"Muistakaa TEMPAUS maanantaina!
Kirjoittanut: Ylkä tulee / Eilen / klo 16:45
Nyt on jo aika heittää kaikki maalliset asiat pois mielestä. Kannattako enää mitään muuta tehdäkään kuin rukoilla kasvoillaan maaten, koska maanantaina 20.7.2009 on varma tieto ylöstempauksesta! Siihen osoittavat nyt kaikki merkit ja profetiat. Vieläkö joku täällä ajattelee maallisia asioita? Suuri on vaara jäädä tempauksesta pois tänne maan päälle silloin ahdistuksen aikaan, hirveisiin kärsimyksiin."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8312545/thread
ovatko jäljelle jääneet vääräuskoisia?
koskeeko tempaus ateisteja?
uusi tempaus
5
131
Vastaukset
- H3mmo
Nyt jäi tosiaankin epäselväksi ketkä tempaistaan ja minne he ovat menossa? Ilmeisesti jotakin pitäisi rukoilla naama lattiassa, mutta en jäi pimentoon mitä. Ra on kuitenkin aina ihan hyvä rukoilun kohde tai ainakin yhtä hyvä kuin muutkin.
Itse olen sitä mieltä, että kaikenlaisia hämäriä tempaisuja kannattaa välttää, koska ne eivät yleensä tee mitään hyvää. Esimerkiksi jos joku haluaa tempaista sinua nakkikiskan jonossa baari-illan jälkeen, niin ei kannata suostua. Myöskin muiden tempaisemista kannattaa harkita kahteen kertaan, koska silloin rikkoo lakia lähes poikkeuksetta. kun on vieraita tulossa ihan ulkomailta sunnuntaina. Pitäisköhän soittaa ja sanoa, että älkää nyt helvetissä tulkokaan, kun täällä tapahtuu kummia.
- e.k.v
Täällä nippu lisää toteutuneita profetioita ;D http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html
- kaukaa ohi menee
Noita vastaavia tempauksia on hihhulipiireissä ennustettu jatkuvalla syötöllä suunnilleen kerran viikossa ainakin koko minun 50v elinaikani ja varmaan paljon kauemminkin. Kun olin nuori, niin vanhempani kertoivat minulle hyvin vakavina siitä miten heidät kohta, viimeistään parin vuoden sisällä tempaistaan ylös taivaaseen. Tämä tapahtui 70-luvun alussa ja minua järkytti eniten se, että totesin vanhempieni tulleen hulluiksi ja menettäneen lopullisesti kaiken järkensä (missä en valitettavasti ollutkaan väärässä). Se kuviteltu tempaus ei minua huolettanut, koska pidin sitä idioottimaisen typeränä taikauskona - enkä ollut siinäkään väärässä.
Hihhulit eivät siitä hätkähdä että ilmoitetun profetian aika menee umpeen, vaan lykkäävät surutta uutta putkeen. Viimeisin kuulemani kaikkien typerien seli-seli-selitysten Äiti oli se, että tempaus olisi kyllä tullut, mutta ahkerat rukoilijat saivat rukoiltua ihmisille vielä lisää armonaikaa. En kyllä ymmärrä mikä logiikka tuossa muka voisi olla, koska kaikki ne hihhulit nimenomaan aina rukoilivat tempauksen tuloa, eivätkä suinkaan koskaan sen siirtämistä. Mutta sitten kun mitään ei koskaan tapahtunutkaan, niin joutuivat noloina keksimään tuollaisia typeriä seli-selityksiä, jotka ovat silkkaa valehtelua. Mutta hihhuleilla ei tunnetusti ole mitään moraalia jatkuvan valehtelun suhteen, näkeehän sen tälläkin palstalla päivittäin. Voi sanua heti, että ns."astianmakuinen profetia". Sen tietää siitä, että Jumala,Raamattu ilmoittaa, että kukaan ihminen ei tiedä ylöstempauksen ajan kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,512357Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.952075Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e962044Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241917MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131781Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5241667Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S71580Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?501397Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411343Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.751319