miten kandee sijoittaa

316800 ekee

elikkä mulle tulee gpp:ltä 440000 ekee mut siittä verot pois ni jää 316800..
onko jotain hyviä sijoitus tilejä olemassa?

4

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1

      ainakin useampaan pankkiin aluksi, kun talletussuoja on vain 50 000 per/henkilö ja epäilen että joku pankki kaatuu, olen epäilyt jo 20 vuotta

      myös Alexandria Pankkiiriliikkeestä olen saanut hyviä neuvoja ja aina on plussa tullut joka vuosi kivasti.
      Mutta silti kannattaa pari yötä nukkua, ennen kuin päätöksen tekee, koskaan ei samalla tapaamisella.


      Ja ei kannata luulla että tuo olisi suuri raha, että alkaa liikoja ostelemaan,
      tuottamattomana rahan arvo ihmeesti putoaa 5-10 vuodessakin, paljon enemmän kun inflaation mukaan pitäisi pudota.

      • jättää väliin

        Alexandria ehkä olisi syytä jättää omaan rauhaansa. On välistävetoa ilman lisäarvoa. Kannataa vähän googlata mielipiteitä. Tässä yksi ketju.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3778634

        Vaikka ilmeisesti edustat itse Alexandriaa, on muille syytä antaa varoitus.


      • Alexandria OK.,
        jättää väliin kirjoitti:

        Alexandria ehkä olisi syytä jättää omaan rauhaansa. On välistävetoa ilman lisäarvoa. Kannataa vähän googlata mielipiteitä. Tässä yksi ketju.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3778634

        Vaikka ilmeisesti edustat itse Alexandriaa, on muille syytä antaa varoitus.

        aina on kateellisia kaikesta, vai tiedätkö sinä oikean pankin,
        oikean automerkin, oikean kauppaketjun,
        sellaisen jota toiset eivät moiti, jos niin kerro.

        Minä asiankin ole huimasti heidän avullaan vaurastunut, tuotolla ostin 58 000 € auton, lomamatkoilla käydään usein ja kaukana, pääomaan ei ole koskettu, sekin on lihonut.


    • e

      nokian osakkeel laitetaan pilviä päälle,
      eli huhuilaan huonoja, hinta laskee, niitä kannat ostaa, aivan varmaan tulee piankin aika kun nokia nousee.

      minäkin olen ostanut 8 osaketta jo 3-6 kertaa vuoden aikana, mm, Nokiaa 7 e ja kympillä myynyt.

      niin kannata pysyä aivan varmoissa suurissa suomalaisia osakkeissa, kuten nokia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe