olen hankkimassa pientä liskoa 45/20/20cm(pituus/leveys/korkeus) kokoiseen terraarioon. Terraario olisi liskolle väliaikainen, se pääsisi noin sata litraiseen terraarioon kuukauden sisällä. Liskoista on minulla jo kokemusta. =) olen miettinyt pitkähäntäliskoa mutta se on kuulemma harvinainen. osaisitteko suositella liskoja? ja niiden elin-iät ja mistä semmoisen voisi ostaa ? =))
liskoa ostamassa =)
4
844
Vastaukset
- Liskonen
Mielestäni leopardigekko olisi sinun tarkoituksiin sopiva. Pärjää vähän aikaa pienessä tilassa ja satalitraiseen terraan kyllä menee kaksikin leoskia.
Leopardigekko on hyönteissyöjä.Elinikä noin 15 vuotiaaksi asti. Eläikaupasta saa ja monilta kasvattajilta ympäri Suomea. Tsekkaa www.faunatar.fi
Toivottavasti oli apua :) - kaippavoit
Kai voit odottaa liskon hankintaa sen kuukauden ajan? Mikä kiire on, jos lähiaikoina kerran saisit liskolle suuremman terraarion? Ota kunnolla selvää lajista mitä olet hankkimassa, sitten kun olet lajia valinnut. Laita kaikki kuntoon ennen kuin lisko on tulossa.
- iida88
ootko vielä kiinnostunu liskon hankkimisesta, vai ootko kenties hommannu jo? Mulla ois sellanen tilanne, että oon lähössä jo maanantaina 17.8 helsinkii opiskelee, nyt asun kotkassa. Ongelma on ettei mikää lemmikki sovi mun tulevaan elämänvaiheeseen. Ja mun leopardigekko Lilli pitäis saada jonnekki hyvään kotiin :) Lilli on ollu mulla noin 6vuotta ja on tosi reipas ja tykkää juoksennella vapaana lattial :) Mukaan tulis terraario ja kaikki mitä siihen kuuluu. Antaisin sen paikkaan, jossa joku varmasti huolehtis.
Olis kiva jos laitat tietoa vaikka sähköpostiin: [email protected] - Lpsdreamhouse
Ajattelin semmosta lisko ostaa helmikuussa, semmosen saman näköisen kun sikke, nastakissalta. Mistäs saa tositositositosi halvalla? Niinku kohtuullinen hinta...?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439