onko kukaan koskaan kokeillut moista? kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta... kertokaa jos tiedätte jotain ko. lelusta, miten toimii, mullaisin lopputuloksin ja varsinkin seurauksin...
pimppipumppu..
4
7804
Vastaukset
- tape
Vaimoni hankki kyseisen lelun muutama kuukausi sitten ja käyttelee sitä aina silloin tällöin kun on "sillä tuulella" Yllättävyt minut muutaman kerran kun olen töistä kotiin palannut. Kyseinen laite imee mukavasti pienet ja suuret häpyhuulet ja klitoriksen törtsöttämään. On muuten uskomattoman kiihoittavan näköistä. Häpyhuulien turvotus kestää 1-2 tuntia imutuksen jälkeen. Imutusaika lopputulokseen pääsemisen haluamiseksi puolesta tunnista 2 tuntiin. Mitä pitempi imutus sitä kauniimpi lopputulos. Sivuvaikutuksena tulee vaimolle uskomattomat halut. Jos ei jaksa kalulla tyydyttää, ottaa tekopeniksensä avuksi ja tyydyttää sillä loput. Suositellaan lämpimästi käyttöä, Mukava piristys sänkyleikkeihin.
- kiinnostunut
Mistäs vaimosi kyseisen vehkeen osti? ja paljonko maksoi?
- tape
kiinnostunut kirjoitti:
Mistäs vaimosi kyseisen vehkeen osti? ja paljonko maksoi?
Tais tilata postimyynnin kautta. Maksoi kait jotain 25 eskoo. Olikohan seuraavanlaisesta paikasta: http://www.keltainenruusu.fi
PS. Oli muuten käyttänyt pumppua silläaikaa kun kävin eilen hiihtämässä, loppuverryttelyn varmaan sitten arvaattekin....
- hmm..
Hihii.. Juuri postista haettu uunituore pimppipumppu on nyt käsissäni, sheivaamaan ja suihkuun pumppailemaan.. Lupaan ilmoittaa tuloksesta ja jos kiimoiltani maltan, niin pyydän poikaystävää napsimaan tuloksesta kuvia myös teidän nähtäville..
Ai että kiihottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838