Kuinkas moni on nähny kysyeisen elokuvan? Mitä piditte? Omasta mielestäni itseasiassa ihan katottava elokuva, ja aion todellakin ostaa sen videolle. =)
Ihmisjahti!
8
1073
Vastaukset
- ihmissyöjä
Olen nähnyt kyseisen elokuvan neljän kaverini kanssa, pitkään tämän jälkeen riitti puhetta kuinka paskaa silpomis-huumorilla höystettyä sitkeää kusta voi elokuvissa näkyä.... kiitos ja näkemiin
- xxx
Ihmisjahti on keskinkertainen kauhukuva joka olisi ollut parempi kun sitä ei olisi tehty
R-muotoon (Usa:n ikäraja). Rinnalle olisi voitu kuvata Eurooppaan eri kovempi ja verisempi versio.
Tuo oli Friday/Cannibaali pehmo version sekoitus
joka olisi toiminut Raakana Splatterkuvana paremmin.Toki kaikki kauhukuvat ei toimi raakana
splatter versioina kuten Hohto,Ring tai vastaavat
filmit.
- JUHO-ANTTI AAPAOJA
ELOKUVA IHAN KOHTALAINEN. SIINÄ OLI MUUTAMIA KAMMOTTAVIA JA ÄLLÖTTÄVIÄ KOHTIA. EN TIEDÄ OSTANKO SITÄ VIDEOLLE. MUTTA KANNATTAA KATTOA.
- juho-antti pohjola
näin just
- Murhaaja V
Mä olen nähnyt Childs play-nimisen elokuvan.Se on tosi siisti ja muutenkin oon nähnyt Ihmisjahdin.Tosi makee ja muutenkin veriset kohdat on kaikkein parhaim-
pia.Suosittelen katsomaan Halloweenin ja Hellraiserin. - jkjbbb
mulla on persereikä tukossa auttaako kurkku perseessä ku sinne työntää entä sormi.
- hyväsarja
Pitäis jostain saada koko sarja, ei vaan tahdo löytyä suomitekstillä.
- 76uyt
empä oo tota 1 osaa nähny, mutta muut wrong turn osat kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3942182Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882080- 981802
- 4431742
- 71434
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2171001
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72850Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832