miten kandee sijoittaa

316800 ekee

elikkä mulle tulee gpp:ltä 440000 ekee mut siittä verot pois ni jää 316800..
onko jotain hyviä sijoitus tilejä olemassa?

4

735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1

ainakin useampaan pankkiin aluksi, kun talletussuoja on vain 50 000 per/henkilö ja epäilen että joku pankki kaatuu, olen epäilyt jo 20 vuotta

myös Alexandria Pankkiiriliikkeestä olen saanut hyviä neuvoja ja aina on plussa tullut joka vuosi kivasti.
      Mutta silti kannattaa pari yötä nukkua, ennen kuin päätöksen tekee, koskaan ei samalla tapaamisella.

Ja ei kannata luulla että tuo olisi suuri raha, että alkaa liikoja ostelemaan,
      tuottamattomana rahan arvo ihmeesti putoaa 5-10 vuodessakin, paljon enemmän kun inflaation mukaan pitäisi pudota.

• jättää väliin

Alexandria ehkä olisi syytä jättää omaan rauhaansa. On välistävetoa ilman lisäarvoa. Kannataa vähän googlata mielipiteitä. Tässä yksi ketju.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3778634

Vaikka ilmeisesti edustat itse Alexandriaa, on muille syytä antaa varoitus.

• Alexandria OK.,
        jättää väliin kirjoitti:

Alexandria ehkä olisi syytä jättää omaan rauhaansa. On välistävetoa ilman lisäarvoa. Kannataa vähän googlata mielipiteitä. Tässä yksi ketju.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3778634

Vaikka ilmeisesti edustat itse Alexandriaa, on muille syytä antaa varoitus.

aina on kateellisia kaikesta, vai tiedätkö sinä oikean pankin,
        oikean automerkin, oikean kauppaketjun,
        sellaisen jota toiset eivät moiti, jos niin kerro.

Minä asiankin ole huimasti heidän avullaan vaurastunut, tuotolla ostin 58 000 € auton, lomamatkoilla käydään usein ja kaukana, pääomaan ei ole koskettu, sekin on lihonut.

• e

nokian osakkeel laitetaan pilviä päälle,
      eli huhuilaan huonoja, hinta laskee, niitä kannat ostaa, aivan varmaan tulee piankin aika kun nokia nousee.

minäkin olen ostanut 8 osaketta jo 3-6 kertaa vuoden aikana, mm, Nokiaa 7 e ja kympillä myynyt.

niin kannata pysyä aivan varmoissa suurissa suomalaisia osakkeissa, kuten nokia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      123
      4619
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3357
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3265
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2969
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      50
      2876
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2809
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2580
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2305
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2125
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2079
    Aihe