Tutkailin muutaman tietokoneita ja -tarvikkeita myyvän liikkeen nettisivuja, enkä löytänyt niistä myynnissä olevia kaapelimodeemeja.
Käytössäni on liittymän mukana ilmaiseksi tullut perusmalli, jonka yksi ikävä ominaisuus on mm. se, että töpseli pitää aina irrottaa seinästä, mikäli haluaa sähköt laitteesta pois. Mitään virtakytkintä laitteessa ei ole.
Onko kaapelimodeemeja myynnissä näitä kaapeliyhtiöiden tarjoamia omia perusmalleja lukuun ottamatta missään alan liikkeissä.
Kaapelimodeemien saatavuudesta
Kabel
1
853
Vastaukset
- Zapotek
Ei ole, tulit tänään selväksi kun kävin kaupat läpi etsimässä. Palveluntarjoajilla yksinoikeus myydä kaapelimodeemeja, huh huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774682- 1842013
- 1321712
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh271870