AMBN harkintakyky petti

olis jo hiljaaa !

Povipommi Anne-Marti Berg ei malttanut jättää asiaa siihen, että kommentoi torstaina hovioikeuden määräämää lähestymiskieltoasiaa Lehdistölle. Nainen tilittää tuntojaan kärkevin sanankääntein nyt Twitter-sivuillaan.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/917655?berg_anne_mari

tissit on, aivoja ei. Lopettaisit jo , teet vaan itsestäsi pellen.

Anne-Marilta petti hermot.

Mikäli pariskunta alkaa naurettavan kitisemisensä & p***n jauhamisensa mediassa niin enää en ole naama kii.Kaivetaan sit KAIKKI kulisseista!

Ja sen lupaan, että mikäli kaivetaan kaikki törky esille, niin se ei tule olemaan kaunista tämän pariskunnan kohdalta.On tää bisnes sairasta

136

5805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän harkitsee Facebookis
      • AMB:lle et

on paaaaaaaalljon kavereita joita ei ole koskaan edes nähnytkään tmv. eihän niitä voi mennä poistamaan,lisää pitää saada ja näyttää "vi**u et mä olen suosittu,mul on 300000 frendii bookissa"
        "siis en voi mitenkään olla turha,enhän vaikka"?
        istuu tietty yöt päivät läpeensä jossain saa**nan bookis koneella,JEP JEP,ja hyvin menee!

• julkiuuden kipeä
        AMB:lle et kirjoitti:

on paaaaaaaalljon kavereita joita ei ole koskaan edes nähnytkään tmv. eihän niitä voi mennä poistamaan,lisää pitää saada ja näyttää "vi**u et mä olen suosittu,mul on 300000 frendii bookissa"
        "siis en voi mitenkään olla turha,enhän vaikka"?
        istuu tietty yöt päivät läpeensä jossain saa**nan bookis koneella,JEP JEP,ja hyvin menee!

Alkaa AMB saamaan neuroottisia piirteitä , kun martinalla on ukko ja kersakin tulossa.

Taitaa olla vaan kade.

• jaa amb vai

Narsistinen sairaudentunnottomuus ...onko amb llä toikin tauti?

• Aborttisa
        jaa amb vai kirjoitti:

Narsistinen sairaudentunnottomuus ...onko amb llä toikin tauti?

AborttiAnneMari ei ole kovinkaan järkevä ihminen. Jonkun valkoisen mönjän peitossa on herännyt usein.

• Anne-Maria syytetään

• justihinsa

toistepäin! Nyt odottelemaan vaan pariskunnan kitinöitä ja Bergin vastavetoa. Tuskin maltetaan oottaa, me halutaan faktoja kehiin!

• amb sekosi

Seko amb vois ettiä itselleen ukon , niin ei tarviis muiden elämään sekaantua, tyypillinen huomionkipeä sekopää neiti.

Kasvais aikuiseksi, jengi siirtyy hirveen martinan puolelle jos toi amb jatkaa tällä linjalla.

• 18,5v
        amb sekosi kirjoitti:

Seko amb vois ettiä itselleen ukon , niin ei tarviis muiden elämään sekaantua, tyypillinen huomionkipeä sekopää neiti.

Kasvais aikuiseksi, jengi siirtyy hirveen martinan puolelle jos toi amb jatkaa tällä linjalla.

On toi AMB vaan hyvän näköinen nainen, siitä ei päästä mihinkään :))

• mut ikävä
        18,5v kirjoitti:

On toi AMB vaan hyvän näköinen nainen, siitä ei päästä mihinkään :))

en diggaa martinaa, mutta tää ambn vuodatus on alkanut vituttaa suoraan sanottuna, eikä sillä ole elämää ollenkaan?

Jos on kaunis niin se ei riitä jos muuten on dorka =/

• Sirpa

Voiko turhempaa hommaa tässä maalimassa olla kuin "tanssiminen"...
      mikä meno..mikä meininki..oletteko viihtyneet..;D

• amb on seko akka

Jos todistaja haastetaan oikeuteen, sinne on tultava. Ja siellä on käsi Raamatun päällä valalla vannottavan totta, tai todistajalle koittaa siitä OIKEUDELLISIA seuraamuksia.
      Ei tainnut "tähtitodistaja" uskaltaa tulla ihan oikeuteen asti valehtelemaan. Pyh, koko AMB. Ja tälläinen "tähtitodistajahan" onkin olemassa. Keksi nyt parempia satuja AMB. Sulla vaikuttas olevan aika hyvä mielikuvitus sentään. No, onhan sekin jotain... Buaahh

• ------------------------

Minusta Anne-Mari vaikuttaa ihan mukavalta tytöltä. Kauniskin on. Minkä hän sille mahtaa jos Esko ja Martina kiusaavat ja häiriköivät. Vaan tälläistä se on Suomessa, koulukiusattujakin aina syyllistetään ja kiusaajat pääsevät kuin koira veräjästä. Taitaa olla Martina se joka on kateellinen Anne-Marille, liekö miehensä kuolannut Anne-Maria ja Martina on siitä kiukustunut... Anne-Mari on nimittäin paljon kauniimpi kuin Martina, joka on jotenkin sellainen kolho ja kasvonpiirteetkin ovat melko maskuliiniset kun taas Anne-Marilla on sirot, nukkemaiset kasvonpiirteet
        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/henkilot_ja_yhtyeet/ulkomaalaiset/596528.jpg

• .............
        ------------------------ kirjoitti:

Minusta Anne-Mari vaikuttaa ihan mukavalta tytöltä. Kauniskin on. Minkä hän sille mahtaa jos Esko ja Martina kiusaavat ja häiriköivät. Vaan tälläistä se on Suomessa, koulukiusattujakin aina syyllistetään ja kiusaajat pääsevät kuin koira veräjästä. Taitaa olla Martina se joka on kateellinen Anne-Marille, liekö miehensä kuolannut Anne-Maria ja Martina on siitä kiukustunut... Anne-Mari on nimittäin paljon kauniimpi kuin Martina, joka on jotenkin sellainen kolho ja kasvonpiirteetkin ovat melko maskuliiniset kun taas Anne-Marilla on sirot, nukkemaiset kasvonpiirteet
        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/henkilot_ja_yhtyeet/ulkomaalaiset/596528.jpg

Minusta Martina on PALJON kauniimpi, Amb jotenkin todella kylmän ja v-mäisen näköinen! Varsinkin nyt raskaana ollessaan Martina taas on tosi kaunis!

• ja ketä?

Eikö se Anne-Mari vois jo rauhottua. Kyllä se oikeus on sen asian ihan oikein käsitelly. Marttinan lähestymiskielto pysyy, niinkuin kuuluukin, kun on käsiks käyny toiseen. Mutta miksi sen AMB:n pitää yrittää koko ajan provosoida sitä Eskoa. Ihan kuin se väen vängällä hakis jotain huomioo naimisissa olevalta mieheltä.

• ei omaa elämää
        ja ketä? kirjoitti:

Eikö se Anne-Mari vois jo rauhottua. Kyllä se oikeus on sen asian ihan oikein käsitelly. Marttinan lähestymiskielto pysyy, niinkuin kuuluukin, kun on käsiks käyny toiseen. Mutta miksi sen AMB:n pitää yrittää koko ajan provosoida sitä Eskoa. Ihan kuin se väen vängällä hakis jotain huomioo naimisissa olevalta mieheltä.

Joo ambtä risoo joku ja sitä pitää purkaa toisiin.

esim. ambtä vituttaa julkkisten huumeiden käyttö, mitä helvettiä se sille kuuluu?

Kannabis vapaaksi !

• rs4

Ajon Jyskälässä, eikös ollut edessä simmonen Audi rs4, ja AMB.....Härre Gud...hänhän meni sillä Audilla.

Hyvät jatkot vain AMB:lle ja Audille

• kansa vihaa ambtä
        rs4 kirjoitti:

Ajon Jyskälässä, eikös ollut edessä simmonen Audi rs4, ja AMB.....Härre Gud...hänhän meni sillä Audilla.

Hyvät jatkot vain AMB:lle ja Audille

Kyllä kansa on siirtynyt ambtä vastaan, sitä saa mitä tilaa.

Huonot jatkot vaan AMB lle toivottavasti tissit taas kipeytyy he hee :=)

• pellet ne
        ............. kirjoitti:

Minusta Martina on PALJON kauniimpi, Amb jotenkin todella kylmän ja v-mäisen näköinen! Varsinkin nyt raskaana ollessaan Martina taas on tosi kaunis!

täällä taas laittavat positiivisia kommentteja itsestään hyvin tietoisina siitä et Suomen kansa vihaa heitä . Sorry vaan mut ei mene läpi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• bimboooooooo

AMB ei tiedä työnteosta mitään, kiva että sen tissit kapseloitu..hehehehh.

• ja tyhmä !!
    • voi helvetti !!!!!!!!!!!

AMB: SUREN JACKSONIA - VANHAA TUTTUANI!

Haaskalla näyttää aika moni viihtyvän. AMB:kin on aiemmin liputtanut lähinnä olevansa hevidiggari - nyt Jacko onkin "vanha tuttu". Aika sopivaa.

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a97418/amb suren jacksonia vanhaa tuttuani/

Anne-Mari itse kritisoi blogitekstissään Ylen toimittajia tietämättömiksi ja väittää itse heti perään Thrillerin videon olleen MTV:n innoittajana vuonna 1983. MTV aloitti lähetyksensä 1.8.1981 ja ensimmäinen video oli The Bugglesin Video Killed the Radio Star. Kannattaisikohan tarkastaa niitä faktoja jostain eikä esiintyä perusteettomasti suurena asiantuntijana?

• aika not näyttää olevan

No eipä ole kovin hot 7n lukijoidenkaan mielestä AMB ... - 33 on .

• äänetä PerusS

Kovasti yrittää Anne-Mari aina päteä ja yrittää kovasti antaa itsestään fiksumman kuvan kuin sitten todellakaan onkaan. Mitä kertoo 3 rintaleikkausta ihmisestä? C-kupista E-kuppiin ja nyt viimeisellä leikkauksella vielä desi lisää siihen E-kuppiin silikonia. Sitä ei voi selittää mitenkään muutoin kuin älyttömällä narsistisuudella. Mitään luonnollistahan ei ole enää hoikan naisen E-kupissa, varsinkin kun eka silarit olivat jo kokoa C, eli jo suurehkot rinnat hoikkaan kroppaan. Turhamainen muija, joka haluaa katseita hinnalla millä hyvänsä, kun selkeesti nuoremmat ja kauniimmat vetävät ulkonäössä ja iässä ohi. Kaiken lisäksi dooriksella on ulosotossa ties kuinka velkoja, ja nyt kehtaakin pokkana esittelee Audiaan. Kiva juttu sinänsä, mutta ties kenen nimissä auto nyt sitten on. Anne-Marin omissahan nimissä se ei voi olla ulosoton takia. Eli olen tosi kaunis ja menestynyt, mutta olen kyllä ulosotossa (eli en ole menestynyt), ja elvistelen kallilla autollani (joka ei voi olla minun). Heh, vitsi koko muija kaikin osin.

• ei mitään muuta

kanervan hoito kuten tuksukin.

täys nolla.

• muija

000000000000000000000000

• Millä saatu ?

ulkomaamatkoja tai anna autoa ilman vastapalvelusta. Mitä palveluja AMB antaa.

• Ilkka

Kyllä AMB on vaan tyylikäs Nainen,, nam nam

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a97534/annemari bergin silikonihelvetti katso myos video/

• vaan bimbo

pilas maneensa aikoja sitten. ei paljoo tukevaistan kummosempi

• highly claimed

Oliko kännissä opamoxeissa tää bimbo? Nolo..ja vähäkö repesin ku se audi-esittely alko..lol,,en ois arvannu et tääki on niin nolo muija.

• kuumin nainen

on ehdottomasti AMB. Martti näyttää variksenpelättimeltä AMB.n rinnalla

• tyhmin bimbo
        kuumin nainen kirjoitti:

on ehdottomasti AMB. Martti näyttää variksenpelättimeltä AMB.n rinnalla

on ehdottomasti AMB. Martti vainiokin näyttää nerolta AMB.n rinnalla

• fani
        tyhmin bimbo kirjoitti:

on ehdottomasti AMB. Martti vainiokin näyttää nerolta AMB.n rinnalla

Neitokainen ajelee kuitenkin hienolla biilillä, mä oon kyllä kade AMB:lle

• ex fani
        fani kirjoitti:

Neitokainen ajelee kuitenkin hienolla biilillä, mä oon kyllä kade AMB:lle

joo mut kenen rahoilla se biili o hankittu kun sillä o kaikki ulosotossa?

siis eihän sillä ole mitään töitä tai ammattiakaan, samalainen turhimus kuin tuksu.

• mistä ne on tullut

Mistä on tullut AMBn velat jotka on ulos-otossa.

eritäin vastenmielinen bitch muuten.

• Promoottori

Eikös näillä kaikilla tyrkkybimboilla mene maksut ulosoton kautta, näinhän lehdissä on kerrottu, mutta toisaalta, minkäs mahdat kun työ ei kiinnosta.

• Ökö elo
        Promoottori kirjoitti:

Eikös näillä kaikilla tyrkkybimboilla mene maksut ulosoton kautta, näinhän lehdissä on kerrottu, mutta toisaalta, minkäs mahdat kun työ ei kiinnosta.

mutta useilla messuilla ollut messuemäntänäkin. 7 kan blogissa hyviäkin aiheita huumet , Ilmastonmuutos aikamme...

• amb on paska kasa
        Ökö elo kirjoitti:

mutta useilla messuilla ollut messuemäntänäkin. 7 kan blogissa hyviäkin aiheita huumet , Ilmastonmuutos aikamme...

se mikään emäntä ole, kuhan esittelee itseensä.

eli oikeita töitä ei teee ollenkaan.

huumeiden vastustus on tyhmintä mitä voi keksiä. blogin kirjoittaminen ei ole mikään työ, sama kuin kirjoittaisi suomi24 palstalle.

• Toropainen Caroliina
        amb on paska kasa kirjoitti:

se mikään emäntä ole, kuhan esittelee itseensä.

eli oikeita töitä ei teee ollenkaan.

huumeiden vastustus on tyhmintä mitä voi keksiä. blogin kirjoittaminen ei ole mikään työ, sama kuin kirjoittaisi suomi24 palstalle.

Ei näistä ns.julkkisbimboista kukaan tee mitään työtä,harrastuksia kylläkin on, niinkuin "tanssiminen" etc, mutta työstä on turha puhua mitään.

• amb turha otus
        Toropainen Caroliina kirjoitti:

Ei näistä ns.julkkisbimboista kukaan tee mitään työtä,harrastuksia kylläkin on, niinkuin "tanssiminen" etc, mutta työstä on turha puhua mitään.

turha typerä idiootti otus koko amb yök.

• tissit

sai palstatilaa.

• Sirkku*A.*

Eipä mulla muuta kuin että MTV:n viihdeuutisten mukaan AMBilla on vajaa 3000e ulosotossa. Velka koostuu opintolainasta. Velkaa on ollut alunperin 18 000, mutta on pystynyt maksamaan parin vuoden sisään yli 15 000 ulosottomiehelle. Kuulemani mukaan Anne-Mari on seurustellut jo pitkän aikaa. Ukkonsa on joku fitnesskilpailija. Anne-Mari ei taida tykätä esitellä siippojaan lehdissä, ja sen takia ihmisillä on kuva että nainen on sinkku. En ainakaan muista yhtyään parihaastista missään, vaikka seuraankin Annen tekemisiä mediassa mielenkiinnolla. Talvella Anne kertoi Hymyssä, että jättää kohujulkisuuden ja tuntuu, että on pitänyt sitä linjaa. Kohua on herättänyt lähinnä mielipiteensä huumeista ja silikonirintojen vaihto. Molemmat mielestäni aiheita, joista on ihan hyväkin puhua. Kaipa arvostella saa, mutta taitaa liian usean kommentin takana täällä olla kateus ja tietämättömyys. Tai ehkäpä jonkinlainen Martinan klaanin kostoretki. Mikäs siinä, viihdettä kansalle!

• Teuvo
        Sirkku*A.* kirjoitti:

Eipä mulla muuta kuin että MTV:n viihdeuutisten mukaan AMBilla on vajaa 3000e ulosotossa. Velka koostuu opintolainasta. Velkaa on ollut alunperin 18 000, mutta on pystynyt maksamaan parin vuoden sisään yli 15 000 ulosottomiehelle. Kuulemani mukaan Anne-Mari on seurustellut jo pitkän aikaa. Ukkonsa on joku fitnesskilpailija. Anne-Mari ei taida tykätä esitellä siippojaan lehdissä, ja sen takia ihmisillä on kuva että nainen on sinkku. En ainakaan muista yhtyään parihaastista missään, vaikka seuraankin Annen tekemisiä mediassa mielenkiinnolla. Talvella Anne kertoi Hymyssä, että jättää kohujulkisuuden ja tuntuu, että on pitänyt sitä linjaa. Kohua on herättänyt lähinnä mielipiteensä huumeista ja silikonirintojen vaihto. Molemmat mielestäni aiheita, joista on ihan hyväkin puhua. Kaipa arvostella saa, mutta taitaa liian usean kommentin takana täällä olla kateus ja tietämättömyys. Tai ehkäpä jonkinlainen Martinan klaanin kostoretki. Mikäs siinä, viihdettä kansalle!

Kukas tämä Martina on? Minkäs alan duunari, onko se olevinaan joku "julkkis"?

• amb neuroottinen kohde
        Teuvo kirjoitti:

Kukas tämä Martina on? Minkäs alan duunari, onko se olevinaan joku "julkkis"?

Martina on? amb neuroosien purkautumisen kohde, ilman martinaa amb ei osaa elää.

martinalla kaikki onnistuu, ambllä ei mikään.

amb ei edes uskalla näyttää tissejään. pikku likka martinaan verrattuna josta tulee kohta nainen.

• Einsteinit
        amb neuroottinen kohde kirjoitti:

Martina on? amb neuroosien purkautumisen kohde, ilman martinaa amb ei osaa elää.

amb ei edes uskalla näyttää tissejään. pikku likka martinaan verrattuna josta tulee kohta nainen.

Kummalle se lähestymiskielto määrättiinkään? Ja hovioikeudessa saakka pysyi voimassa? Kuka on neuroottinen ja miksi?

• Minna
        amb neuroottinen kohde kirjoitti:

Ei selvinnyt vielä minkä alan duunari se on?

• kytiksellä
        Minna kirjoitti:

Ei selvinnyt vielä minkä alan duunari se on?

Eiköhän se ole lähinnä juontaja. Hänen Facebookkia seuraamalla pysyy kärryillä missä on milloinkin.

• Mutta 1 000 ystävää alk

3. Ystävänkeräilijä

Ihmisillä on keskimäärin noin 120 ystävää Facebookissa. Ylisosiaalisilla ihmisillä, jotka löytävät sielunkumppanin metrossa istuvasta vierustoveristaan, voi olla 300-400 ystävää. Mutta 1 000 ystävää alkaa olla jo aikamoista esittämistä.

• on syy

Tiedätkö monelle toi akka on jakanut?

• Sanna
        on syy kirjoitti:

Tiedätkö monelle toi akka on jakanut?

Mutta komeella Audilla(RS4) neitokainen ajelee, minä olen vähän kade sille ;)

• Audi Club
        Sanna kirjoitti:

Laitahan rekisterinumeo tekstarilla numeroon 16400 ja saat auton omistajan nimen. Siis omistajan, ei haltijan.

• Keskiluokkaa
        Sanna kirjoitti:

Itse ajan samalla merkillä, mutta malli on R8. Ulkomaan rekisterissä. Ulosotossa oleva Anne-Marihan ei autoa omista, vaan lainaa autoa sen omistajalta palveluksia vastaan.

• asuinkatu
        Keskiluokkaa kirjoitti:

Itse ajan samalla merkillä, mutta malli on R8. Ulkomaan rekisterissä. Ulosotossa oleva Anne-Marihan ei autoa omista, vaan lainaa autoa sen omistajalta palveluksia vastaan.

Kulottajantie Jyväskylässä on paikka, johon joudutaan asumaan. Poliisitkin kiertävät siellä etsimässä milloin ketäkin murhaajaa...
        Hyvä, että on laina-auto, kun asutusalue on kaukana "luksuksesta"...

• amb haisee mille?
        asuinkatu kirjoitti:

Kulottajantie Jyväskylässä on paikka, johon joudutaan asumaan. Poliisitkin kiertävät siellä etsimässä milloin ketäkin murhaajaa...
        Hyvä, että on laina-auto, kun asutusalue on kaukana "luksuksesta"...

neuroottinen ja narsistinen palikka , ulkonäköö on missä aivot ?

• Esko
        Keskiluokkaa kirjoitti:

Noin minäkin tekisin jos olisin Nainen, mikäs siinä, saapa ajella komialla Autolla eikä maksa mittään.

• 1000 ystävää
        Esko kirjoitti:

Noin minäkin tekisin jos olisin Nainen, mikäs siinä, saapa ajella komialla Autolla eikä maksa mittään.

Hahhahaa..

"Siis mä ja mun 1000 ystävää ollaan niinku niiiin ihkui ettei mitään rajaa.. ;)"

"Enkä mä mitään aivoi enää tartte ku mä shoppailin jo TISSIT.. nih!!! ;)

• kyllä ja paljon
        amb haisee mille? kirjoitti:

neuroottinen ja narsistinen palikka , ulkonäköö on missä aivot ?

En itsekään luonnehtisi häntä tasapainoiseksi.

• sekojo

Itserakas.

• seko on

Itserakas.

• mene jo pois

amb yhtä paska kuin martinakin.

• _Nekku_

Mutta AMB ajelee Audin RS4:lla

• Velkanen muija
        _Nekku_ kirjoitti:

Mutta AMB ajelee Audin RS4:lla

Paljonko Anne-Marilla ulosotossa?

• bb
        Velkanen muija kirjoitti:

Mtv3:n viihdeuutisten mukaan on ollut yli 10 000 e , nykyään 3000e.

• Köyhä muija
        Velkanen muija kirjoitti:

Helsingin ulosottoviraston asiakirjoista selviää, että Anne-Marilla on ulosotossa opintolainoja 3 751 euron edestä. Mallilla on ollut runsaasti muitakin maksuja ulosotossa, koska ulosottotodistus on peräti kuuden sivun mittainen

• Ex Dans
        Köyhä muija kirjoitti:

Helsingin ulosottoviraston asiakirjoista selviää, että Anne-Marilla on ulosotossa opintolainoja 3 751 euron edestä. Mallilla on ollut runsaasti muitakin maksuja ulosotossa, koska ulosottotodistus on peräti kuuden sivun mittainen

On sentään opiskellut, kaikki ei ole tehnyt edes sitäkään.

• umbelievable
        Köyhä muija kirjoitti:

Uskomatonta... !!!ja ämmä hommaa vaan uusia tissejä ja rällestää Thaimaassa? Normaalit ihmiset maksaa laskut ensin, sit matkustaa!

• Kyllästynyt todella

Taasko tästä pahalta haisevasta naisesta pitää puhua?

• kukin tavallaan

Kaksi tosiasiaa:

1. Se huumekirjoitus Seiskan blogissa ahdistaa asianosaisia.
        2. Lähestymiskielto nimenomaan Martinalle jäi voimaan, aina korkeimman oikeusasteen tuomiossa saakka.

• Sanna...

Jossain lehdessä oli UUtinen että AnneMari Berg lähtee Monzan varikolle, F1 kisoja tsiikaan, tai paremminkin sitä Glamouria katteleen, mä olen vähän kyllä kade, mäkin lähtisin mutta mulla ei ole rahaa ;))

• Manne Anne-Mari

Ihan seko. Aivan seko. Mustalaiset ovat joskus aika sekoja. Lukekaa se sen vihateksti.

• Ei taitoa

Ei tule toimeen omillaan ja ei osaa tehdä oikeastaan mitään. On jo rupsahtanut uusissa kuvissa ja parhaat päivät takana päin tälläkin reiällä.

• Bilettäjä Sara

Menee se yksi elämä tällaikin, siis mitään tekemättä, en mäkään ole ikinä ollut missään töissä, ja ihan kivasti on mennyt, bilettämäänkin kun menen niin kyllä tarjoojia on riittänyt, mäkin olen yhtä vetävän näköinen kuin Anne Marikin, kannattaa välillä teidänkin kokeilla tämmöstä elämää, kyllä miehet ovat niin hölmöjä että maksavat kaiken.

• Rahaton se on
        Bilettäjä Sara kirjoitti:

Menee se yksi elämä tällaikin, siis mitään tekemättä, en mäkään ole ikinä ollut missään töissä, ja ihan kivasti on mennyt, bilettämäänkin kun menen niin kyllä tarjoojia on riittänyt, mäkin olen yhtä vetävän näköinen kuin Anne Marikin, kannattaa välillä teidänkin kokeilla tämmöstä elämää, kyllä miehet ovat niin hölmöjä että maksavat kaiken.

Ulosotossahan toi muija on.

• Bjaarne

Onko ollut vuosia? Hyvin Hän on kuitenkin selvinnyt niistä, tosin selviäähän niistä jos selusta on turvattu.

• En viitsi maksaa seksistä

Ei tulisi mielenekään. Noi tytöt ovat vain yhtä asiaa varten olemassa ja se ei ole rahanlainaus.

• Utelias Jyväskylästä

Martinan asianajaja kyselin itsemurhayrityksistä. Mitä hän ajoi sillä takaa? Onko huhuja asiasta?

• --

No nyt on tämä turhis napannut apon soittajan. Mitäs siitä mieltä?

• sinä vain

Kuule sinä AMB-stalkkeri, joka väität olevasi entinen koulukaveri ja naapuri. Olet kiusannut AMB:iä koulussa ja jatkat vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin. Anne-Mari ei ole sairas, sinä olet. AMB on osoittanut kaikki puheensa Martinasta todeksi. Nämä keskustelut on nostettu vuodelta 2009. Hän on ollut jo vuosia kihloissa tämän Apocalyptican soittajan kanssa. Siis mistään tuoreesta suhteesta ei ole kyse. AMB elää luksuselämää Turun parhaalla asuin alueella. Matkustelee, ja tekee mitä huvittaa. Hänellä pyyhkii hyvin. Joten anna olla. Anne-Mari on osoittanut omaavansa aivot. Toisin kuin nämä ihan pahimmat turhikset.

• harvinainen yhtälö

Mikä saalis tämä Perttu on muka? Ei ole kummoisen näköinen mies. Ja ei edes tunnettu suomessa. Anne-Marin kanssa vaihdoin pari sanaa ennen juhannusta ja ihan hauska, ja kivan näköinen nainen. Kyllä hänellä ottajia löytyy. Anne-Marissa on luontaista karismaa ja viehätysvoimaa aikuisen miehen makuun. Turhis ja entinen tyrkky valitettavasti. Ei tämä Kivilaakso nyt niin uskomaton saalis ole. Kyllä Anne-Marilla on varaa hyvännäköiseen ja varakkaaseen mieheen. Jos on ulkonäköä ja älliä luotu, kuten tällä daamilla on.

• Mölymäki

''Matkustelee, ja tekee mitä huvittaa. Hänellä pyyhkii hyvin. Joten anna olla. Anne-Mari on osoittanut omaavansa aivot. Toisin kuin nämä ihan pahimmat turhikset. ''

Kai nyt matkustelee, kun kumppaninsa makselee ''viulut''. Kukapa ei käyttäisi sponsoriaan hyväkseen.

Sinä ''vain sinä''-reppana istut täällä päivittäin tuntikaupalla odottamassa, milloin Pöökistä joku jonkun sanan sanoisi. Heti olet vastaamassa viestiin, viimeistään tunnin sisällä.

Onkohan sinulla muuta sisältöä elämässäsi laisinkaan?

• Mielenkiintoista....

Jännä toi kohta, kun joku tässä ketjussa sanoi, että "Tällä palstalla on alettu haukkumaan AMB:tä todella rumasti tämän viimeisimmän Eerikäiset&AMB kahakan jälkeen. Sattumaa?" :)

• voi voi voi

Mitä väärää siinä on, jos mies maksaa kihlattunsa matkat? Ihan älytöntä. Ja sinä stalkkeri, joka kutsut Anne-Maria Pöökiksi ja manneksi. Milloin alkaa tulla juttua Bergin suvusta ? Mikä on jäänyt hampaan koloon? Olet ollut aikoinaan Bergin luokkakaveri ja itse jäänyt savon seudulle. Olet varmaankin yksinhuoltaja tai joku väliinputoaja. Samaan aikaan stalkkaamasi henkilö. Eli "Pöök" viilettää pitkin maailmaa luksusmestoissa. Asuu leveästi ja elää monen taviksen unelmaa. On se elämä epäreilua!

• Sekopäitä riittää..

Niinpä, kyllä vituttaa tuollaiset ihmiset jotka kyyläävät muiden elämää noin tarkasti ja levittelevät perättömiä juoruja ja jauhavat paskaa! Kannattaisko hankkia se omakin elämä?

• Mölymäki

''Mitä väärää siinä on, jos mies maksaa kihlattunsa matkat? Ihan älytöntä. Ja sinä stalkkeri, joka kutsut Anne-Maria Pöökiksi ja manneksi. Milloin alkaa tulla juttua Bergin suvusta ? Mikä on jäänyt hampaan koloon? Olet ollut aikoinaan Bergin luokkakaveri ja itse jäänyt savon seudulle. Olet varmaankin yksinhuoltaja tai joku väliinputoaja. Samaan aikaan stalkkaamasi henkilö. Eli "Pöök" viilettää pitkin maailmaa luksusmestoissa. Asuu leveästi ja elää monen taviksen unelmaa. On se elämä epäreilua! ''

Voi voi voi ja lässynlää. Nyt oli puhe sinusta. Onko elämälläsi muuta tarkoitusta kuin kytätä täällä, jos joku jotain sanoisi Pöökistä?

• kysynpä vaan

Olen varma, että nämäkin Bergin törkeät haukut on Martinan ja lähipiirinsä, sekä Eskon sepustuksia. Näitä samoja asioita se jauhaa tuolla hesan pissispaikoissa suureen ääneen. (Sedulan VIP)

AMB on sekopää, mielenterveysongelmainen, itsemurhakandidaatti, manne, läski, ruma, vinosilmä, rupsahtanut, kateellinen, ei missään onnistunut ja menestynyt. Martina käytti näitä samaisia haukkuja ja samoja lauseita oikeudessa ja lehdissä puhuttaessa Bergistä.

2009 ja 2010 oli AMB:n pahin haukkuminen tällä palstalla. Sattumaa?

Miten on elämä nyt? Oliko ja onko Berg kaikkea tätä mitä Martina ja lähipiirinsä on yrittänyt vakuutella? Kuinka on Bergin elämä nykyään ja kuinka on Aitolehden?

• stahme ilkkaaja

''Olet ollut aikoinaan Bergin luokkakaveri ja itse jäänyt savon seudulle.''

Se eroavaisuus onkin juuri siinä, että se toinen hankkii elantonsa itse, eikä elä parasiittina rahoittajansa kyljessä...

• ei voi olla totta

Mitä ihmettä? Anteeksi kun ilmaisen näin suoraan: Oletko sekaisin?

Parasiittina? AMB on KIHLOISSA tulevan miehensä kanssa! Facebookkia kun katsoo (osa päivityksistä on julkisia), hänellä on ollut hyvin juontokeikkaa koko kesän. Mitä se sulle kuuluu, jos KIHLATTUNSA maksaa heidän luksusmatkoja?

Olet kyllä törkeä ja katkera tyyppi. AMB on pysynyt piikkinä lihassasi kouluikäisestä lähtien. Miten jaksat vielä kymmenien vuosien jälkeen pilkata häntä? Anne-Mari on haastattaluissa kertonut olleen koulukiusattu. SINÄ olit selkeästi yksi niistä kiusaajista.

SAIRASTA!

• Sairas muija

Anne-Mari on kaikkien noiden negatiivisten adjektiivien vastakohta, Martina on erittäin kateellinen AMB: lle, se oli osasyy Martinalla pahoinpidellä Anne- mari. Onneksi Martina sai lähestymiskiellon. Se hullu ämmä ei saa mennä lähellekkään Anne-Maria ja hyvä niin! Katsoin Viidakon Tähtösiä ja voi tsiisus miten väkivaltainen ja aggressiivinen Martina on!! Uhkasi hakata Maisa Torpan ja sen episodin seurauksena joutua rahoittumaan jonnekkin toiseen paikkaan kaukana leiristä. Tuollainen ihminen on vaaraksi muille, ikinä ei tiedä milloin ja missä pimahtaa. Muistan lukeneeni muutama vuosi sitten Hymy-lehden haasattelun jossa Esko ja Martina vielä yhdessä ollessaan, kertoivat toistensa huonot puolet. Kyseisessä haastattelussa Esko mainitsi Martinan huonoksi puoleksi juurikin tuon räjähdysherkkyyden. Martina saattoi kuulema räjähtää vaikka keskellä kaupunkia eikä välittänyt yhtään vaikka muut kuulevat ja näkevät kun hän raivoaa. Esko sanoi että häntä nolotti Martinan yleisillä paikoilla kilahtelu.

• Mölymäki, Kuopijo

''Mitä ihmettä? Anteeksi kun ilmaisen näin suoraan: Oletko sekaisin?

Mikäs pissis siellä oikein kirjoittelee tyhjänpäiväisiä näppäimistö sauhuten? Ottaako koville, kun kaikki (ei oikeastaan kukaan muu kuin sinä) eivät ihailekaan idoliasi, Pöökiä?

Päässyt oikein KIHLOIHIN. Tuo KIHLA on pelkkä sponsorointisopimus.

Etkö kykene vastaamaan kysymykseen: onko elämälläsi muuta tarkoita kuin että vahdit täällä 24/7, sattuisiko joku kirjoittamaan idolistasi poikittaisen sanan? Suosittelen sinulle vieroittautumista netistä.

• väliin huutaja

Ei taida tuo "Mölymäki" tajuta, kuinka sen kateus oikein huutaa noista sen kommenteista. :) AMB on ollut jo kauan poissa julkisuudesta. Onhan se tosi hyvännäköinen, mutta että niin hyvännäköinen, että se ottaa tuota haukkujaa noin paljon päähän? :) Jotenkin huvittavaa seurata tuollaista kateuden määrää. :)

• Mölymäeltä

''Ei taida tuo "Mölymäki" tajuta, kuinka sen kateus oikein huutaa noista sen kommenteista. ''

Katsos kun henkilöä voi kyseenalaistaa myös olematta kateellinen. ''Julkiset henkilöt'' ovat vapaata riistaa näillä palstoilla. Itsehän tunki julkisuuteen.

• Annamariperi

AMB? Keksi tuon lyhenteen itsestään? Mikä väsynyt läystäke. Kas kun ei ABC?

A = Avuton
      M = Mitätön
      B = Bimbo

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6798
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1011
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe