Bosalin irroitettava koukku

Muuntaaja

Bosalin valmistama irroitettava vetokoukku:
Helvetinmoinen risti ostajalleen.
Se tuli pakkokauppana Opel Insigniaani.

Koukun asennusohjeessa ei ole tekstiä (paitsi "click") vaan pelkkiä kuvia.
Asennusohjeesta ei saa mitään tolkkua.
Sen on piirtänyt joku joka ei ole asentanut sitä koukkua itse.
Tai sitten se piirtäjä on ollut vajaatomitainen.
Nuoret sanoo vajakki.

Sitä ohjetta käyttämällä tunkee koukun mieluummin naapurin perseeseen, mutta autoon sitä ei kiinni saa.
Katselet ohjetta numero numerolta 1.-2.-3. ja pääset melkein siihen kun koukku pannaan kiinni.
Seuraavalla sivulla alkaa taas 1.-2.-3.- ...samalla kuvia siitä ja tuosta ja merkki "- Punainen"- " vihreä" -"click", jne.
Päässäni sanoi "click" ja asensin koukun ilman ohjetta.

Huollossa kävi viikon päästä samanaikaisesti eräs nainen ja kysyi tästä samaisesta koukusta ihan samoja asioita Vectraan. Miehensä kun oli kaksi tuntia yrittänyt saada koukkua kiinni.
Kysyin, onko tämä sen asennusohje ja rouva sanoi kyllä.
Annoin ohjeen että heittää sen asennusohjeen takan pesään ja mies asentaa koukun itse.
Niin tiettävästi tapahtui.

Koukun sähköpistoke on erilainen kuin mihin olemme tottuneet.
Tottakai, niinhän sen pitääkin olla, ettei hommat pysyisi yksinkertaisina ja että menisi maailma oikein vittumaiseksi.
Sähköpistokkeeseen pannaan erillinen adapteri ja vasta sitten voi siihen liittää kotimaisen peräkärrypistokkeen.
Voi veljet, että sen adapterin kiinnittäminen on helppoa.
Turpa mutaan ja polvillesi.
Pää alaspäin puskurin paskojen alle ja ähräämään pimeässä mustia osia kohdilleen.
No eihän ne mene kun silmälasit putoaa päästä ja pää alaspäin on muutenkin mukavaa.
Teki todella mieli heittäytyä pukupaita päällä selälleen pihalle ja antaa kledjujen paskaantua.
No kun olet sen adapterin siihen kiinni saanut, yritä sitten sitä peräkärryn töpseliä työntää paikalleen.
No eihän se siihen rakoon enää mahdu kun se adapteri vie kaiken tilan.
Ajoinkin lastin Stadiin ilman valoja kärryssä.
Malmilla poliisi ajoi perässä ja olin varma että pysäyttää, mutta eipähän!

Onneksi kaikki kehittyy.
Bosalin pojillakin pitäisi.

5

5747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asennuskin onnistuu

      Ensimmäinen virheesi oli se, että ostit pelkän koukun ilman asennusta. Maksaahan se tietysti, mutta ehkä opit kokemuksesta, ettei se koukun kiinnitys ole läpihuutojuttu, kuten joskus muinoin. Amatööri ei pääse edes tuntipalkoille.

      Kannattaa maksaa ammattilaiselle, jolla on paikka, välineet ja kokemusta koukun asennuksesta.

      Et sentään ruvennut ottamaan sähköjä ryöstäjillä takavaloista. Näin olisit saanut koko auton sähköt toimimaan mielenkiintoisesti.

      • mikä meni ohi

        Kysymys oli kai irrotettavan koukun kiinnityksestä, ei suinkaan asennuksesta?


      • "Asennuskin onnistuu"
        mikä meni ohi kirjoitti:

        Kysymys oli kai irrotettavan koukun kiinnityksestä, ei suinkaan asennuksesta?

        käy kiinnittämässä ja irroittamassa irroitettavan koukun aina korjaamolla. Mitäs sitä suotta käsiänsä likaamaan kun voi maksaa ammattilaiselle.


    • luigui

      Ei ne harmit tuohon lopu,varokaa kyseisen valmistajan irrotettavaa koukkua.Ensimmainen kuulaosa laukesi irtonaisena niin,ettei sitä saanut kiinni´,meni onneksi takuuseen ja uusi tuli,valitettavasti samanlainen ja tämä toinen meni tilaan ettei pysy kiinni,irtoaa kuormitettaessa,onneksi kokeilin ennen valtatieel menoa.valmistajan vastuuta ei löytynyt,kärsi ja vaikene oli kehoitus.miten kaksi koukkua voi noin hajota samalla miehellä?Vastaus:koukku on täysin paska.

    • Anonyymi

      Varoitus BOSAL vetokoukusta. Nyt jäi joulukuusi hakemati Bosal ei lukitu auton alle puolen vuoden aikana kerran mennyt kunolla kiinni jää auki puolet tai 1/4 Ei niin puhdas tiestöä että BOSAL IRROTETTAVAN vetokuokun saisi paikalleen alle 1 tunissa. VAROKAA VAARALLISTA PASKA LAATUA. LUULEN JOTTA KOKO TRAILERI SAATTAA LÄHTEÄ OMILLE TEILLEEN JOS EI SELÄLLÄÄN VARMISTA KURAKOSSA SATTUIKO LUKITUS KIINNI VAI EI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4743
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1081
    Aihe