Olis maanantaina B-teoriakoe.
Olen yrittänyt etsiä netistä sellaisia sivustoja jossa pystyis ILMAN rekistöröintiä harjoittelemaan teoriakokeseen. Jos tiedätte sellaisia sivustoja niin antakaa linkkejä tänne. Siinä siis pitää olla ne 10 kysymysta 50 kuvallista kysymystä!
Sain autokoulusta yhden sivuston missä pystyy harjottelemaan, mutta haluaisin vaihtaa sivustoa, jossa olis vähän erinlaiset kysymykset kuvat. Siinä sivulla jonka autokoulu antoi on paljon samoja kysymyksiä koko ajan ja ne muistaa jo ulkoa. Haluan testata miten osaan toisilla sivuilla.
Onko B-teoriakoe vaikea? Jos käyttää maalaisjärkeä niin pääseekö helposti läpi?
Jos muistatte, niin kertokaa minkälaisia oli niissä kirjallisissa kysymyksissä, minkälaisia ja mihin asiaan liittyi.
Jos joku viittis vastata niin olis mukavaa!
Kiitos :)
B-teoriakoe
8
2215
Vastaukset
- harjoittelu
Terve.
Eikö autokoulussasi koulun tiloissa ole mahdollisuutta harjoitella muulla ohjelmalla? Tietysti kaikissa harjoitusohjelmissa on rajattu kysymys/kuvapankki. Ja jos oiken ahkerasti harjoittelee alkavat samat kuvat ja kysymykset tulla vastaan. Mutta opettele asiat; merkit, säännöt niin pärjäät kyllä. Ei koe ole sen vaikeampi kuin harjoitukset.- HELPPADEHALPPADEJEEJEE
Ei ole autokoulussa mahdollista harjoitella muulla ohjelmalla.
Jos tuo B-teoriakoe kusee niin se kusee kysymyksiin. Nuo kuvat menee aika hyvin.
Olis mukava tietää mihin ne on eniten painostanut.
Eikö ollutkin niin, että kirjallisissa kysymyksissä sai mennä 3 väärin ja kuvissa 8?
Toivotaan, että sattuis sellaiset kysymykset, että tietäisin ne hyvin. Samanalaisia kun mitä olen harjoitellut yhellä sivustolla.
- Ei onnistu
Koska kysymykset ovat tarkoitettu ainoastaan teorikokeessa käytettäväksi, eli niitä ei saa MISTÄÄN harjoittelukäyttöön :)
Mutta kysymysten aiheet ovat:
Saan ajaa suoraan tätä kaistaa.
Saan kääntyä oikealle tältä kaistalta.
Saan kääntyä vasemmalle tältä kaistalta.
Ajan suoraan. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Käännyn oikealle. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Käännyn vasemmalle. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Saan lähteä ohittamaan edellä ajavan ajoneuvon.
Saan vaihtaa kaistaa.
Minun on pysähdyttävä.
Kuvassa näkyvä valkoinen henkilöauto on pysäköity oikein
ja jokaista seuraa viisi kuvaa, ja vaihtoehtona ovat kyllä/ei
Ja sanallisissa ovat kysymysten aiheet:
Kuljettaja
Ajo-oikeus
Ajamisen perustaidot
Vuorovaikutustaidot
Liikenneympäristö
Vaikeissa olosuhteissa ajaminen
Ekologinen auton käyttö
Ajoneuvo
Tieliikenneonnettomuudet
Liikenteenohjaus
ja jokaiseen kolme vastausvaihtoehtoa.
Ja kyllä, koe on vaikea, ja ei selviä maalaisjärjellä.
Ja jos tosielämässä toimisit kuten kokeessa, oolisi hyvin pian oikeuden edessä tapaosta tai kuolemantuottamuksesta :)- HELPPADEHALPPADEJEEJEE
Oli helppo teoriakoe!!
Ja selviää kokeesta maalaisjärjellä! - 32r322323r23dfd
HELPPADEHALPPADEJEEJEE kirjoitti:
Oli helppo teoriakoe!!
Ja selviää kokeesta maalaisjärjellä!Itelläki oli toi teoriakoe, sanalliset tosi helppoja, kuvat pikkusen vaikeampia mutta ko tarkkana on nii ei oo ongelma eikä mikää... :P Inssi maanantaina...
- Asiallista sellaista
Älä suotta netistä etsi, koska kysymykset ovat salaisia, eikä niitä saa mistään harjoittelukäyttöön, eikä niistä saa kertoa ulkoupolisille mitään tietoa, joka vaarantaisi kokeen tarkoituksen.
Ja kyllä koe on vaikea.
Ja ei, ei riitä että käytät maalaisjärkeä, vaan pitää mennä tismalleen lain mukaan, ja jos tosielämässä ajat kuten teoriakoe vaatii, on hyvinpian sulla syyte kuolemantuottamuksesta tms.
Ja kokeiden aihesta voisi sanoa että niiden 10 sanallisen kysymyksen aiheet ovat:
Kuljettaja
Ajo-oikeus
Ajamisen perustaidot
Vuorovaikutustaidot
Liikenneympäristö
Vaikeissa olosuhteissa ajaminen
Ekologinen auton käyttö
Ajoneuvo
Tieliikenneonnettomuudet
Liikenteenohjaus
Ja kuvien kysymykset ovat:
Saan ajaa suoraan tätä kaistaa.
Saan kääntyä oikealle tältä kaistalta.
Saan kääntyä vasemmalle tältä kaistalta.
Ajan suoraan. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Käännyn oikealle. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Käännyn vasemmalle. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Saan lähteä ohittamaan edellä ajavan ajoneuvon.
Saan vaihtaa kaistaa.
Minun on pysähdyttävä.
Kuvassa näkyvä valkoinen henkilöauto on pysäköity oikein.
ja jokaista seuraa viisi kuvaa.- puhut
- kirjasta
mielestäni kyllä noista nettiharjoittelusta ei ollut mitään muuta hyötyä kuin se että sai kokemusta vastaamisesta rajatussa ajassa, oliko se nyt 10 s. Teoriakokeen kuvakysymykset on helppoja jos muistaa liikennesäännöt, mutta ne kymmenen kysymystä oli kyllä teoriakokeessa hyvin erilaisia ja vaikeampia kuin nettiharjoituksissa, mutta oman kokemukseni mukaan niistä selviää kun opettelee autokoulukirjan suurinpiirtein ulkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539