Onko Katrilla silikoonit???siis se oikea Katrilla?
Silikooni?
22
5494
Vastaukset
- Jos on isot niin
Silikoonit voi löytyy, mut jos on höylättyy hintaa, niin silloin ei. Esitteleekö tämän tyttö tissejään tyrkyttämällä vai onko silleen aidosti? Luomu rintaa ei mikään voita olipa sitten kooltaan herneet tai meloonit.
- Luomut rules!
Olen samaa mieltä, luomut on parhaimmat! En tykkäis imeskellä ja pussailla jotain fucking silikonitissejä.
- vertikaalimamboilija
Luomut rules! kirjoitti:
Olen samaa mieltä, luomut on parhaimmat! En tykkäis imeskellä ja pussailla jotain fucking silikonitissejä.
Valehtelet, normaali mies nylkyttää vaikka Helga Hynnistä jos vaan saa.
- Luomut rules!
vertikaalimamboilija kirjoitti:
Valehtelet, normaali mies nylkyttää vaikka Helga Hynnistä jos vaan saa.
Sä olet sellanen pervo että sä nyt nylkytät yleensä kaikkea missä on reikä, et ole lähelläkään normaalia miestä. Normaali mies tykkää aidoista naisista, ei mistään puoliks muovia olevista.
- kasperia
Ei ole ainakaan tyrkyllä tyttö on ihan vaatteet päällä ja asiallisen oloinen..muutaman kerran ollu ruudussa...ei mitään kohujakaan ole...toivottavasti ei tule...
Nykyään kaikki melkein aiheuttaa turhaa suhinaa,...- tamsu86
Kyllä se oikea vetäjällä Katrilla on silarit!
Hyvä juontaja ei yhtään nenäpystyssä oleva bimbo:) - Poroliini###
tamsu86 kirjoitti:
Kyllä se oikea vetäjällä Katrilla on silarit!
Hyvä juontaja ei yhtään nenäpystyssä oleva bimbo:)Miksi sillä on silikoonit?????Hmmm...mitä työtä ennen tehnyt????Googlasin ja kyllä jotain löyty Katri Sorsa nimellä...
- qwertyhgfdsa
Ei oo silaria nähnykään.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/viihde/interaktiivinen_tv/juontajat?606154- Luomupoika
On aika isot luomuksiii..
On joku biksu malli???
- Gentleman.
Se Oikea ohjelman Katri on Ihana Nainen jota katselee mielellään.
Katrilla ei ole silikonirintoja.
Katrilla on luultavasti DD-kuppiset aidot rinnat :)
Jos Naisella on Silikonirinnat niin ne huomaa.
Katri on aito suomalainen nainen eikä ole mikään tyhmä bimbo vaan hyvin fiksu nainen.
Katrilla on tukevasti jalat maassa eikä esitä mitään muuta kuin mitä hän oikeesti on.
Olen ihan oikeesti rakastunut Katriin ;)- Se Oikea 24/7
Katrilla on silikoonit... Sattumoisin itse sen muutamaan otteeseen sanonut. Ja eilisessä lähetyksessä vieläpä vihjas että on menossa suurentamaan niitä jossain vaiheessa o_O Jotkut ne vaan haluaa isot tissit, joillekin se taas ei merkkaa mitään... Ihmiset on erilaisii. Katri tykkää seksistä se on huomattu :D Mutta mun mielestä tosi asiallinen ihminen ja mielestäni siinäkään ei ole mitään pahaa jos uskaltaa puhua avoimesti seksielämästänsä. Me Suomalaiset ollaan jokseenkin tuomitsevia tällasissa asioissa... Jenkeissähän on tyyliin ihmeellisempää jos sulla ei oo kumitissejä :D Ei ne silikoonirinnat ihmisestä huonoa tee :) Jokaisen oma päätös mun mielestä.
- 14+13
Se Oikea 24/7 kirjoitti:
Katrilla on silikoonit... Sattumoisin itse sen muutamaan otteeseen sanonut. Ja eilisessä lähetyksessä vieläpä vihjas että on menossa suurentamaan niitä jossain vaiheessa o_O Jotkut ne vaan haluaa isot tissit, joillekin se taas ei merkkaa mitään... Ihmiset on erilaisii. Katri tykkää seksistä se on huomattu :D Mutta mun mielestä tosi asiallinen ihminen ja mielestäni siinäkään ei ole mitään pahaa jos uskaltaa puhua avoimesti seksielämästänsä. Me Suomalaiset ollaan jokseenkin tuomitsevia tällasissa asioissa... Jenkeissähän on tyyliin ihmeellisempää jos sulla ei oo kumitissejä :D Ei ne silikoonirinnat ihmisestä huonoa tee :) Jokaisen oma päätös mun mielestä.
onks silkoni-maisa värjänny ja leikannu hiukset? äsken oli subil joku chatti. kuulosti ja kai muistuttiki sitä.
- Se Oikea 24/7
14+13 kirjoitti:
onks silkoni-maisa värjänny ja leikannu hiukset? äsken oli subil joku chatti. kuulosti ja kai muistuttiki sitä.
Se oli Iida... ei Maisa. Mutta terävä havainto. Värjännyt oli :)
- 14+13
Se Oikea 24/7 kirjoitti:
Se oli Iida... ei Maisa. Mutta terävä havainto. Värjännyt oli :)
iida tiistai aamulla subin SubPlayssä? lyhyeksi kynityt hiukset? vai oliko ne kiinni.
iida siis tullut myös aamupäiväksi töihin subille mtv3 seoikean ma-ti yön jälkeen - 14+13
14+13 kirjoitti:
iida tiistai aamulla subin SubPlayssä? lyhyeksi kynityt hiukset? vai oliko ne kiinni.
iida siis tullut myös aamupäiväksi töihin subille mtv3 seoikean ma-ti yön jälkeenokei joo nyt selvis. se oli joku Jutta.
muistutti must Maisaa - katri oot hot!!!
ja hyvä jouontaja!
- Keitsu
Hei,
onko kellään tiedossa hyviä Se Oikea-juonnon klipsejä joissa Katri näyttää reittä tai bebaa?
Linkit tänne kiitos.- reb01
menepä hoitoon sekopää!
- bellatsau69
ja sassiin. Ihan pervoja ollaan joo ja kiinnostuttu etukamarin tytöistäkin kaiken kukkuraksi...
- irtak s
Tai muiden yö-chat juontajien vilautuksia. Onko kuvia, linkkejä?
- pallerot
joo ja paljon onki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768