Etsintä kuulutus:

mä,,..,,

Etsin hoitsua itselleni.
Kokemusta v-talleista löytyy monen vuoden takaa.
Vaatimuksena on että TALLI EI OLE WEBBISIVUN TALLI ja sinun pitää päivittää talliasi usein. Otan monia hoitsuja joten kaikki joilla on v-talli niin laita ihmeessä osoitteesi tämän viestin vastaukseksi niin otan luultavasti hoitsun. Pääsen hoitamaan jokatoinen - jokapäivä.
Vastaa tähän viestiin.

5

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annskuu``

      Eli siis minulla on kaksi tallia Siittola Siemen, jossa on kaikenlaisia heppoja ja Poni Siittola jossa on vain poneja ja sen omistan erään Anniinan kanssa. Sinne siis vaan (= Paljon on vapaita hoitsuja ja Poni Siittola on ihan uusi ja joillain poneilla ei vielä luonteita, mutta ne tulee pian, sillä ponit on vasta tulleet.

      http://ponisiittola.webs.com/

    • Ricky Liinaharjan om.

      Niin tervetuloa Liinaharjaan !!Liinaharjassa asustelee nyt noin 27hevosta ja yksityisiä 0 .Siellä on aika paljon hoitajia mutta ei läheskään tarpeeksi !!Liinaharja on suuri talli ,joten varmana löydät itselesi hoitohevosen .Ei ole tehty WEBBISIVU.COMMIN .

      T:Liinaharjan ylläpitäjä ja muut kauraturvat

      Ja ossa on :www.liinaharjantalli.suntuubi.com

      • mä,,..,,

        Sain ihania uusia hoidokkeja!
        Lähetelkää toki lisää tallienne osoitteita koska voin ilo mielin ottaa vielä muutamia hoitsuja! :)


    • TiD33

      Hei :) Santiaqista löytyy paljon hevosia (ja poneja) ilman hoitajia, joten valinnanvaraa riittää ja myöskin Sinulle löytyy varmasti se juuri oikea hoitohevonen. MUTTA. Pari pientä epäkohtaa meilläkin on Santiaqissa ja olen avoin niiden suhteen: ensinnäkään emme järjestä kisoja kuin ehkä kerran/pari vuodessa, joten mikäli haluat kisata samalla tallilla, jossa hoidat hevosta niin Santiaqissa se ei valitettavasti useinkaan ole mahdollista. Hoitohevosella voi toki kisata tallin ulkopuolisissa kisoissa niin paljon kuin haluaa (lupaa vastaan tietenkin). Palkkaa hoitamisesta saa hyvin ja sen voi käyttää varusteiden ostamiseen Equus Sportista tai mahdollisesti myös ratsastustuntien/leirien/valmennuksien maksamiseen. Yritämme rakentaa toimintaamme kävijöiden toiveiden mukaisesti. Tunteja/leirejä/valmennuksia järjestetään kysynnän mukaan.

      Osoite: http://www.freewebs.com/santiaq/index.htm

    • Annika1

      Elikkä Kiahantallin suloiset kauraturvat etsivät itselleen hoitajia. Osalla on jo hoitaja mutta usea etsii sitä rapsuttaa itselleen. Omistajia on kaksi joten viekkuihin vastaillaan ja muutenkin päivitetään usein

      osoite http://www.freewebs.com/kiahantalli-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe