Oon alkanu aatella jatko-opiskeluja mut meinasin ekana käydä intin 2v¹ lykkäyksen jälkeen.
Nyt tuli kuitenkin lappu, jossa pitäis päättää et meenko 1. vai 2. erässä -05.
Amk:n pääsykokeet järjestetään kesäkuun 10. päivään mennessä.
Onko porukalla täällä kokemusta, että saako valintakokeiden ajaksi lomaa helposti eli toisinsanoen onko olemassa jotain säädöstä että valintakokeisiin menevät on päästettävä lomalle eikä siten että lomaa saa jos siitä päättävää upseeria ei satu vituttamaan?
Toinen vaihtoehto on se, että menisin vasta heinäkuun erässä ja jos pääsisin kouluun niin ilmoittaisin heille että aloitan vasta vuoden myöhemmin.
Eikö tästä ole olemassa jonkinlainen laki että opiskelupaikka on säilytettävä intin ajan?
Ensimmäinen vaihtoehto olisi tietenkin parempi kun voisin aloittaa opiskelut jo -05 syksyllä.
¹tai vuodelta se kyl tuntuu ku meen vuoden ikätovereiden perässä sinne ;)
Pääsykokeisiin intin aikana?
opiskelija
1
283
Vastaukset
- olioo
Kyllä pitäisi päästä pääsykokeisiin. Ei ne sitä voi kieltääkään. Itse pääsin ilman mitään ongelmia.
Muistat vaan ottaa läsnäolotodistuksen pääsykokeista, sen ne haluaa kuitenkin nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174