Kuinkas moni on nähny kysyeisen elokuvan? Mitä piditte? Omasta mielestäni itseasiassa ihan katottava elokuva, ja aion todellakin ostaa sen videolle. =)
Ihmisjahti!
8
1117
Vastaukset
- ihmissyöjä
Olen nähnyt kyseisen elokuvan neljän kaverini kanssa, pitkään tämän jälkeen riitti puhetta kuinka paskaa silpomis-huumorilla höystettyä sitkeää kusta voi elokuvissa näkyä.... kiitos ja näkemiin
- xxx
Ihmisjahti on keskinkertainen kauhukuva joka olisi ollut parempi kun sitä ei olisi tehty
R-muotoon (Usa:n ikäraja). Rinnalle olisi voitu kuvata Eurooppaan eri kovempi ja verisempi versio.
Tuo oli Friday/Cannibaali pehmo version sekoitus
joka olisi toiminut Raakana Splatterkuvana paremmin.Toki kaikki kauhukuvat ei toimi raakana
splatter versioina kuten Hohto,Ring tai vastaavat
filmit.
- JUHO-ANTTI AAPAOJA
ELOKUVA IHAN KOHTALAINEN. SIINÄ OLI MUUTAMIA KAMMOTTAVIA JA ÄLLÖTTÄVIÄ KOHTIA. EN TIEDÄ OSTANKO SITÄ VIDEOLLE. MUTTA KANNATTAA KATTOA.
- juho-antti pohjola
näin just
- Murhaaja V
Mä olen nähnyt Childs play-nimisen elokuvan.Se on tosi siisti ja muutenkin oon nähnyt Ihmisjahdin.Tosi makee ja muutenkin veriset kohdat on kaikkein parhaim-
pia.Suosittelen katsomaan Halloweenin ja Hellraiserin. - jkjbbb
mulla on persereikä tukossa auttaako kurkku perseessä ku sinne työntää entä sormi.
- hyväsarja
Pitäis jostain saada koko sarja, ei vaan tahdo löytyä suomitekstillä.
- 76uyt
empä oo tota 1 osaa nähny, mutta muut wrong turn osat kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013