Tampereella tai lähitienoolla tallipaikkoja?

-Gin-

Joo eli etsisin kohtuu hintaista tallipaikkaa tampereelta tai lähitienoolta hyvien kulkuyhteyksien läheltä tulevalle hevoselleni.. Ratsastuskoulu tai yksityinen kummatkin passaa :) Kiitos jo etukäteen.

20

3446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin vaan kävi

      Jos etsit tallipaikkaa omalle hepallesi niin voin kertoa Suskin Talli Ylöjärvi omakohtaisia kokemuksia . Lisäksi voin kertoa tehdystä hevoskaupasta ko. tallin omistajan kanssa sekä omakohtaiset kokemukset jotka olen joutunut nyt läpikäymään sairaan hevosen kanssa.

      • kerro lisää

        Kerro hieman lisää, kokemuksien jakoa tarvitaankin


      • niitä

        kuulee vaikka mitä tarinoita... aika hurjia juttuja kulee välillä paikasta. Mut hevoset vaan käyvät kaupan...


      • adstdysd
        niitä kirjoitti:

        kuulee vaikka mitä tarinoita... aika hurjia juttuja kulee välillä paikasta. Mut hevoset vaan käyvät kaupan...

        tallissa ei oo mitään vikaa, ostajillahan ne hevoset vasta sairastuu. Ostat hevosen, joka sairastuu vuoden päästä - syytät myyjää??


    • matuzka

      Jos olet vielä tallipaikkaa vailla, niin meillä olisi n. 50km päässä Tampereelta muutama karsina vapaana.

    • VASTAUKSIA

      MIKÄ ON ETTÄ SIELLÄ SUSKIN TALLILLA ON JOTAIN VIALLA? OLEN TOD.NÄK.TULEVAISUUDESSA OSTAMASSA SIELTÄ HEVOSTA. HALUAISIN TIETÄÄ MITÄ VIKOJA VOI OLLA TAI ON TULLUT VASTAAN. AIJON VARMAAN TEETTÄÄ ELÄINLÄÄKÄRIN TARKISTUKSEN. OLEN KIITOLLINEN TIEDOISTA.

    • suskintalli (ko)

      Siis onko tallilla jokin vikana? itse ajattelin aloittaa siellä tunnit.. onko siis hyvä paikka? :O

    • Joannetarr
    • muiskunen

      Joo, no ei oo TUUSULA ehkä ihan kulkuyhteyksien päässä Tampereelta, hah hah

    • Heppahullu

      Multisillassa Kravitalli siellä ratsastuksen ohjaaja: susanna. Suski tietää hevosista kaiken se on myös joku terveys tohtori... Googlesta: Kraviratsutalli, Kato mukava paikka mä ratsastan siellä!

      • Heppahullu

        Meen pois!


    • ytprlsjil

      suskin talli on paikka... missä tehdään kurinalaisesti niinkuin ennen hommat.
      Nykylapsukaiset ei väkisin tajua,, että niitä komennetaan. Hevosten kanssa pitää olla auktoriteetti. Suski on varmasti ammattilainen hommassaan, ja hyvistä puhutaan aina pahaa. Se, että sulle sanotaan suoraan, että oot huono, ei oo paha asia, vaan se antaa tsemppiä tekeen paremmin. 80-luvulla ratsikouluissa oli armeijatouhua,nykyään on niin liipalaapaa, että ei sitä enää ees ratsikoulutunnelmaksi tunnista ;)

      T. 10v kokemusta ko. ihmisestä ja 25v hevosista

      • Purjo

        Suski kirjoittelee itse tänne palstalle ja yrittää kehua itseään. Kukaan muu ei paikkaa/hevosia voi kehua. Katsokaa nettisivuilta, miten huonoa kieltä on. Ihan samanlaista kolmen pisteen jonoa on näissä kommenteissa. Esim. just tuo edellinen kommentti.


      • Ei-ammattilainen
        Purjo kirjoitti:

        Suski kirjoittelee itse tänne palstalle ja yrittää kehua itseään. Kukaan muu ei paikkaa/hevosia voi kehua. Katsokaa nettisivuilta, miten huonoa kieltä on. Ihan samanlaista kolmen pisteen jonoa on näissä kommenteissa. Esim. just tuo edellinen kommentti.

        Eiköhän se vihannesten paikka oo jossain muualla kun netissä miettimässä kuka sanoo ja mitä sanoo :D hah! Eiköhän ammatti-ihmiset kirjottele omilla mimillään täällä,jos edes vaivautuvat xD


    • Heppahullu

      Samoin, kuullut vain pelkkää huonoa kyseisestä paikasta.

      • Nellen1

        Mielenkiintoinen keskustelu, työkaveri kans osti sairaan hevosen suskin talli Myyntihevosia Ky:ltä Ylöjärveltä. Moni hevosihminen tietää tän tallin meininkin,


      • Suskin talli on paras!
        Nellen1 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen keskustelu, työkaveri kans osti sairaan hevosen suskin talli Myyntihevosia Ky:ltä Ylöjärveltä. Moni hevosihminen tietää tän tallin meininkin,

        Vittu te olette sairaita. Suskin talli on maan parhain talli ja siitä ei keskustella. Kyllähän ne hevoset voi olla ihan hyvin sairait enkä usko että se on suskin syy! Suskilla hoidetaan hyvin hepat jne. Lopettakaa. Säälittäviä ootte. Mulle suski on kun äiti ja tää teidän napisu on ihan järjetöntä.


      • huoh3
        Suskin talli on paras! kirjoitti:

        Vittu te olette sairaita. Suskin talli on maan parhain talli ja siitä ei keskustella. Kyllähän ne hevoset voi olla ihan hyvin sairait enkä usko että se on suskin syy! Suskilla hoidetaan hyvin hepat jne. Lopettakaa. Säälittäviä ootte. Mulle suski on kun äiti ja tää teidän napisu on ihan järjetöntä.

        Facepalm :'DD kuka tuosta paikasta voisi tykätä :o


      • Ironmom
        huoh3 kirjoitti:

        Facepalm :'DD kuka tuosta paikasta voisi tykätä :o

        minä ja minun ratsastava nuoriso pidämme tallista , hevosista ja opetuksesta. Ei kai kukaan tosissaan usko näit hapatuksia mitä suomi24 on pullollaan?? Tää koko palsta on pahaa oloaan purkavien surkimusten oksennuspaikka. Katsokaa mitä tahansa viestiketjua mistä tahansa asiasta millätahansa palstalla :D :D Asian tuntevaa pilkkaamista ihan kaikille :D


      • Anonyymi
        Ironmom kirjoitti:

        minä ja minun ratsastava nuoriso pidämme tallista , hevosista ja opetuksesta. Ei kai kukaan tosissaan usko näit hapatuksia mitä suomi24 on pullollaan?? Tää koko palsta on pahaa oloaan purkavien surkimusten oksennuspaikka. Katsokaa mitä tahansa viestiketjua mistä tahansa asiasta millätahansa palstalla :D :D Asian tuntevaa pilkkaamista ihan kaikille :D

        Kun lukee tallin esittelyn nettisivuiltaan, näkee millainen käytös siellä vallitsee. Onhan niitä vaihtoehtoja. He voivat keskittyä itseensä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe