elikkä mulle tulee gpp:ltä 440000 ekee mut siittä verot pois ni jää 316800..
onko jotain hyviä sijoitus tilejä olemassa?
miten kandee sijoittaa
4
756
Vastaukset
- 1
ainakin useampaan pankkiin aluksi, kun talletussuoja on vain 50 000 per/henkilö ja epäilen että joku pankki kaatuu, olen epäilyt jo 20 vuotta
myös Alexandria Pankkiiriliikkeestä olen saanut hyviä neuvoja ja aina on plussa tullut joka vuosi kivasti.
Mutta silti kannattaa pari yötä nukkua, ennen kuin päätöksen tekee, koskaan ei samalla tapaamisella.
Ja ei kannata luulla että tuo olisi suuri raha, että alkaa liikoja ostelemaan,
tuottamattomana rahan arvo ihmeesti putoaa 5-10 vuodessakin, paljon enemmän kun inflaation mukaan pitäisi pudota.- jättää väliin
Alexandria ehkä olisi syytä jättää omaan rauhaansa. On välistävetoa ilman lisäarvoa. Kannataa vähän googlata mielipiteitä. Tässä yksi ketju.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3778634
Vaikka ilmeisesti edustat itse Alexandriaa, on muille syytä antaa varoitus. - Alexandria OK.,
jättää väliin kirjoitti:
Alexandria ehkä olisi syytä jättää omaan rauhaansa. On välistävetoa ilman lisäarvoa. Kannataa vähän googlata mielipiteitä. Tässä yksi ketju.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3778634
Vaikka ilmeisesti edustat itse Alexandriaa, on muille syytä antaa varoitus.aina on kateellisia kaikesta, vai tiedätkö sinä oikean pankin,
oikean automerkin, oikean kauppaketjun,
sellaisen jota toiset eivät moiti, jos niin kerro.
Minä asiankin ole huimasti heidän avullaan vaurastunut, tuotolla ostin 58 000 € auton, lomamatkoilla käydään usein ja kaukana, pääomaan ei ole koskettu, sekin on lihonut.
- e
nokian osakkeel laitetaan pilviä päälle,
eli huhuilaan huonoja, hinta laskee, niitä kannat ostaa, aivan varmaan tulee piankin aika kun nokia nousee.
minäkin olen ostanut 8 osaketta jo 3-6 kertaa vuoden aikana, mm, Nokiaa 7 e ja kympillä myynyt.
niin kannata pysyä aivan varmoissa suurissa suomalaisia osakkeissa, kuten nokia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437