ÄLKÄÄ KANTAKO RAHOJANNE KUSETTAJILLE!

Usko J. Maaninen

Astrologiasta tienestinsä saavat ihmiset ovat häiriintyneitä kusipäitä, jotka ovat riittävän härskejä ottamaan tuloja sivistymättömiltä ja tyhmiltä ihmisiltä.

Hyvät ihmiset! Kerron teille, että astrologia on 100% paskaa. Voitte lukea horoskooppeja lehdistä, jos haluatte, mutta varokaa maksamasta kenellekään kusettajalle, joka kauppaa astrologiaan liittyviä palveluita. Nämä moraalittomat ihmiset ovat rinnastettavissa pappeihin ja he elävät taikauskoisten typeryksien elättäminä loisina.

Astrologiaan perehtyminen on aivokapasiteetin haaskausta ja suosittelen kaikkia luopumaan siitä.

-Usko J. Maaninen
Sivistyksen kunnioittaja

8

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..tosiasia,

      että astrologit ja muut pseudotieteilijät näinkin laajassa mitassa pystyvät manipuloimaan kansalaisia johtuu suurelta osin siitä, että uhrien luonnontieteiden tuntemus on heikko. Näin pseudotieteiden sairaat maailmankuvat pääsevät hallitsemaan ajatusmaailmaa.
      Vasta kun luonnontieteiden osuus ylaissivistyksessä vahvistuu, nämä tieteen epäsiköt menettävät merkityksensä.

    • laitat nimesi alle?

      Täällä on pyydetty esiintymään omalla nimellä. Olet sujava ja siloinen kielenkäytössäsi. Jokaisessa kulttuurissa on oma moraalinsa ja etiikkansa. Meillä suomalaisilla on tälläinen moraali ja etiikka. Toivon avoimuutta. Toivon, että olisi sanottu, kirjoitettu : Tulet elämään yksin. Ystävällisin terveisin, Laila Puustinen, leski kuudetta vuotta, ei sielunkumppania.

      • kylläkään ole

        koskaan pyydetty esiintymään omalla nimellä ja minä olen sentään tällä palstalla kirjoitellut jo vuosikausia ennenkuin sinä tänne tulit kirjoittelemaan.

        Sinä olet itse esiintynyt ihan oma-aloitteisesti ja täysin vapaaehtoisesti omalla nimellä ja se ei tarkoita sitä että muidenkin pitäisi esiintyä.


      • lähimmäiseni.
        kylläkään ole kirjoitti:

        koskaan pyydetty esiintymään omalla nimellä ja minä olen sentään tällä palstalla kirjoitellut jo vuosikausia ennenkuin sinä tänne tulit kirjoittelemaan.

        Sinä olet itse esiintynyt ihan oma-aloitteisesti ja täysin vapaaehtoisesti omalla nimellä ja se ei tarkoita sitä että muidenkin pitäisi esiintyä.

        etsippä Nikulan kirjoitukset!


      • löytynyt
        lähimmäiseni. kirjoitti:

        etsippä Nikulan kirjoitukset!

        Nikulan kirjoituksia, joten annatko linkin?


      • kuka on ollut milloinkin
        kylläkään ole kirjoitti:

        koskaan pyydetty esiintymään omalla nimellä ja minä olen sentään tällä palstalla kirjoitellut jo vuosikausia ennenkuin sinä tänne tulit kirjoittelemaan.

        Sinä olet itse esiintynyt ihan oma-aloitteisesti ja täysin vapaaehtoisesti omalla nimellä ja se ei tarkoita sitä että muidenkin pitäisi esiintyä.

        Teetkö ennusteita, joista katsot, kuka on ollut, kuinkakin kauan? Oletpa mukava!


      • väsynyt.
        löytynyt kirjoitti:

        Nikulan kirjoituksia, joten annatko linkin?

        Täällä on niin suuri tämä palstatila, en ala kaivelemaan, missä mies kertoi siitä, että täällä piiloudutaan nimimerkin taakse. Jos se osuu joskus kohdalle, otan sen ylös. Mene hyvä ihminen nukkumaan. Vaikka kesäyöt ovatkin kauniita, pitää välillä nukkua. Hyviä unia.


      • Paljon tunteita?
        löytynyt kirjoitti:

        Nikulan kirjoituksia, joten annatko linkin?

        Mars Leijonassa? Urosleijona? Pluto Leijonassa. Uros? Syö pennutkin. Vai heräsitkö juuri?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe