mistä voisin hankkia korallisormisammakon =) ? osaatteko arvioida hintaa kyseiselle lajille? löytyykö mistään tietoa tästä lajista? tai sen elin-iästä? ravinnosta, terraariosta ja sen koosta ja muusta olen jo lukenut, mutta noilla tiedoilla ei varmasti pitkälle pötki. onko kukaan myymässä korallisormisammakkoa? olen kiitollinen kaikista tiedoista :)
Mistä voisi hankkia? =)
3
769
Vastaukset
- ai että kotieläin?
ENpä tiedä mistä moisen otuksen voi hankkia. Itse olen pulassa, koska kotiini loikkasi eilen yöllä takapihan ovesta ruskeankirjava ja ruma sammakko. Yritin häätää sitä lattiaharjalla kukkapöydän alta, ja se loikki ympäriinsä, ja olin kauhuissani ja kiljahtelin. Sitten se meni sohvan alle enkä tiedä miten saansen pois sieltä. Saattaa olla, että se on yön aikana loikkinut toiseen paikkaan piiloon, koska kissani, joka ensin tuijotteli sohvan alle, tuijotti myöhemmin erään kaapin ja pianon väliin... Olen aivan pulassa otuksen kanssa. En uskalla kävellä paljain jaloin... kävlen kotona kengät jalassa... ja laitoin makuuhuoneiden ovet säppiin... huh. Pidän takapihan ulko-ovea auki, ja toivon, että se loikkisi tiehensä.
- oisko mitään
Ota sammakko johonkin purkkiin ja vie ulos. purkki kyljelleen maahan ja vaikka sen kannella häädät sen purkin sisään. Kansi päälle ja viet ulos.
- nojuu
ennätysikä Korallisormille on 20 vuotta vankeudessa. Siitä voi ehkä vähä päätellä kuinka vanhoiksi mahdollisesti elävät normaalisti. ehkä eläinkaupoista vois kysellä, oisko tukkulistoilla kyseistä lajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424726- 572436
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691698Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601693Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain521183Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921176Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331117- 681101
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691097