VARO Pankkiiriliike Alexandriaa!

Kusettaja pankkiriliike

Oletko menossa pankkirilike Alexandriaan tutustumiskäynnille?

VARO!

Jos et halua tulla koukutetuksi kustannuksiltaan kalliisiin Alekksandrian eläkerahastoihin.

Entä aioitko tehdä työtä puhelimella pankkiiriliike Alexandriassa asistenttina eli tapaamisiin kutsujana?

VARO!

Tai ainakin vaadi työsopimus ennen työsi aloittamista, sillä Alexandria voi jättää palkkasi maksamatta.

Itselleni kävi juuri näin Kotkan Alexandriassa, vaikka koulutusajalta minulle luvattiin palkkaa 250 euroa.
Senttiäkään ei tekemästäni työstä maksettu.

11

5173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitavat saatavasi

      ei tämä ole ainut sijoitusfirma, joka jättää palkkoja maksamatta. Se on pelin henki näköjään. Sitä paitsi lukisin nämä muutkin samaan kastiin, ei ole toinen toistaan parempi.

    • pöhh

      Mulle on Alexandriassa maksettu ihan joka ikinen kerta palkka ajallaan.
      Eri asia on se että jos et koulutusajallasi saanut mitään aikaiseksi, niin harvemmin sitä muissakaan duunipaikoissa maksetaan tekemättömästä työstä. Jos asia ei näin ole, niin suosittelen ottamaan esimieheesi yhteyttätänne avautumisen sijaan.

      • tyytyväinen työntekijä

        erinomaista työnantajaa kohtaan. Alexandria on minulle maksanut joka kerta ajallaan ja täysmääräisinä palkat. Mitään ongelmia ei ole ollut enkä ole kuullut kenelläkään muullakaan niitä olleen ennen tätä keskustelua. Jos ketjun aloittajalla on ollut jotain ongelmia palkanmaksun kanssa suosittelen myös minäkin että otat yhteyttä esimieheesi. Sillä tavoin ne mahdolliset ongelmat ratkeavat eivät täällä itkemällä. Palkkaturva ei tässä tapauksessa ole ratkaisu koska palkkaturvaa myönnettään vaan siinä tilanteessa jossa yritys on taloudellisissa vaikeuksissa ja palkkoja ei pystytä maksamaan.


      • Ex-työntekijä
        tyytyväinen työntekijä kirjoitti:

        erinomaista työnantajaa kohtaan. Alexandria on minulle maksanut joka kerta ajallaan ja täysmääräisinä palkat. Mitään ongelmia ei ole ollut enkä ole kuullut kenelläkään muullakaan niitä olleen ennen tätä keskustelua. Jos ketjun aloittajalla on ollut jotain ongelmia palkanmaksun kanssa suosittelen myös minäkin että otat yhteyttä esimieheesi. Sillä tavoin ne mahdolliset ongelmat ratkeavat eivät täällä itkemällä. Palkkaturva ei tässä tapauksessa ole ratkaisu koska palkkaturvaa myönnettään vaan siinä tilanteessa jossa yritys on taloudellisissa vaikeuksissa ja palkkoja ei pystytä maksamaan.

        Ainakin itselläni tehtyjen kauppojen palkkiot jäi maksamatta kun lähdin talosta, oikeusprosessi aluillaan. Niin että kun lähdet, pidä huoli että saa tehdystä työstä palkan sillä minulle niitä ei edes aiottu maksaa vaikka tilanne on erittäin selvä. Tuleevat sitten oikeuden kautta, eikä ole ensimmäinen kerta kun firma on käräjille menossa.


    • Heipparallaa vaan

      Oon itse ollut siellä töissä, provikkapalkka myyntiassistenteilla ja parhaathan sinne jää. Liksa on sitä minkä itse siitä teet.

      Ja toi koulutusajan palkka varmaan vaatii myös sen että saat jotain aikaan. Ei munkaan ekat tilit ollu koinkaan häääppösiä, mutta kyllä sieltä nyt tulee ihan hyvää palkkaa, ja koko ajan paranee.

      Tälläset tilitykset on niin naurettavia.

      • ammattilainen

        Olen itse ollut alalla suomalaisen vakuutusyhtiön puolella n. 5 v. sitten ns. meklaritiskissä ja täytyy todeta akateemisen loppututkinnon omaavana, että en ole millään muulla alalla nähnyt yhtä ammattitaidotonta väkeä kuin meklari / sijoitusneuvontayhtiöissä. Samapa tuo - kukin taaplaa tyylillään. Sijoitus - ja pankkialan maineen kannalta asia on huolestuttava. Provisiopalkka ei alalle sovi, koska se johtaa vääjäämättä oman edun tavoitteluun ja asiakkaan kannalta huonoon lopputulokseen. Näillä tyänantajilla työskentelevät henkilöt eivät vain pääse alan perinteisten työnantajien palvelukseen, koska yleensä koulutustaso on liian alhainen. Tästä syystä he jäävät rämpimään näiden työnantajien palvelukseen. Ansiot voivat olla kovia, mutta millä periaatteilla? Jos ei ymmärrä tekevänsä väärin, niin silloin on erityisesti liian tyhmä päästäkseen alan perinteisten toimijoiden töihin.

        Olen itse ollut menestyvä provisiopalkkainen myyjä (kk-provisioansiot tuolloin 18 000 - 25 000 mk) aivan eri alalla noin 10 v. ajan 15 v- sitten joten tiedän mistä puhun. Sijoitus/rahoitusalalle palkkausmalli ei vain sovi. Toivon näiden suurelta osin ahkerien ihmisten siirtyvän muiden alojen myyntitöihin. Onnea matkaan.


      • Muutakin kuin tahkoa
        ammattilainen kirjoitti:

        Olen itse ollut alalla suomalaisen vakuutusyhtiön puolella n. 5 v. sitten ns. meklaritiskissä ja täytyy todeta akateemisen loppututkinnon omaavana, että en ole millään muulla alalla nähnyt yhtä ammattitaidotonta väkeä kuin meklari / sijoitusneuvontayhtiöissä. Samapa tuo - kukin taaplaa tyylillään. Sijoitus - ja pankkialan maineen kannalta asia on huolestuttava. Provisiopalkka ei alalle sovi, koska se johtaa vääjäämättä oman edun tavoitteluun ja asiakkaan kannalta huonoon lopputulokseen. Näillä tyänantajilla työskentelevät henkilöt eivät vain pääse alan perinteisten työnantajien palvelukseen, koska yleensä koulutustaso on liian alhainen. Tästä syystä he jäävät rämpimään näiden työnantajien palvelukseen. Ansiot voivat olla kovia, mutta millä periaatteilla? Jos ei ymmärrä tekevänsä väärin, niin silloin on erityisesti liian tyhmä päästäkseen alan perinteisten toimijoiden töihin.

        Olen itse ollut menestyvä provisiopalkkainen myyjä (kk-provisioansiot tuolloin 18 000 - 25 000 mk) aivan eri alalla noin 10 v. ajan 15 v- sitten joten tiedän mistä puhun. Sijoitus/rahoitusalalle palkkausmalli ei vain sovi. Toivon näiden suurelta osin ahkerien ihmisten siirtyvän muiden alojen myyntitöihin. Onnea matkaan.

        Näissä firmoissa on paljon todella hyviä kykyjä, jotka valitettavasti eivät hioudu (mikä sana...) timanteiksi. Aleksandria on mitä on, usein soittavat minullekin ja tiedän toimintatavan, mutta jos haluat rekrytoida oikeanlaisia myynti-ihmisiä, niin esimerkiksi Aleksandria on hyvä paikka.

        Muita hyviä ovat mm: Canon, Lindell, Nordea (tietyt yksiköt, ei vanhan kansan pankki), Sampo, joiltain osin Elisa ja vastaavat ja kaikki kokonaisuuksista vastaavat tahot/henkilöt. Jos olet palkkaamassa oikeaa ammattilaista, niin katso mitä hän on tehnyt aiemmin. Kokonaisuusratkaisuista vastaavat henkilöt ovat hyviä.

        Kokonaisuusratkaisuista vastaavat henkilöt ovat harvemmin puhtaasti provikkapalkkaisia. Pelkkä provikka auttaa ajattelemaan vain yksittäistä kauppatapahtumaa ja sitä myöden pitkäjänteisyys ja todellinen asiakkaan tilanne voi jäädä hämärään. Voidaankin puhua perävalotakuusta, joka toimii kyllä. Yhden kerran.

        Aleksandriallakin on juuri näitä osaavia kokonaisuuden näkijöitä. Toimi heidän kanssaan ja saat todellista hyötyä itsellesi/ yrityksellesi.


      • koulutusajan palkast

        "Ja toi koulutusajan palkka varmaan vaatii myös sen että saat jotain aikaan. "

        Jos on sovittu palkallisesta koulutusajasta, niin täytyyhän palkka maksaa, vaikkei koulutusaikana saisi vielä mitään aikaan. Itse asiassa koulutusaikana ei ole velvollisuuttakaan saada vielä mitään aikaan (esim. suuria myyntisopimusmääriä), kun palkka on juuri sen takia koulutusaikana alempi.


    • Anonyymi

      Hyi mikä paikka

    • Anonyymi

      Alexandria nyt muutenkin on lähinnä huijausyritys. Tuotteet ovat ylihinnoiteltuja ja surkeita. Alexandrian sijoitustuotteisiin lähinnä tuhoaa omaisuutensa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe