Käsikirjoittaja

Minanoita

sinä kävelet
tarkoituksella päivittäin
lävitsein
muistutat minua
ettei rakkaus katoa
ei edes kuole

parasta on se
kun istut kanssani
pärekaton harjalla
ja kirjoitat minun
kädelläni

"aurinko poimii
ikkunaan pysähtyneen
kyyneleen
varovasti noukkii
sen säteelleen ja
kohottaa suudellakseen"

kenen käsialaa
on ruusupensaan
syleilemä tupa
nokkosten polttavassa
piirityksessä

minun

mutta sinä olet
sen kaiken käsikirjoittaja

22

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet todella - kässäri - taitavien sanojen kuin
      kerrontojen kudelma,joita vain voi ihailla,eikä
      yhtään ylisanaa,sillä niitä ei todellakaan tarvita.

      Olet _ oman elämäsi : Käsikirjoittaja !

      • Minanoita

        Jokainen meistä taitaa elämäänsä johonkin
        suuntaan käsikirjoittaa, tietämättä onistuuko siinä
        hyvin vaiko huonosti ja siinähän se jännitys kaiketi
        piileekin....

        Täällä on paljon kirjoittajia joiden tekstejä
        ihaillen luen, aikani vain ei salli kaikille heille vastaamista,
        ikävä kyllä.

        En koe olevani sen kummoisempi runoilija kuin kukaan
        muukaan, pohjimmiltani olen melkoisen vaatimaton
        metsäpolkujen tallaaja joka nauttii kaikista luonnon aarteista jotka
        vastaan taapertaa....

        Ilolla ja kiittäen kuitenkin otan sinun sanasi
        vastaan ystäväiseni=))


    • kaaru

      Yhdyn Dolanin sanoihin...olet omaa luokkaasi:)
      Luin runosi jo aikaisemmin, mutta jotenkin en halua
      täällä olla...

      "parasta on se
      kun istut kanssani
      pärekaton harjalla
      ja kirjoitat minun
      kädelläni"

      tää söpösti sanottu, jonka sinä osaat;)

      Kotiuduin just maailmalta
      kävin syömässä muurinpohjapannulla paistettui muikkui...nam.
      pitäs jotenkin jaksaa nukkua täydellä mahalla.

      • Minanoita

        Luokassa on vain
        yksi pulpetti
        jossa yksi yksinään
        viilaa kynsiään

        Hän jälleen
        kävelee lävitseni,
        lohdutus kaivertaa
        pintaan pöydän
        sulkeutuneen ympyrän...


        Sinulle Kaaru mustikanmakuinen
        kiitokseni=))))


      • niinköluulet
        Minanoita kirjoitti:

        Luokassa on vain
        yksi pulpetti
        jossa yksi yksinään
        viilaa kynsiään

        Hän jälleen
        kävelee lävitseni,
        lohdutus kaivertaa
        pintaan pöydän
        sulkeutuneen ympyrän...


        Sinulle Kaaru mustikanmakuinen
        kiitokseni=))))

        luokassa on tusina
        pulpetteja et huomaa
        niitä
        koska ne ovat
        näkymättömiä

        näkymättömien
        pöytälevyjen päällä
        istuu tusina
        kanssa matkaajia


        he kaikki näkevät
        että et viilaa kynsiäsi
        vaan teroitat sanojasi

        he hiljaa mielessään
        hurraavat


      • Minanoita
        niinköluulet kirjoitti:

        luokassa on tusina
        pulpetteja et huomaa
        niitä
        koska ne ovat
        näkymättömiä

        näkymättömien
        pöytälevyjen päällä
        istuu tusina
        kanssa matkaajia


        he kaikki näkevät
        että et viilaa kynsiäsi
        vaan teroitat sanojasi

        he hiljaa mielessään
        hurraavat

        Totta tosiaan en
        huomannut

        mietin kyllä
        onko kuuloni
        tehnyt minulle
        harhaiset
        tepposet...


        Sinulle kiitos vaikka en
        nyt kerkiäkkään teroittamaan
        sanojani, joskus toiste sitten=))))


    • ...yksi lempirunoilijani istunut jossain harjalla ...
      Saannut aikaan niin luettavaa teksiä jotta.
      Omituisia noi käsikirjoittajat =)

      • Minanoita

        Kässärinrustaajat ovat lievästi
        sanottuna omituisia......onneksi mie olen
        vain puhtaaksikirjoittaja=)))))


        Sinulle Krisse iloinen kiitokseni!

        (tää potee täällä kroonista kiirettä,
        mulla on viinimarjat niin kypsii että kohta
        tippuvat puskista , eikä mulla oo ku vaatimattomasti
        10 pensasta noukittavaa, huokaus)


    • tomppa2006

      ...paljon käsin kirjoittanut, mutta en ole tämän runon käsikirjoittaja...

      Sinulla on taito hyppysissä kirjoittaa kaunista rakkausrunoutta. Kiitos että toit runon luettavaksemme. Mukavasti kirjoitettu, tykkäsin.

      • Minanoita

        Arvaan että sinä olet paljon kirjoittanut ja kaunista tekstiä, jota minäkin olen täällä saanut lukea....

        Sinähän tiedät että minä kirjoitan melko melankolisia runoja yleensä, no tästä kässärinkirjoittajasta tuli yllättävän iloinen tuotos......hyvä niin!

        Kiitos Tomppa=)))


    • Yyber fanisi

      Missä kässärin kirjoittaja...
      Mitä seuraavaksi tapahtuu?

      Vahvoja tunteita aidossa runossa!

      • Minanoita

        Jatkoa ei ole luvassa, käsikirjoittaja ei ole
        näyttänyt naamansa, alan epäillä että se
        on Oopperan kummitus=))

        Sinulle Yyber kiitokseni!


    • *MURUKULTA*

      "sinä kävelet
      tarkoituksella päivittäin
      lävitsein
      muistutat minua
      ettei rakkaus katoa
      ei edes kuole"..

      Ensin nostin tämän...tässä on sitä jotakin.. juuh

      Sitten ajatteleni,, että kyllähän tämä täytyy ottaa mukaan, tukee upeesti..

      .."parasta on se
      kun istut kanssani
      pärekaton harjalla
      ja kirjoitat minun
      kädelläni"..
      ,,,

      .."aurinko poimii
      ikkunaan pysähtyneen
      kyyneleen
      varovasti noukkii
      sen säteelleen ja
      kohottaa suudellakseen"..

      Tässä jo huippas, tiiäkkö, pidin pöydänreunasta kiinni ja kirjoitin yhdellä kädellä vastinetta..


      .."kenen käsialaa
      on ruusupensaan
      syleilemä tupa
      nokkosten polttavassa
      piirityksessä

      minun

      mutta sinä olet
      sen kaiken käsikirjoittaja"


      *kops*_______ ,,,,, loppukin voi olla kaunis, sinä sen todistat! :)

      Nyt sitten äkkiä ruskeaa kuumaa litkua kellarin mustasta karstottuneesta pannusta ettei taju mee uudelleen! :D

      http://www.hossanporopuisto.fi/nokipannu.jpg

      • Minanoita

        Älähän sie siellä pyörtyile, mie lähetän
        siulle kohta sen maankuuluisan puoskariryhmän sinnuu
        elvyttelemään, mutta älä vaan mäne juomaan mittään
        tinktuuraa mitä ne siul tarjoaa!On meinaan sellasta tököttiä
        et siit tulloo entist heikommaks...lähtöö hiuksetki pääst!

        Sinulle kiitoksen ojentaa noita
        täältä periveeriasta=))))


    • Kauris-62

      Kirjoitat hyviä runoja,pidän tyylistäsi :)

      • Minanoita

        Sinäkin kirjoitat kauniita runoja=))

        Sinulle ilahtunut kiitokseni=)))


    • Asumus aah, pärekaton alla.
      Saa rauhassa nokkosetki kasvaa,

      Tarinoi on elämää
      "ja kirjoitat minun
      kädelläni"

      Minänoita
      Runos vei minut sinne missä paratiisini,
      kiitos pidin runostas.

      Hyvää heilimöivää kesää.

      • Minanoita

        Voi miten mukavaa on
        nähdä sinut runossani,
        se tekee aina mieleni iloiseksi=))

        Täällä heilimöivässä kesässä
        minä noukin jo viinimarjoja ja
        mehustan ne talvea varten,
        ollaan taas sitten koko vuosi omissa
        lisäaineettomissa mehuissa...

        Sinulle Liisa kiitokseni
        ja mukavaa sunnuntaipäivää sinne!


    • Zakuskat

      tää on (aikuisten oikeesti) jäänyt lukematta; ja mä kun menin privassa viskoon katoista sun muista näkymistä niin että rysky. Ja sitten täällä on tällanen alla!

      -öy-

      Voi ***** ** ****

      • Minanoita

        *nauraa niin että polvet lyö nenää*


        Minulle kieltämättä jäi hiukan
        epäselväksi piditkö lukemastasi vai .....höh oli miten oli, koska myös kriittisyyden osaan
        ottaa kiitollisuudella vastaan...

        Kiitosta siis lähettää täältä tää
        yksi kaheli jonka tekokynsi on ruvennut
        irtoamaan liiasta marjannoukinnasta=))))


      • zakus
        Minanoita kirjoitti:

        *nauraa niin että polvet lyö nenää*


        Minulle kieltämättä jäi hiukan
        epäselväksi piditkö lukemastasi vai .....höh oli miten oli, koska myös kriittisyyden osaan
        ottaa kiitollisuudella vastaan...

        Kiitosta siis lähettää täältä tää
        yksi kaheli jonka tekokynsi on ruvennut
        irtoamaan liiasta marjannoukinnasta=))))

        Kyllä mä pidin ihan hitosti runostasi, ja sitten vielä siitä että olet niin pirun kaunis. Nämä asiat eivät kuitenkaan ole sidoksissa toisiinsa, vaan tarkoitan kaikella sitä että musta hyvä runo kuvaa ihmisen sisintä ääntä. Täällä kun nämä lähes idiootin tasolla seukkaavat hörhöt leipovat essuissaan namipullaa tytsyille ja kuvittelevat olevansa aikansa Baudelaireja, niin ei tälläinen ikääntynyt ämmä saa siitä persettään märäski ei sitten millään.

        Kuulitsä? Mä oon nyt aikuinen, ihana kaunis aikuinen jolla on neuloja kynsien alla.

        =)

        Luovu niistä kumikynsistä ja kasvata aidot. Toi marjannoukinta on kyllä sellainen juttu että jäisi multa tekemättä. Mun frendin möksällä on valtavasti vattupuskia, ja kun menin sinne sekaan niitä nyppimään vasuuni niin tallasin ampiaispesään.

        Ootsä nähny koskaan kun citygirlie pinkoo pitkin pelkoja surina tukassaan.

        :o


      • Minanoita
        zakus kirjoitti:

        Kyllä mä pidin ihan hitosti runostasi, ja sitten vielä siitä että olet niin pirun kaunis. Nämä asiat eivät kuitenkaan ole sidoksissa toisiinsa, vaan tarkoitan kaikella sitä että musta hyvä runo kuvaa ihmisen sisintä ääntä. Täällä kun nämä lähes idiootin tasolla seukkaavat hörhöt leipovat essuissaan namipullaa tytsyille ja kuvittelevat olevansa aikansa Baudelaireja, niin ei tälläinen ikääntynyt ämmä saa siitä persettään märäski ei sitten millään.

        Kuulitsä? Mä oon nyt aikuinen, ihana kaunis aikuinen jolla on neuloja kynsien alla.

        =)

        Luovu niistä kumikynsistä ja kasvata aidot. Toi marjannoukinta on kyllä sellainen juttu että jäisi multa tekemättä. Mun frendin möksällä on valtavasti vattupuskia, ja kun menin sinne sekaan niitä nyppimään vasuuni niin tallasin ampiaispesään.

        Ootsä nähny koskaan kun citygirlie pinkoo pitkin pelkoja surina tukassaan.

        :o

        Kuulin, kuulin, vaikka eikös sen neulan pitänyt töröttää keskellä voodoo-nuken pläsiä??

        Minulla on kokemusta hiukan toisenlaisista amppareista, ne pukeutuu punasiin vaatteisiin ja kuvittelee olevansa Rantaleijonia.Mutta yhtäkaikki ovat äärettömän
        ärhäköitä, niitä ei kovin äkkiä tee mieli kutsua paikalle eli kannattaa ehdottomasti välttää astumasta maa-ampiaispesään!

        Ja kyllä nää kumikynnet näköjään yksitellen tippuu, viisi on enään jäljellä....kahdestakymmenestäkolmesta...


        =)))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe