Olemme varanneet lennot Kuala Lumpuriin tammikuussa. Matka-aikaa on vk, joista muutama eka päivä KL:ssä. Sitten haluamme jonnekin rantakohteeseen rentoutumaan, uimaan, snorklaamaan ja katselemaan nähtävyyksiä. Olemme miettineet Langkawia tai Pagkoria. Kokemuksia näistä? Mitkä ovat erot? Kummassa parmmat rannat ja kirkkaammat vedet?
Vastaukset 3
- sitäpä...
...tässä ollaan itsekkin mietitty. ois mukava saada jotai infoa paikoista?
Ollaan täs kuitenki mietitty että käydään molemissa kohteissa KL
Mulla kuitenki se käsitys että pangkorin vedet vois olla karvan verran kirkkaampia ku langkawilla...mene ja tiedä...? =)- Malesiassa asusteleva
Lentakaa Tioman-saarelle. Kirkkaat vedet ja mahtava paikka. KL:sta on suoria lentoja (Berjaya lentoyhtio). Yleensakin ita-malesian saarilla vedet ovat kirkkaammat ja mahdollisuudet snorklaukseen/sukellukseen paljon paremmat.
Pangkorista ja Langkawista suosittelen Langkawia, joka on hieman isompi paikka ja tarjoaa vahan enemman nahtavaa. Lentoyhteydet Langkawille ovat myos ehka paremmat kuin Pangkorille vaikka se onkin lahempana KL:aa. Valitsette minka vaan niin varmasti on kivaa, lamminta, kohtuuhintaista ja ystavallisia ihmisia! - on mukava mutta
Malesiassa asusteleva kirjoitti:
Lentakaa Tioman-saarelle. Kirkkaat vedet ja mahtava paikka. KL:sta on suoria lentoja (Berjaya lentoyhtio). Yleensakin ita-malesian saarilla vedet ovat kirkkaammat ja mahdollisuudet snorklaukseen/sukellukseen paljon paremmat.
Pangkorista ja Langkawista suosittelen Langkawia, joka on hieman isompi paikka ja tarjoaa vahan enemman nahtavaa. Lentoyhteydet Langkawille ovat myos ehka paremmat kuin Pangkorille vaikka se onkin lahempana KL:aa. Valitsette minka vaan niin varmasti on kivaa, lamminta, kohtuuhintaista ja ystavallisia ihmisia!Tiomanilla on monsuuni tammikuussa ja kulkuyhteydet ovat rajoitetumammat ja osa majapaikoista sulkee ovensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941018
- 119853
- 143834
- 45822
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184591- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47528Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62524- 80520
- 65516
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39479
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3454- 45453
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31446Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61440