Mitä netistä olen lukenut eri viestiketjuja niin toimitukset ei ole enää luotettavia. Suomen Gestapo on ruvennut näyttämään voimiansa. Onneksi olin nopea ja sain tilauksen alussa mutta enää ei uskalla tilata.
Esimerkiksi muroilta saa hyvät tiedot missä mennään http://murobbs.plaza.fi/yleistae-keskustelua/585230-alkotaxi-6.html ja on niitä muitakin kun googlaa.
Olihan tämä oma seikkailunsa ja jäänee monien muistiin pitkäksi aikaa. Saipahan vähän näpäyttää Suomen paskaa alkoholipolitiikkaa.
Taitaa alkotaxin loppu häämöttää
8
985
Vastaukset
- vielä hyvin
sidukat ja samppanjuulit saapuivat yhdeksässä päivässä. Mutta kuulemma tosiaan joitain autolasteja on tullissa.
- mare50
Minä maksoin 6.7 laskun 403. Eivät vastaa kyselyihin. Jos asioita hoidetaan hyvin, niin asiakkaalle ilmoitetaan aina miss mennään, kun lähetykset ei saavu.
Haiskahtaa. ÄLKÄÄ ENÄÄ TILATKO MITÄÄN ALKOTAXSISTA. - juomat tulee
mare50 kirjoitti:
Minä maksoin 6.7 laskun 403. Eivät vastaa kyselyihin. Jos asioita hoidetaan hyvin, niin asiakkaalle ilmoitetaan aina miss mennään, kun lähetykset ei saavu.
Haiskahtaa. ÄLKÄÄ ENÄÄ TILATKO MITÄÄN ALKOTAXSISTA.Oliko siis laskusi numero 403 vai summa..
Juomasi kyllä tulee, juo vettä välillä blondi. - jos Häslää
juomat tulee kirjoitti:
Oliko siis laskusi numero 403 vai summa..
Juomasi kyllä tulee, juo vettä välillä blondi.Hys Hys
Hiljaa hyvä (juoma) tulee
Hän häsläsi, eikä ollut hiljaa, joten juomia ei tule - !!!
jos Häslää kirjoitti:
Hys Hys
Hiljaa hyvä (juoma) tulee
Hän häsläsi, eikä ollut hiljaa, joten juomia ei tuleVai täältä löytyi alkotaxin edustajat. Menkäähän opiskelemaan asiakaspalvelua.
Jos ei teillä ole muuten asian kanssa tekemistä, niin halvat on huvit ......... - juomarihelS
!!! kirjoitti:
Vai täältä löytyi alkotaxin edustajat. Menkäähän opiskelemaan asiakaspalvelua.
Jos ei teillä ole muuten asian kanssa tekemistä, niin halvat on huvit .........sai juominkeja tänään!
- !!!!!!!!!?
juomat tulee kirjoitti:
Oliko siis laskusi numero 403 vai summa..
Juomasi kyllä tulee, juo vettä välillä blondi.Huijafirma on loppu. Taidat olla blondia tyhmempi.
- haloo hei
!!!!!!!!!? kirjoitti:
Huijafirma on loppu. Taidat olla blondia tyhmempi.
Huomaatko viestien päivämäärät? Valoaivoista kaivaa esiin ajantasattomia jorinoita: jos on uutta kerrottavaa voi aloittaa uuden threadin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1121744- 1711658
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691558Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231348Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901245Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72985Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146983- 98947
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192858Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud213809