusta kuuntelemassa eri esiintyjiä ja vaatehuoltoa pitämässä.
Kuten tiedätte jokaisella joka aikoo menestyä esiintyjänä noissa kisoissa täytyy olla useat vaatekappaleet mukana.Vaikka viimevuonna ne jäi kotiin naulakkoon.pukupussiin.
Minulla on nyt myös toisenlaiset kuviot jälleen kerran laulaminen nyt kappelissa lauantaina ja kuukauden päästä kirkossa. Ystävän syntymäpäivän kunniaksi
Suoma on ilahtunut onnittelusta kiitos.- etkö ymmärrä?
Ketä kiinnostaa yksitysasiasi ja "karaoke hoilotus." Lopettaisit jo ylenaikaisen kirjoittelun, kun sepustuksistasi ei useinkaan edes saa selvää.
- silläsiisti
etkö ymmärrä? kirjoitti:
Ketä kiinnostaa yksitysasiasi ja "karaoke hoilotus." Lopettaisit jo ylenaikaisen kirjoittelun, kun sepustuksistasi ei useinkaan edes saa selvää.
No näyttää kiinnostavan Sinuakin kun kerran luit viestin.
Ja Markku hyvä,kirjoittele vain rauhassa edelleenkin.
Niin ja minunkin puolestani Suomalle onnea ja myös Sinulle Markku,toivotaan
kestävyyttä äänelle ja muutenkin hyvää vointia. - ruusukimppu molemmille
silläsiisti kirjoitti:
No näyttää kiinnostavan Sinuakin kun kerran luit viestin.
Ja Markku hyvä,kirjoittele vain rauhassa edelleenkin.
Niin ja minunkin puolestani Suomalle onnea ja myös Sinulle Markku,toivotaan
kestävyyttä äänelle ja muutenkin hyvää vointia.Onnittelut Suomalle ja myös Sinulle Markku. Hyvät harrastukset pitävät mielen virkeänä ja liikekannalla. Kiva näitä juttujasi on lukea joten kirjoittele ihmeessä kuulumisia ja muutakin.
Terveyttä ja pitkää ikää molemmille. etkö ymmärrä? kirjoitti:
Jos aikoo menestyä jopa tuossa "karaoke hoilotuksessa" valtakunnallisesti ihmisellä täytyy olla hatun alla muutakin kuin tyhjä pöntto joka kolisee kaiken eniten.
JOs kirjoituksistani sinä et saa selvää niin en minäkään noista sinun jatkuvista muutamasta sanasta ,jolla haluat pistää kapuloita rattaisiin. Mitkä ovat ne sinun vahvuudet elämässä?
Mutta tämä on elämää ja sitä taivaltamista on koettu ja nähty me kumpikin jotka kohtasimme lauluharrastuksen parissa.Tiedätkö olen laulanut myöskin kuorossa useassa ja jopa oopperalavalla edustaen Suomea kisoissa Ruotsia vastaan näiden Tangokuninkaallisten kanssa joukkueena.
Tämä toiminta ei ole ollut karaokea jota halveeraat vai yksinkö minua? Olen ennen karaokeharrastusta opiskellut yksinlaulua musiikkioppilaitoksissa ja sitten laulanut muuallakin kuin työsalissa, siellä joskus jopa kuparilevylle lastulevylle fanerille kovalevylle ja joskus pinkopahville ja vessapaperille nyt tämän kirjoittelun jälkeen. jotta ihan lysti on ja kädet yhteen lyön jne laulua jatkaen. MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201