siis kun on tullut anna puu ja kisu ja kaikkia tooosi hyviä laulajia joiden ääni on kaunis eikä kirkumista - lisäks ne on oikeesti kauniita - niin vilkkumaa on kyllä noita-akka joka vonkuu kuutamoon. näkemiin maija.
mee lauluopettajaks kuusamoon... joikhamaan.
nyt kun on
4
539
Vastaukset
- Oletko ihan perillä?
Huoh... puhuu taas joku 13-vuotias, joka ei tiedä musiikista Yhtään mitään!!
Anna Puu on hyvä munkin mielestä. eikä mulla "Kisuakaan" ole mitään vastaan, mutta kyllä Maija on paaaaljon parempi. Minun mielestä, kuin kansanki mielestä. Kato vaikka levynmyyntiä. Maijan kolmatta levyä on myyty 120 000 kpl, mikä on suomessa aika harvinaista.. Maijan Neljäs levy myi julkaisupäivänä Platinaa, Mikä Myös on TODELLA harvinaista suomessa! Ei luulis olevan ihan turha artisti..
Maija on ääni on okei aika käheä, erilainen, Mutta erittäin persoonallinen, jolla saa Ihmiset Rakastumaan, mutta myös vihastumaan. Se kuuluu Genreen! Onhan maija Rock-laulaja. Ulkonäkö on mielestäni räväkkä, mutta hyvä! Sekin kuuluu Rock-musiikkiin esiintymisen muodossa. Kato vaikka jotain Pate Mustajärveä, Lauri Tähkää, Martti Syrjää. Miltäs ne näyttää laulassaan? mutta edelleen ovat syvällä kansan sydämmissä.
Että turha tulla sanomaan Yhdestä Suomen menestyneimmästä artistista tuommosta, kun ei pidä paikkaansa tuollaiset. - -.-.-.-
Maija Vilkkumaa nyt on paaljon kuunneltavempaa musiikkia ku joku Chisu...
- J.K.P.
Taas on joku puukorva äänessä. Miten kuunaan voit verrata itse omilla loistavilla biiseillään komean uran tehnyttä Maijaa ja jotain väkisin pinnalle kammettua hentoäänistä idols"tähdettä" tai chisua joka se vasta onkin vinkua ja vikinää isolla V:llä. Anna Puu on huono laulaja, ei pysy edes nuotissa ja ääni on epävarman ja falskin kuuloinen ainakin livenä. Pitkä,kuuma kesä-ohjelmassa Annan esitys oli surkea. Ei minkäänlaista voimaa tulkinnassa. Ei tule koskaan tekemään kolmea levyä enempää. Nykyään jostain selittämättömästä syystä uuden artistin levy myy vähintään kultaa jo ennen ilmestymistään, oli sisältö mitä tahansa. Seuraavat levyt vasta kertovat jotain artistin tasosta. Meillä on ilmeisen eri käsitys kauniista laulunäänestä. Anna Puun ja Chisun ääni on minun korvaani vain vinkumista. Maijan äänikään ei ole klassisella tavalla kaunis, mutta sen ei ole tarkoitus ollakaan vaan aito, persoonallinen ja ROCK!
- tyttö.
Anna Puu ja Maija on hyviä esiintyjiä paitsi en kauheesti tykkää kummankaan äänestä maijalla on kyllä hyviä biisejä Annan biisejä en ole viel niin kerenny kuuntelemaan mutta uskon että pidän niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019