olen hankkimassa pientä liskoa 45/20/20cm(pituus/leveys/korkeus) kokoiseen terraarioon. Terraario olisi liskolle väliaikainen, se pääsisi noin sata litraiseen terraarioon kuukauden sisällä. Liskoista on minulla jo kokemusta. =) olen miettinyt pitkähäntäliskoa mutta se on kuulemma harvinainen. osaisitteko suositella liskoja? ja niiden elin-iät ja mistä semmoisen voisi ostaa ? =))
liskoa ostamassa =)
4
802
Vastaukset
- Liskonen
Mielestäni leopardigekko olisi sinun tarkoituksiin sopiva. Pärjää vähän aikaa pienessä tilassa ja satalitraiseen terraan kyllä menee kaksikin leoskia.
Leopardigekko on hyönteissyöjä.Elinikä noin 15 vuotiaaksi asti. Eläikaupasta saa ja monilta kasvattajilta ympäri Suomea. Tsekkaa www.faunatar.fi
Toivottavasti oli apua :) - kaippavoit
Kai voit odottaa liskon hankintaa sen kuukauden ajan? Mikä kiire on, jos lähiaikoina kerran saisit liskolle suuremman terraarion? Ota kunnolla selvää lajista mitä olet hankkimassa, sitten kun olet lajia valinnut. Laita kaikki kuntoon ennen kuin lisko on tulossa.
 - iida88
ootko vielä kiinnostunu liskon hankkimisesta, vai ootko kenties hommannu jo? Mulla ois sellanen tilanne, että oon lähössä jo maanantaina 17.8 helsinkii opiskelee, nyt asun kotkassa. Ongelma on ettei mikää lemmikki sovi mun tulevaan elämänvaiheeseen. Ja mun leopardigekko Lilli pitäis saada jonnekki hyvään kotiin :) Lilli on ollu mulla noin 6vuotta ja on tosi reipas ja tykkää juoksennella vapaana lattial :) Mukaan tulis terraario ja kaikki mitä siihen kuuluu. Antaisin sen paikkaan, jossa joku varmasti huolehtis.
Olis kiva jos laitat tietoa vaikka sähköpostiin: [email protected] - Lpsdreamhouse
Ajattelin semmosta lisko ostaa helmikuussa, semmosen saman näköisen kun sikke, nastakissalta. Mistäs saa tositositositosi halvalla? Niinku kohtuullinen hinta...?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja2913855Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545451Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1995076SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei834223"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873551Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093048HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.122872Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan392497Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan122291Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2782069