no voi voi

hadljkdadlöad

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/918416?abreu_anna

Voiko munkaan loma paskemmin alkaa!!??
Ei tarvi kun nettiin mennä, niin tuo pallonaama on etusivulla, arghhh, lähtis jo sinne portugaliin lömälle!

No mutta palataampa tuohon juttuun.

''-Se tuntuu välillä hirveän pahalta. Yritän aina olla kaikkein ystävällisin niille, jotka näyttävät inhoavan minua.''

Eli Anna siis vain esittää mukavaa, että saisi ihmisiä hänen puolelleen, säälittävää.

Säälittävää on myös väite ''Joillain keikoilla tytöt ovat olleet keskisormet pystyssä poikaystäviensä fanittaessa vieressä esiintymistä.''

Ensinnäkin melkeen kaikki Annan fanit ovat TYTTÖJÄ ikäluokka loppuu siihen 17-18 vuoteen.

Minä oon ollu kahella Annan keikalla, jos festareita ei lasketa, enkä oo ikinä nähny tyttöjä keskisormi pystyssä, vaan päin vastoin, siellä ne 18-20vuotiaat pojat on keskisormi pystyssä ja ''H*ora'' huudot raikuu.

Miksi Annan pitää hakea huomiota tällä tavalla!!??
Sehän on päivänselvää, että kaikkia julkisuudenhenkilöitä joko vihataan tai rakastetaan, ei sitä tarvi Annan enään lehdissä ruveta kertomaan.

Mutta tuon valehtelun Anna kyllä osaa ja hyvin!
En sillä, etteikö kateellisiakin ihmisiä löytyis, mutta esimerkiksi minä inhoan tätä Annaa eniten julkisuudenhenkiöistä. Minä olen vielä mies, joten miksi olisin kateellinen Annalle!?

Jos Anna luulee, että kaikki naiset/tytöt jotka ei tykkää hänestä, ovat automaattisesti kateellisia hänelle, niin sitten täytyy kyllä sanoa, että Abreu kuvittelee itsestään pikkasen liikoja. Miksi kukaan olisi kateellinen Annalle?
Kadulla tulee joka ikinen sekunti ja minuutti vastaan 100 kertaa kauniimpia ja fiksumpia naisia, kuin Anna.

Mutta mediahan rakastaa Annaa.......... ^^

18

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • levy tulossa

      huomiotahan tarvitaan. Ethän vain Sinä kuulu "mainoskoneistoon"?

    • tyttö.

      "Jos Anna luulee, että kaikki naiset/tytöt jotka ei tykkää hänestä, ovat automaattisesti kateellisia hänelle, niin sitten täytyy kyllä sanoa, että Abreu kuvittelee itsestään pikkasen liikoja. Miksi kukaan olisi kateellinen Annalle?
      Kadulla tulee joka ikinen sekunti ja minuutti vastaan 100 kertaa kauniimpia ja fiksumpia naisia, kuin Anna."

      totta!
      mutta eiköhän Annakin sen jossai vaiheessa tajua

      hei jos jollakulla on annan sähköpostiosoite
      tai sitte voisitte laittaa hänelle irc galleriaan viestiä vaikka jotai että miks se luulee että sille ollaan kateellisia koska kaikki julkkikset saavat kriitiikkiä

      aatelkaapa vaikka johanna tukiaista xD
      sitä haukutaan rumaksi ja läskiksi mutta onko hän koskaan valittanu
      tai haukkunut niitä ihmisiä kateellisiksi?EI!

      Annalla ei oo itsetunto kohdillaan kun hänen pitää muita sanoa kateellisiksi ja kerjätä huomiota veikkaanpa että hän itse on se kateellinen.

      mä haluaisin puhua Annan kaa ihan kasvotusten koska lehdistä ei välttämättä saa sitä oikeeta tietoa.

      • tyttö.

        ja sitte Anna luuli että kun hänen keikallaan oli hevareita että ne muka fanitti Annaa mä uskon taas että ne meni sinne ilkkumaan Annaa.
        vaikkei mulla sillei ole mitään Annaa vastaa mutta jotenkin vaa aiheuttaa hämmennystä että kumpi on oikeessa media vai Anna
        Lehdessä oli juttua jossa Annan väitettiin heittäneen fanilahja roskikseen
        mutta Anna sitte väitti ettei ole heittänyt
        kumpaa uskoa?


      • tarvitse olla

        kenellekään kateellinen. On ollut pari vuotta eniten myyty ja eniten palkittu artisti. Niin se vaan on, vaikka tuntuis kuinka pahalta!


      • tyttö.
        tarvitse olla kirjoitti:

        kenellekään kateellinen. On ollut pari vuotta eniten myyty ja eniten palkittu artisti. Niin se vaan on, vaikka tuntuis kuinka pahalta!

        hienoohan se on olen ylpeä että suomalaiset menestyy ulkomailla Annakin saattaa jossai vaiheessa tulla tunnetuksi myös ulkomailla
        harmi jos käsitit väärin tekstini :D
        kuten sanoin ei Annaa vastaa oo mitään mutta harmittaa kun ei tiedä kumpi puhuu totta Anna vai media.
        .
        Anna levyt on myyneet hyvin kuten myös Arilla,Hannalla,Antilla,Koopilla ja varmasti myös jossain vaiheessa Anna puullakin.

        miksi toisen menestys olisi multa jotenkin pois tottakai mielipiteitä saa kertoo kuten sinäkin ilmaisit oman mielipiteesi.
        ei mielipiteistä pidä pahastua.

        itsekin osaan laulaa ja näytän kuulemma hyvältä on ihanaa kun saa kehuja niistä tulee tosi hyvä mieli.


      • kaunistyttö^^
        tarvitse olla kirjoitti:

        kenellekään kateellinen. On ollut pari vuotta eniten myyty ja eniten palkittu artisti. Niin se vaan on, vaikka tuntuis kuinka pahalta!

        suosikin haastattelussa Anna sanoi olevansa kateellinen joskus.


      • 123333333333333333333333
        tarvitse olla kirjoitti:

        kenellekään kateellinen. On ollut pari vuotta eniten myyty ja eniten palkittu artisti. Niin se vaan on, vaikka tuntuis kuinka pahalta!

        Mutta mistäköhän oot saanu päähäs, että Anna ois ollu pari vuotta eniten myyty ja palkittu artisti!? :D

        Olet tainnut seurata vain Suosikin teinipalstoja nousee ja laskee juttuja joissa on aina kärjessä Anna Abreu, Cheek, Pete Parkkonen ja muut teinien idolit.

        Se, että Abreu on saanut 2 Emma-palkintoa peräkkäisinä vuosina, ei tee Annasta eniten palkituinta artistia.

        Anna on saanut Emma patsaansa levymyynnin takia, sekään ei ole päätä huimaava, mutta ei se ihme, kun Annan kanssa samaan kategoriaan laitetaan aina artisteja joiden levyjä ei olla ehditty myymään edes kultalevyn verran.

        Ja onko Anna ikinä voittanut muita kategorioita Emma-gaalassa? Eipä ole.
        Anna on ollut 2 vuonna 5 kategoriassa ehdokkaana, mutta eipä ole Emma pystiä tullut suomen kansan äänillä.

        Anna Erikssonkin on voittanut kahtena vuotena peräkkäin Naissolisti Emman, joten Abreu ei ole ainoa.

        Sekään ei pidä paikkaansa, että Anna olisi eniten myynyt artisti, ehkä eniten myynyt IDOLS artisti, mutta ei todellakaan eniten myynyt ARTISTI.


      • tyttö.
        123333333333333333333333 kirjoitti:

        Mutta mistäköhän oot saanu päähäs, että Anna ois ollu pari vuotta eniten myyty ja palkittu artisti!? :D

        Olet tainnut seurata vain Suosikin teinipalstoja nousee ja laskee juttuja joissa on aina kärjessä Anna Abreu, Cheek, Pete Parkkonen ja muut teinien idolit.

        Se, että Abreu on saanut 2 Emma-palkintoa peräkkäisinä vuosina, ei tee Annasta eniten palkituinta artistia.

        Anna on saanut Emma patsaansa levymyynnin takia, sekään ei ole päätä huimaava, mutta ei se ihme, kun Annan kanssa samaan kategoriaan laitetaan aina artisteja joiden levyjä ei olla ehditty myymään edes kultalevyn verran.

        Ja onko Anna ikinä voittanut muita kategorioita Emma-gaalassa? Eipä ole.
        Anna on ollut 2 vuonna 5 kategoriassa ehdokkaana, mutta eipä ole Emma pystiä tullut suomen kansan äänillä.

        Anna Erikssonkin on voittanut kahtena vuotena peräkkäin Naissolisti Emman, joten Abreu ei ole ainoa.

        Sekään ei pidä paikkaansa, että Anna olisi eniten myynyt artisti, ehkä eniten myynyt IDOLS artisti, mutta ei todellakaan eniten myynyt ARTISTI.

        koska eikös koop myyny heti kultaa


      • yhyyyhyy
        tarvitse olla kirjoitti:

        kenellekään kateellinen. On ollut pari vuotta eniten myyty ja eniten palkittu artisti. Niin se vaan on, vaikka tuntuis kuinka pahalta!

        http://pop.yle.fi/lista/albumit

        Eipä näy Annan albumia listoilla, harmin paikka. :D


    • Ovatko Ari-fanit

      tulleet Annan palstalle. Hyvä niin, mutta kun Ari tarttis nyt tukea, kun menee huonosti! Hyi, hyi teitä rottia!

      • tyttö.

        en ole ari fani enkä anna fanikaan
        miks te alatte heti haukkumaan jos sanoo vähänkin jotai negatiivistä Annasta?
        noloo!


      • on munat!
        tyttö. kirjoitti:

        en ole ari fani enkä anna fanikaan
        miks te alatte heti haukkumaan jos sanoo vähänkin jotai negatiivistä Annasta?
        noloo!

        Rotathan jättävät uppoavan laivan!


      • tyttö.
        on munat! kirjoitti:

        Rotathan jättävät uppoavan laivan!

        mitä sä tolla tarkotat?
        mä en ees ollu ilkee
        on outoo kun jos ystävällisesti sanoo jotai niin sit ne ihmiset on ilkeitä

        pliis älä viitsi riidellä muitten kaa jos ne ei satu olemaan sun kaa samaa mieltä.


    • tyttö.

      :/

      Annan täytyy ymmärtää että hänen pitää ottaa vastaan myös kritiikkiä koska on tuolla musiikki-alalla
      kaikkiahan ei voi miellyttää

      sen takia kaikki varmaan hehkuttaa Annaa kun eivät oikeesti uskalla sanoo mitä ajattelevat hänestä kun pelkäävät minkälaista tekstiä faneilta tulee.

    • ...

      en mä sulle sitä tarkottanutkaan vaa niinku yleisesti kaikille jotka ovat ilkeitä sä et ollut ilkee, vaa kerroit mielipiteesi asiallisesti.

      hitto ku tää suomi24 on niin sekava :D

    • esiin vain

      yhden kysymyksen - eikä ihan pienen: Miksi helvetissä sinunlaisesi latvajaakot ylipäänsä käyvät noin syvästi inhoamansa artistin keikoilla?! Ei todella voi kun ihmetellä - luulisi sitä laittavan rahansa "parempiin" artisteihin, joista itsekin osaa nauttia. Nykyään porukat näköjään käyvät inhokkiensa keikoilla saadakseen jotain kieroutunutta nautintoa? Outoja ovat joidenkin aivoitukset...

      • tyttö.

        minkä takia jotkut käyvät niillä keikoilla
        itse en ainakaan menisi.


    • gagdagag

      Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Itse olen myös kuullut että pojat näyttävät keskareita ja huutelevat Annalle.En ymmärrä miksi Anna sanoo että tytöt pitävät häntä uhkana ja ovat hänelle kateellisia. Minä en ole Annalle yhtään kateellinen ja enkä koe myöskään naispuolisia artisteja uhkana minulle jos poikaystäväni kuuntelee esimerkiksi radiosta jonkun naispuolisen musiikkia enkä todellakaan ole kateellinen millekään Britneylle kun poikaystäväni osti liput sinne.MIelestäni Anna tekee tästä itselleen ongelman. Ja kuten aloittaja laittoikin : Media rakastaa Annaa.

      Aina otsikoista saa lukea " Idols kaunotar " ja " Anna vietteli yleisönsä:konttasi lattialla" LOL siis mikä kaunotar ? Aivan normaalin näköinen ihminen se minusta on,eikä mikään Megan fox. Saa vielä nähdä mitä tuosta abreusta kehittyy.

      Se minua ottaa päähän erityisesti että kaikki ne jotka antavat negatiivista palautetta Annasta leimataan heti kateellisiksi Ari-faniksi joilla on niin paha olo ja asiat sekaisin että pitää tulla ilkeästi haukkumaan niitä joilla menee hyvin ja jotka ovat "kauniita" ja "lahjakkaita".

      En välitä Arista sen enempää kuin Annastakaan. Ja ihan vain kaikille Annan truufaneille: Tunnetteko kenties Annan henkilökohtaisesti? Tiedättekö minkälainen ihminen hän todellisuudessa mahtaa olla? No minä en ainakaan tunne,mutta noiden lehtihaastattelujen perusteella voin sanoa että Anna on hunolla itsetunnolla varustettu artisti,joka syyttää negatiivisestä palautteestaan "kateellisia" tyttöjä jotka kokevat hänet uhkana. Annan kohdattava tosiasiat : Jos olet julkisuudessa,niin silloin on kestettävä paineet ja myös negatiivinen palaute. Kuten joku jo mainitsikin Johanna Tukiaisen ja sen kuinak sitä haukutaan läskiksi ja rumaksi,niin ei hän ole laittanut koskaan mitään että " naiset ovat minulle kateellisia"

      MInä en ainakaan ole hänelle kateellinen vaikka en pidäkkään hänestä erityisemmin,joten miksi olisin kateellinen automaattisesti niille joista en pidä ?

      En ole kateellinen esimerkiksi Tukiaiselle,Hennalla,Lindsay Lohanille,Annalle,Arille tai ylipäätänsä muillekaan julkisuuden henkiköille.

      ''-Se tuntuu välillä hirveän pahalta. Yritän aina olla kaikkein ystävällisin niille, jotka näyttävät inhoavan minua.''

      "Eli Anna siis vain esittää mukavaa, että saisi ihmisiä hänen puolelleen, säälittävää. "


      Ja tuo osuu aivan kohdalleen.


      Eipä Abreu kuitenkaan ole vielä alkanut olla kiltti ja mukava minun kaverilleni joka suorastaan vihaa Annaa sen enempää selittelemättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe