olen hankkimassa pientä liskoa 45/20/20cm(pituus/leveys/korkeus) kokoiseen terraarioon. Terraario olisi liskolle väliaikainen, se pääsisi noin sata litraiseen terraarioon kuukauden sisällä. Liskoista on minulla jo kokemusta. =) olen miettinyt pitkähäntäliskoa mutta se on kuulemma harvinainen. osaisitteko suositella liskoja? ja niiden elin-iät ja mistä semmoisen voisi ostaa ? =))
liskoa ostamassa =)
4
776
Vastaukset
- Liskonen
Mielestäni leopardigekko olisi sinun tarkoituksiin sopiva. Pärjää vähän aikaa pienessä tilassa ja satalitraiseen terraan kyllä menee kaksikin leoskia.
Leopardigekko on hyönteissyöjä.Elinikä noin 15 vuotiaaksi asti. Eläikaupasta saa ja monilta kasvattajilta ympäri Suomea. Tsekkaa www.faunatar.fi
Toivottavasti oli apua :) - kaippavoit
Kai voit odottaa liskon hankintaa sen kuukauden ajan? Mikä kiire on, jos lähiaikoina kerran saisit liskolle suuremman terraarion? Ota kunnolla selvää lajista mitä olet hankkimassa, sitten kun olet lajia valinnut. Laita kaikki kuntoon ennen kuin lisko on tulossa.
- iida88
ootko vielä kiinnostunu liskon hankkimisesta, vai ootko kenties hommannu jo? Mulla ois sellanen tilanne, että oon lähössä jo maanantaina 17.8 helsinkii opiskelee, nyt asun kotkassa. Ongelma on ettei mikää lemmikki sovi mun tulevaan elämänvaiheeseen. Ja mun leopardigekko Lilli pitäis saada jonnekki hyvään kotiin :) Lilli on ollu mulla noin 6vuotta ja on tosi reipas ja tykkää juoksennella vapaana lattial :) Mukaan tulis terraario ja kaikki mitä siihen kuuluu. Antaisin sen paikkaan, jossa joku varmasti huolehtis.
Olis kiva jos laitat tietoa vaikka sähköpostiin: [email protected] - Lpsdreamhouse
Ajattelin semmosta lisko ostaa helmikuussa, semmosen saman näköisen kun sikke, nastakissalta. Mistäs saa tositositositosi halvalla? Niinku kohtuullinen hinta...?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947