Jes, pääsin jo kotiin!

Leka...

Maanantaina armeijaan, torstaina jo kotona - eikä ikinä takaisin! Sain siis vapautuksen armeijasta.

No, tulihan touhua seurattua muutama päivä niin tiedän mistä kaverit puhuu. Ei ollut armeija mua varten enkä mä armeijaa varten.

Lähden nyt parille bisselle...!

12

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnittelut

      Ajatteles, jotkut nyt aloittaneista ryynäävät siellä vielä ENSI KESÄNÄKIN, ja puolen vuoden tyypitkin vielä joulun aikaan. Sinä olet jo tänään vapaa mies. Jokainen päivä on puhdasta voittoa.

      • törpöille

        kaikki päivät taitavat olla tappiota.


    • Et tiedä mistä puhut.

      Vässykkä tuulettelee vapautuksellaan.

      Etkä kyl tosiaan tiedä, että mistä kaveris puhuu, jos oot ollut peräti neljä päivää armeijassa.

    • neljän päivän

      Pikakurssi mun mielestä. Eihän siinä tarvii opettaa ku marssimaan ja tähtäämään.

    • meikäläinen tässä

      Tuollaiset luuseri ja pullamössö pojut ovat niin vastenmielisitä ettei ole tosi.

      Toivottavasti ei kohdata missään olosuhteissa koskaan.

      • Sellaista...

        Olet jo tainnut kohdata - etkä sitä itsekään tajua.


    • zzzzz<<<<

      Tuliko äitiä ikävä, stnan pullamössövauva? Ja sit vielä muka bisselle, voi elämän kevät. Tuollaiselle tutti suuhun. Myöhemmässä elämänvaiheessa sinä kadut sitä että et pystynyt käymään armeijaa läpi, hajoo luuseri.

      • vaikutti siltä

        että kaveri saavutti sen mitä halusi ja olisi pettynyt, jos olisi joutunut lusimaan koko kakun, niin kuin muut luuserit.


    • vapautettu veikkonen

      Ei ollut minua varten enkä minä sitä paikkaa varten, tänään kotiin. Ja pääsen takaisin duuniinkin, jee!

      Sääliksi käy tuvan tyypeistä niitä, jotka tulevat aivopessyiksi. Eihän kaikki tule, mutta osa kylläkin. Tiedän intin käyneistä kavereistani, että osa tulee intistä käyneenä takaisin edelleen ihan järkevinä tyyppeinä, mutta osa tulee takaisin sellaisina robotteina, jotka luulevat että toisella ihmisellä on oikeasti oikeus jonkin natsojen takia kohdella toista kuin paskaa. Niitä tyyppejä, niitä joiden aivot eivät kestä vaan tulevat aivopestyiksi, niitä minun käy vähän sääliksi.

    • OLKOON

      Kyllähän kaikki tietää että armeijassa ei kukaan täysjärkinen omilla aivoillaan ajatteleva ihminen viitti paria päivää kauempaa olla.. Nää aivopestyt nössöt jotka ei uskalla olla menemättä sinne sitten veivaa siä jotain asentoo ja lepoo pahimmillan vuoden!! HAHAHAHAH Ei voi muuta sanoo ku että hankkikaa elämä. Armeija on luusereille!!! Ite lähen kans parille bisselle

      • myös vapautettu

        pääsin pois jo tiistaina iltapäivällä.

        Vinkkinä niille jotka haluavat vapautuksen:

        a) yrittäkää hoitaa se etukäteen.

        b) jos kuitenkin joudutte aloittamaan, niin älkää sooloilko mitään sen parin päivän aikana. Kysy asiallisesti pääsystä lääkärille mahdollisimman nopeasti.

        Omasta joukkueesa lähti tokana päivänä 5. Minä ja yksi tupakaveri leikittiin muiden mukana se yksi ilta ja heti aamusta pääsimme jonon ohi lääkärille. Eräs toinen tuvastamme protestoi äänekkäästi armeijaa, vastusti käskyjä jne ja kun hän halusi keskeyttää, niin hänelle sanottiin että "paperiasioiden hoitamisessa menee pari päivää"


      • dddddddddddddddddddd
        myös vapautettu kirjoitti:

        pääsin pois jo tiistaina iltapäivällä.

        Vinkkinä niille jotka haluavat vapautuksen:

        a) yrittäkää hoitaa se etukäteen.

        b) jos kuitenkin joudutte aloittamaan, niin älkää sooloilko mitään sen parin päivän aikana. Kysy asiallisesti pääsystä lääkärille mahdollisimman nopeasti.

        Omasta joukkueesa lähti tokana päivänä 5. Minä ja yksi tupakaveri leikittiin muiden mukana se yksi ilta ja heti aamusta pääsimme jonon ohi lääkärille. Eräs toinen tuvastamme protestoi äänekkäästi armeijaa, vastusti käskyjä jne ja kun hän halusi keskeyttää, niin hänelle sanottiin että "paperiasioiden hoitamisessa menee pari päivää"

        Minäpä pääsin jo maanantain iltapäivällä. nih.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe