Mitä netistä olen lukenut eri viestiketjuja niin toimitukset ei ole enää luotettavia. Suomen Gestapo on ruvennut näyttämään voimiansa. Onneksi olin nopea ja sain tilauksen alussa mutta enää ei uskalla tilata.
Esimerkiksi muroilta saa hyvät tiedot missä mennään http://murobbs.plaza.fi/yleistae-keskustelua/585230-alkotaxi-6.html ja on niitä muitakin kun googlaa.
Olihan tämä oma seikkailunsa ja jäänee monien muistiin pitkäksi aikaa. Saipahan vähän näpäyttää Suomen paskaa alkoholipolitiikkaa.
Taitaa alkotaxin loppu häämöttää
8
916
Vastaukset
- vielä hyvin
sidukat ja samppanjuulit saapuivat yhdeksässä päivässä. Mutta kuulemma tosiaan joitain autolasteja on tullissa.
- mare50
Minä maksoin 6.7 laskun 403. Eivät vastaa kyselyihin. Jos asioita hoidetaan hyvin, niin asiakkaalle ilmoitetaan aina miss mennään, kun lähetykset ei saavu.
Haiskahtaa. ÄLKÄÄ ENÄÄ TILATKO MITÄÄN ALKOTAXSISTA. - juomat tulee
mare50 kirjoitti:
Minä maksoin 6.7 laskun 403. Eivät vastaa kyselyihin. Jos asioita hoidetaan hyvin, niin asiakkaalle ilmoitetaan aina miss mennään, kun lähetykset ei saavu.
Haiskahtaa. ÄLKÄÄ ENÄÄ TILATKO MITÄÄN ALKOTAXSISTA.Oliko siis laskusi numero 403 vai summa..
Juomasi kyllä tulee, juo vettä välillä blondi. - jos Häslää
juomat tulee kirjoitti:
Oliko siis laskusi numero 403 vai summa..
Juomasi kyllä tulee, juo vettä välillä blondi.Hys Hys
Hiljaa hyvä (juoma) tulee
Hän häsläsi, eikä ollut hiljaa, joten juomia ei tule - !!!
jos Häslää kirjoitti:
Hys Hys
Hiljaa hyvä (juoma) tulee
Hän häsläsi, eikä ollut hiljaa, joten juomia ei tuleVai täältä löytyi alkotaxin edustajat. Menkäähän opiskelemaan asiakaspalvelua.
Jos ei teillä ole muuten asian kanssa tekemistä, niin halvat on huvit ......... - juomarihelS
!!! kirjoitti:
Vai täältä löytyi alkotaxin edustajat. Menkäähän opiskelemaan asiakaspalvelua.
Jos ei teillä ole muuten asian kanssa tekemistä, niin halvat on huvit .........sai juominkeja tänään!
- !!!!!!!!!?
juomat tulee kirjoitti:
Oliko siis laskusi numero 403 vai summa..
Juomasi kyllä tulee, juo vettä välillä blondi.Huijafirma on loppu. Taidat olla blondia tyhmempi.
- haloo hei
!!!!!!!!!? kirjoitti:
Huijafirma on loppu. Taidat olla blondia tyhmempi.
Huomaatko viestien päivämäärät? Valoaivoista kaivaa esiin ajantasattomia jorinoita: jos on uutta kerrottavaa voi aloittaa uuden threadin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984