Etsintä kuulutus:

mä,,..,,

Etsin hoitsua itselleni.
Kokemusta v-talleista löytyy monen vuoden takaa.
Vaatimuksena on että TALLI EI OLE WEBBISIVUN TALLI ja sinun pitää päivittää talliasi usein. Otan monia hoitsuja joten kaikki joilla on v-talli niin laita ihmeessä osoitteesi tämän viestin vastaukseksi niin otan luultavasti hoitsun. Pääsen hoitamaan jokatoinen - jokapäivä.
Vastaa tähän viestiin.

5

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annskuu``

Eli siis minulla on kaksi tallia Siittola Siemen, jossa on kaikenlaisia heppoja ja Poni Siittola jossa on vain poneja ja sen omistan erään Anniinan kanssa. Sinne siis vaan (= Paljon on vapaita hoitsuja ja Poni Siittola on ihan uusi ja joillain poneilla ei vielä luonteita, mutta ne tulee pian, sillä ponit on vasta tulleet.

http://ponisiittola.webs.com/

• Ricky Liinaharjan om.

Niin tervetuloa Liinaharjaan !!Liinaharjassa asustelee nyt noin 27hevosta ja yksityisiä 0 .Siellä on aika paljon hoitajia mutta ei läheskään tarpeeksi !!Liinaharja on suuri talli ,joten varmana löydät itselesi hoitohevosen .Ei ole tehty WEBBISIVU.COMMIN .

T:Liinaharjan ylläpitäjä ja muut kauraturvat

Ja ossa on :www.liinaharjantalli.suntuubi.com

• mä,,..,,

Sain ihania uusia hoidokkeja!
        Lähetelkää toki lisää tallienne osoitteita koska voin ilo mielin ottaa vielä muutamia hoitsuja! :)

• TiD33

Hei :) Santiaqista löytyy paljon hevosia (ja poneja) ilman hoitajia, joten valinnanvaraa riittää ja myöskin Sinulle löytyy varmasti se juuri oikea hoitohevonen. MUTTA. Pari pientä epäkohtaa meilläkin on Santiaqissa ja olen avoin niiden suhteen: ensinnäkään emme järjestä kisoja kuin ehkä kerran/pari vuodessa, joten mikäli haluat kisata samalla tallilla, jossa hoidat hevosta niin Santiaqissa se ei valitettavasti useinkaan ole mahdollista. Hoitohevosella voi toki kisata tallin ulkopuolisissa kisoissa niin paljon kuin haluaa (lupaa vastaan tietenkin). Palkkaa hoitamisesta saa hyvin ja sen voi käyttää varusteiden ostamiseen Equus Sportista tai mahdollisesti myös ratsastustuntien/leirien/valmennuksien maksamiseen. Yritämme rakentaa toimintaamme kävijöiden toiveiden mukaisesti. Tunteja/leirejä/valmennuksia järjestetään kysynnän mukaan.

Osoite: http://www.freewebs.com/santiaq/index.htm

• Annika1

Elikkä Kiahantallin suloiset kauraturvat etsivät itselleen hoitajia. Osalla on jo hoitaja mutta usea etsii sitä rapsuttaa itselleen. Omistajia on kaksi joten viekkuihin vastaillaan ja muutenkin päivitetään usein

osoite http://www.freewebs.com/kiahantalli-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kamala onnettomuus

Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      189
      8506
    2. Mönkijäpnnettomuus

Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      49
      2569
    3. Tilitoimisto!!!

Mikä tilitoimisto jäi kiinni rikoksesta Rovaniemellä?
      Rovaniemi
      32
      1956
    4. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      75
      1767
    5. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      111
      1699
    6. Oon pahoillani sun puolesta

kun olit muuttunut niin paljon ulkoisesti. Ja huonompaan suuntaan. Koeta pärjätä. Naiselle mieheltä vuosien takaa
      Ikävä
      53
      1299
    7. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      67
      1199
    8. Milloin oot nähnyt kaivattusi

ensimmäistä kertaa?
      Ikävä
      60
      1191
    9. Tiesitkös nainen että mulla on paljon vientiä?!

Sänkyseuraa riittää, valinnan vaikeus.
      Ikävä
      100
      1113
    10. Tikanmäen vastaus Haavistolle

Aika erikoinen puolustautuminen valtuuston puheenjohtajalla kaupunkilaisen kirjoitukseen. Haavisto ihmetteli niitä tunn
      Pyhäjärvi
      113
      932
    Aihe