Vaimollani todettiin munasarja syöpä-04 saatiin hoidettua,muuta uusiutui -07. Oli välillä töissä..mutta viimeisen 9kk syönyt kipulääkkeitä..suun kautta otettavaa/hymatic?)lisäksi muut lääkkeet päälle!!..Olemme huomanneet että sekavuustila pahenee entisestään..ei muista juuri mitää asioita,puheet on mitä on..elää toisinaan ihan omissa maailmoissaan..mikä pahinta en enää tiedä mitä tehdä..lähtee ominpäin kodista liikkeelle on kyllä löytänyt takaisin mutta kuitenkin pelottaa...lisäski olen huomannut että käsien vapinaa on jonkun verran. Tietty kovä lääkitys on osaltaan tehnyt nämä oireet..mutta kuitenkin!!Onko muilla ollut vastaavia ,tai tullut eteen..kiitollisina odotan vastauksia!
Voisko oireet olla esim Alzhaimerintaudin oireita vaimoni 53v..
Voisko oireet olla esim Alzhaimerintaudin oireita vaimoni 53v..
Vastaukset 1
Vanhimmat
sitä voi saada kuureina joko suoneen kolmena päivänä peräkkäin tai suun kautta viitenä päivänä peräkkäin. Sen sivuvaikutuksiin ei kyllä kuulu sekavuus. Laskee veriarvoja ja lisää tulehdusriskiä, voi aiheuttaa ripulia, väsymystä jne.
Mitä muita lääkkeitä sitten on? Opiaatit ainakin voivat aiheuttaa sekavuutta, ahdistuneisuutta jne.