Kesäinen tervehdys!
Kaikki eivät pääse lomille, ja nälkäkin kurnii. En tunne vielä Kirkkonummen seutua, joten kyselisin viisaammilta lounaspaikkaa Kirkkonummelta tai Masalasta. Hakusessa on ihan tavallista sapuskaa, keitettyjä perunoita ja kastiketta, ja mieluiten seisovasta pöydästä.
Pikkalassa Hangonväylän varrella on tietysti ABC, mutta se on jo vähän kaukana.
Kiitos vinkeistä etukäteen ja työintoa muillekin työssä pakertaville! :)
T. Vinkkejä kyselevä nälkäinen
Lounaspaikkaa Kirkkonummella?
11
1197
Vastaukset
- Topopop
Ensin meinasin ehdottaa pizza serviceä joka on bussiaseman lähellä, mutta vissiin haluat vähän enemmän kotisapuskaa.
Ainakin siinä prisman vieressä olevalta huoltsikalta saa syödä muistaakseni halvalla hyvää kotiruoan tapaista päivisin niin paljon kuin haluaa.- Pizza mielummin
Aika moni kyl haukkuu Tepskan ruat taysin paskoiksi (minä mukaan lukien)!
- Vinkkejä kyselevä nälkäi
Noniin, nyt on Kirkkonummen TB:kin käyty koelounastamassa.
Lounaspöytä ystävälliset 8,40 eur, sisältää vedet, maidot ja piimät, leivät, salaattipöydän, levitteet, keiton, pääruuan ja päälle makoisat kahvit.
Keiton lisäksi pääruokaa on ilmeisesti kahta sorttia. Tänään otin alkajaisiksi makkarakeittoa. Pääruuaksi otin ensin lautasellisen karjalanpaistia keitetyillä perunoilla ja keittovihanneksilla, sen jälkeen lautasellisen kalapuikkoja, niinikään keitetyillä.
Nämä ovat puhtaasti makuasioita, mutta minä tykkäsin. Ruuat olivat juuri sellaista perussapuskaa, joista itse pidän eniten. Mausteiden käyttö oli hillittyä, joku toinen esim. hapanimelään tai tuliseen tottunut olisi varmsti sanonut ruokaa mauttomaksi, mutta minun makuuni se oli just eikä melkein. Leipää oli useampaa lajia, ilokseni löysin ruisreikäleipääkin. Levitteet olivat yksittäispakattuja, löytyi voita ja kevytlevitettä. Kahvikin oli raikasta ja tuoretta.
Sali oli valoisa ja siisti, samaa tilaa kassan ja tarvikemyymälän kanssa, mutta silti pidin sitä viihtyisänä. Penkit olivat tarkoituksenmukaiset, istuu niissä sitten puvun housut tai haalarit jalassa.
Yhdestä käyntikerrasta ei kovin pitkälle vietyjä päätelmiä yleensä kannata tehdä, mutta ainakin tämä kerta oli hyvin positiivinen. Ainoa huono puoli kannaltani on se, että työpaikaltani on Teparille 8 km, kun Jorvaksen Shellille "vain" 3 km.
Tästähän tuli varsinainen lounaskatsaus...! :)
Hyvää työpäivän ja viikon jatkoa!
- sieltä saa
kotisapuska. Ja jos olet keskustassa niin TB on ihan hyvä paikka.
- Vinkkejä kyselevä
Hyvää viikonalkua!
Ajan sekä Teparin että Shellin ohi päivittäin, mutta eipä ole tullut mieleenkään, että niilläkin voisi olla lounasta. Täytyypä käydä kokeilemassa.
Kiitos vinkeistä!
T. vinkkejä kyselevä nälkäinen - Vinkkejä kyselevä nälkäi
Vinkkejä kyselevä kirjoitti:
Hyvää viikonalkua!
Ajan sekä Teparin että Shellin ohi päivittäin, mutta eipä ole tullut mieleenkään, että niilläkin voisi olla lounasta. Täytyypä käydä kokeilemassa.
Kiitos vinkeistä!
T. vinkkejä kyselevä nälkäinenShellillä käyty nyt parina päivänä lounaalla. Seisova pöytä on, hinta 8,50.
Kahden päivän otannalla ei vielä paljon pysty sanomaan, mutta ainakin näillä kerroilla tarjonta on ollut runsasta ja ihan kohtuullista. Tarjolla on ollut - molempina päivinä - ainakin paistettuja ja keitettyjä perunoita, runsaasti erilaisia salaatteja ja vihanneksia (ehkä n. 10 eri lajia?) sekä pari-kolme lämminruokavaihtoehtoa: makkaraa, lihapullia, jauhelihakastiketta, paneroituja possunleikkeitä. Nauhamakaroniakin taisi olla maanantaina, itse en niin noista vehnäsistä perusta, mutta varmasti sekin olisi ollut hyvää.
Leipää oli muutamaa lajia: vaaleaa sekaleipää, näkkäriä ja ruislimppua, mistä ainakin itse tykkäsin.
Ruokajuomina vesi ja mehu, päälle hyvät kahvit. Miinusta siitä, että maidosta pyydetään lisähintaa (50 snt), monissa paikoissa maito tulee automaatista ja kuuluu hintaan.
Paikka on aika pieni, pittoreskiksikin joku sitä voisi sanoa, mutta porukka tuntuu ystävälliseltä ja tunnelma mukavalta. Kuulin, että ko. paikka lopettaa ilmeisesti tielinjausmuutosten takia syksyllä.
Tästähän tuli ihan lounasraportti! :)
Täytyy tänään käydä koeponnistamassa se Kirkkonummen Tepari ihan vertailun vuoksi.
Hyvää työpäivän jatkoa!
- laajakulma
eipä löydy k-nummelta oikeata kotiruoka lounas paikkaa. Tietysti fos kaikki menee, niin löytyyhän niitä.itte haen enempi perinteisellä reseptillä tehrtjä sapuskoita, kuten lihapullat, lasagne, jauhelihakastike ja tietty kinkkukiusaus. Onhan näitä rokareita ku yrittää jäljitellä alkuperäistä, mut kyllä suomalainen turkkilaiset lihapullat tunnistaa.
- ei mainos! vinkki
TÖÖÖÖT! You're dead wrong.
Veikkolasta, pohjoisen Kirkkonummen ytimestä löytyy hinta-laatu-suhteeltaan yksi kunnan parhaista lounasravintoloista: Cafe Pikkirilli. Kahvilaosuuden lisäksi sieltä saa arkisin lounasaikaan seisovasta pöydästä salaatin, keiton, lämpimän aterian ja leivät, tai listalta annoksia.
Mikä tekee Pikkirillistä ainutlaatuisen, on sen herkullinen kotiruoka. Kyseessä ei ole mitään laitosmoskaa tai pakasteista tehtyjä ketjuravintolamättöjä. Puhdasta, rehellistä ja maukasta kotiruokaa!
http://www.pikkirilli.com/site/index.php
- bon appetiit
Miten lienee tuossa kunnantalon ravintolassa? Lista viikolle 7:
http://www.taikahetki.net/ruokalista.pdf
Seuravassa linkkejä lista eri paikkoihin.
http://www.kirkkonummi.fi/prime_229.aspx - garam massala
Kylläpäs Masala loistaa tarjonnallaan! Ei siis mitään.
Kyllä löytyy Masalasta!!
Et. Salmitieltä sieltä pienestä teollisuustalosta
http://www.ravintolapisara.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli194276Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103184Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403087IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432388Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811206- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.216981Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880