Onko kenelläkään kokemuksia Chris Gibsonin "Acne free in three days" kirjasta? Olen lukenut kirjan, ja vaikutti vähän oudolta... Siinä kerrotaan mm. siitä että iho paranee kunhan syö kolmen päivän ajan vain omenoita ja juo vettä...
Ja tarttisin vielä vähän käännosapua =) Eli mitä on suomeksi Acidophilus, Garlic tablets, Castor Oil, Tahebo oil, Melaluca Oil, ja Essential oil?
Kiitos Vastauksista jo etukäteen!
Akne Pois 3 Päivässä
15
3361
Vastaukset
- tietoa....
Kirjasta mulla ei oo kokemusta, mutta oon kyllä kuullut siitä... en kokemuksista niinkään :( Luin kerran et joku julkkis söi omenoita joka päivä ja sillä akne oli kurissa sen takia... en vaan muista kuinka monta omenaa.
Käännösapuun on tässä jotain, Acidophilus on maitohappobakteeri... Garlic tablets on valkosipulitabletteja... Castor oil on risiiniöljy, Essential oil on eteerinen öljy... Tahebo ja Melaluca öljyistä en tiedä :( - twinen
En ole tuollaisesta kirjasta kuullut, mutta varmasti omenoista ja tietenkin muutenkin terveellisestä ruokavaliosta on paljon apua. Itselläni on iho parantunut huomattavasti jo vain möllerin omega-3 kapseleilla ja runsaalla vedenjuonnilla. Lisäksi olen alkanut syömään joka päivä vähintään 2 omenaa. ;)
- Patse2
Oletko jo kekeillut kirjan ohjeita? Kyseinen kirja kiinnostaa minua kovasti ja varsinkin sen ohjeet, vaikkei minulla sitä olekaan.
Mitä ohjeita siinä annetaan tuon omenakuurin lisäksi? Ja auttaako se pitempiaikaisestikin? Montako omenaa pitää päivässä syödä?
Aknea ollut jo 7 vuotta ja ikää nyt kohta 20... Ja pahinta o nuo arvet joita aknesta jää..):
Apua, varasin ajan jo ihotautiläälärille ensi viikon perjantaille mutta en coi syödä antibiootteja herkän vatsani "ärtyvän paksusuolen takia"!
Oisko tuosta Epiduosta kenellekään apua vaikeahkoon/ keskivaikeaan akneen..??
ANtakaa neuvoja, kiitos suuresti etukäteen! - nyt parempi iho:)
Mulla ei niinkään kokemusta kirjasta oo mutta päätimpä kokeilla omenakuuria, ku mitään menetettävää oo. Tosin en oo ihan pelkkii omenoita ja vettä vedellyt. Muutama karjalan piirakka ja ruisleipä tullut syötyy... Ja sit teetä juotuu maidon kans. Oon silti huomannut eron. Naama kuoriutunut, mustapäistä suurin osa lähteny. Mä en tie johtuuko omenoista vai siitä että viikko sitten alotin peseen naamani sebamed pesupalalla.
Sebamedista naama rasvottu aluks ihan hirveenä ja epäpuhtaudet pukkas pintaan. Nyt käytän sitä vaan iltasin ja aamusin erisanin sekä hoitavaa puhdistusainetta että rauhottavaa. Naama aika hyvänä:). Ei rasvanen. Omenat myös vaikuttaneet tai näin ainakin uskon. Täytyy joskus kokeilla ihan vaan pelkillä omenoilla kuuria ja sit pestä vaan jollain hellävarasilla tuotteilla naama, sellasilla ei akne tuotteilla. Sillon näkis varmaan parhaiten omppujen vaikutuksen.
Oon vedelly omenoita semmoset 6-8 per pv. Aina ku vähän nälkä niin omena suuhun, pitää muuten nälän hyvin poissa.- Patse2
Hyvä että sait apua. Muuten luin acne.org sivustolta ja moni sanoo että kun teet ton 3pv omenakuurin 1-2 krt kuussa niin se pitää ihoa hyvässä kunnossa..mutta..Se ei ole pysyvä apu monenkaan mielestä..Toki se auttaa jonkin aikaa mutta moni kirjoittaa että akne tahtoo tulla takas jonkin aikaa kuurin jälkeen..
Mutta toivotasn sulle lykkyä! Itsellä huomenna ihotautilääkäri ja toivottavasti löydetään joku ratkaisu..Kun en voi syödä roaa niin harmittaa kun on tää suolistotulehdus muutenkin..Mutta aattelin kysyä epiduota ja avitcidia josko määräis..Mitenhän selän ja rinnan aknea vois hoitaa?
- jeniacccc
sillon jos syö mahollisimman kevyesti tai juo pelkkää vettä, nii akne paranee koska elimistö puhdistuu. Ite huomasin tän sillon, ku olin oksennustaudis ja en voinu syyä mitää, nii kaikki finnit lähti paris päiväs:) Kannattaa ihmees kokeilla tota, eikä välttämättä tarvi olla ku päivän paasto niin finnit kuivahtaa pois(:
- roan syönyt
joo ja sit ku taas rupee syömään normaalisti nii akne iskee takas? Ei mtn järkeä tommosessa..
- Jemppana
Älkää uskoko, tai ainakaan tilailko tuollaisia hömppäkirjoja! Tottakai terveellinen ruokavalio on hyväksi, mutta että akne pois kolmessa päivässä pelkällä vedellä ja omenoilla on ihan huuhaata. Taas yksi huijari keksinyt keinon repiä rahat epätoivoisilta, aknen kanssa kamppailevilta!
Aika kärkkäästihän nuo tuolla Acne.orgissakin arvostelivat tuota Chris Gibsonin opusta ja varsinkin hänen toimintatapojaan. Esim. luvataan vastata sähköposteihin parin päivän sisällä, mutta mitään ei kuulu, eikä rahoja saa takaisin, kun huomaa tulleensa huijatuksi. http://www.acne.org/messageboard/Chris-Gibson-s-3-Day-Acne-t59767.html - Eväät mukaan rannall
Kannattas ehkä kokeilla sellaistakin kuin ns oikea ruoka, eli ei mitään missä E aineita, vaan ihan kunnollista "puhdasta" ruakaa. Voi kyllä olla vaikeeta löytää tollasta evästä.
- apua kaipaava!!!
Apua! Jos syön päivittäin omenoita, juon vettä esim. 2-5 mukillista ja lopetan karkinayönnin, auttaako se asiaa?? Pliis VASTATKAA PIAN! ja auttavaa ja rakentavaa palautetta toivon..
- Med doc
Auttaa,lopettamalla karkinsyönnin ehkäiset hampaiden reikiintymistä,
syömällä runsaasti omenia saat arvokkaita luonnollisia vitamiineja,
ja kyllä kehosi kertoo janon muodossa koska vettä tarvitsee juoda vesitankkauksesta ei ole mitään hyötyä mutta haittaa voi olla muunmuassa munuaisille
mutta onko niistä apua akneen? Valitettavasti ei minkäänlaista hyötyä,tuo koko kirja on huijausta. - Roakuurilainen
Uskoisin että tuo pitää paikkaansa. Jos on 3 päivää syömättä mitään, akne todennäköisesti lähtee pois.
- apuaantava111
Itse en ole akneeni kokeillut omenoita, pitäis varmaan kokeilla! :) yks hyvä keino on apteekista saatava basiron. Itse en käyttänyt kuin pari kuukautta, sillä naama ei kestäny, muuttu tutvonneeksi ja punaseksi koko naama!! :-( mutta se on todella auttavaa!! :D laserissä ei kannata käydä, sekun maksaa todella paljon ja se saattaa polttaa ihoon ikuisesti pysyviä mustia jälkiä. En muista sen videon nimeä, mutta löytyy youtubesta jos kirjoitat sinne että akne girls videos niin se on ylin siinä. Tyttö jolla on peittämisvaiheessa tavallaan ylhäällä hiukset (: jos finnit ärsyttävät, osta kalliita peitepuikkoja tai voiteita/meikkejä niin saat kaaaaaaaaaaaikki näpyt peitettyä!! :D kato ohjeita siitä tytön videosta youtubessa.... :) itsekin ajatellut hankkia niitä meikkejä.. Ei finnit voi olla elinkautisia, arvet voi. lue huolellisesti tämä!!!!!! ;)
- Laakkonee
Itse aloitin kyseisen vesi ja omenadietin tänään! Katsotaan miltä näyttää 3 pv päästä
- Niin on
Akne ja akne! Jos paranet "aknesta" 3 päivässä niin ei sulla mitään pahaa aknea ole. Muutaman näpyn parantaa pienellä skarppauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.525778Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461785
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341662Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181620- 1021447
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281430Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163