Vihannestiski

VeggieFan

En varmasti taida olla ainoa joka on huomannu vihannestiskin antimien hyödyn muuallakin kuin keittiössä?
Hain tänään aivan ihanan kesäkurpitsan.. ;) Sellaisen 5-6 cm ympärysmitaltaan, about 15 - 17 cm pitkähkön.. Kyllä teki hyvää!

Oma mies löytyy kyllä, mutta hänellekin kelpaa, kun tulemisensa jälkeen keskittyy katselemaan kuinka syvälle uppoaa tuo ihana vihannes ;)

Myös pienehkö munakoiso on aivan mahtava, koska sen pinta on tosi pehmeä ja kuitenkin tiivis.. Kurkkua en käyttäisi.. aivan liian tönkkö ja kova! Joku täällä kertoi käyttävänsä meetwurstitankoa?! Waude.. noh, pitäydyn kuitenkin kurpitsassani ja suosittelen kernaasti :)

47

9307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Ohhhhhhhhhhh .............. jeeeeeeeeeeeeeee.....................

      Oletkos kokeillut kurkkua?

      • ....pitäisi...

        ...varmaan ilmeisesti kokeilla... hmmm... pistetään korvan taakse!


      • HihiHihiHihi
        ....pitäisi... kirjoitti:

        ...varmaan ilmeisesti kokeilla... hmmm... pistetään korvan taakse!

        Hihi Hihi,

        Kurkkulla on epätasainen pinta, joka kutkuttaa pimpin sisäpintaa mukavasti. Kurkussa on myös yksi hyvä puoli, jota ei kannata unohtaa. Kurkulla on kaksi päätyä. Yhden kurkun avulla kaksi naista pystyy samanaikaisesti runkkaamaan. Ei muuta kuin likkakaverin kanssa peput vastakkain sohvalla ja molemmat voi työntää kurkun syvälle. Tämän jälkeen onkin hyvä vaihtaa yhteisiä kokemuksia kurkusta. Kokemusta on!!!!!!!!!

        Virnistys


      • on
        HihiHihiHihi kirjoitti:

        Hihi Hihi,

        Kurkkulla on epätasainen pinta, joka kutkuttaa pimpin sisäpintaa mukavasti. Kurkussa on myös yksi hyvä puoli, jota ei kannata unohtaa. Kurkulla on kaksi päätyä. Yhden kurkun avulla kaksi naista pystyy samanaikaisesti runkkaamaan. Ei muuta kuin likkakaverin kanssa peput vastakkain sohvalla ja molemmat voi työntää kurkun syvälle. Tämän jälkeen onkin hyvä vaihtaa yhteisiä kokemuksia kurkusta. Kokemusta on!!!!!!!!!

        Virnistys

        Taitaa olla LESBOJEN kirjoittama juttu!


      • 70 lukua
        HihiHihiHihi kirjoitti:

        Hihi Hihi,

        Kurkkulla on epätasainen pinta, joka kutkuttaa pimpin sisäpintaa mukavasti. Kurkussa on myös yksi hyvä puoli, jota ei kannata unohtaa. Kurkulla on kaksi päätyä. Yhden kurkun avulla kaksi naista pystyy samanaikaisesti runkkaamaan. Ei muuta kuin likkakaverin kanssa peput vastakkain sohvalla ja molemmat voi työntää kurkun syvälle. Tämän jälkeen onkin hyvä vaihtaa yhteisiä kokemuksia kurkusta. Kokemusta on!!!!!!!!!

        Virnistys

        Mulle tulee yksi 70-luvun biisi mieleen.

        .... pylly vastaan pyllyä pum pum ...


      • totta tosiaan
        70 lukua kirjoitti:

        Mulle tulee yksi 70-luvun biisi mieleen.

        .... pylly vastaan pyllyä pum pum ...

        no PUM PUM ....


      • parempi näin
        70 lukua kirjoitti:

        Mulle tulee yksi 70-luvun biisi mieleen.

        .... pylly vastaan pyllyä pum pum ...

        Musta sanoitukseksi paremmin sopisi
        ... pillu vastaan pillua ....


      • Määäzic-86
        ....pitäisi... kirjoitti:

        ...varmaan ilmeisesti kokeilla... hmmm... pistetään korvan taakse!

        kurkku korvan takana ellei sulla ole hörökorvat. ;)


      • kurkun puolitus
        HihiHihiHihi kirjoitti:

        Hihi Hihi,

        Kurkkulla on epätasainen pinta, joka kutkuttaa pimpin sisäpintaa mukavasti. Kurkussa on myös yksi hyvä puoli, jota ei kannata unohtaa. Kurkulla on kaksi päätyä. Yhden kurkun avulla kaksi naista pystyy samanaikaisesti runkkaamaan. Ei muuta kuin likkakaverin kanssa peput vastakkain sohvalla ja molemmat voi työntää kurkun syvälle. Tämän jälkeen onkin hyvä vaihtaa yhteisiä kokemuksia kurkusta. Kokemusta on!!!!!!!!!

        Virnistys

        Voisitte puolittaa kurkun, niin että molemmat saa oman puoliskon.
        Tällöin pystytte lesboilemaan kaikissa asennoissa ja molemmilla
        on kurkut samanaikaisesti pillussa. Voitte noulla pillujanne ja runkata
        tosianne samanaikaisesti kurkunpuolikkailla.


      • Joo-o...

        Mitäs jos tämä ohhhhhhhhh jeeeeeeeeeeeee opettelisi vaikkapa ensin kiimaltaan lukemaan, kun alkuperäinen juuri kirjoitti:

        "Kurkkua en käyttäisi.. aivan liian tönkkö ja kova!"

        -että näin tällä kertaa...


    • olen usein

      ehdottanut tuollaista leikkiä vaimolleni yhdynnän jälkeen,jos olen tullut mielestäni turhan äkkiä...vaimo on vaan aina sanonut että ei tarvitse...

      • ...vaimosi...

        ...on jo kokeillut sellaista muttei kehtaa sanoa.. tai sitten riität hänelle vallan mainiosti vaikka toisin saatat itse kuvitella :) kyllä me naiset kuitenkin saamme sen mitä haluamme vaikka se vähältä näyttäisikin.. :)


    • ymmärrän

      No nyt mä ymmärrän miksi sain ehdottomat ohjeet ostaa kesäkurpitsaa kun menin tutun naisen mökille grillaamaan.
      Arvelinkin jotain tämmöistä kun kysyin että minkälainen pötikkä sitä pitää ostaa, niin sain neuvon että mahdollisimman paksu... (olis ehkä pitänyt ostaa joku pehmee kun se kesäkurpitsa taisikin olla sitten riittävä kaikkeen... jäi kyllä näkemättä).

      Itse tuotehan maistuu melkein puulle, joten en ole ikinä ymmärtänyt miksi sitä pitää laittaa joka helevetin kesäruokaan, mutta tästälähin syön sen ilomielin kun sain nyt varmistuksen siitä missä se on käytetty ensin ;)

      • jooo-o

        kaikki maistuu puulta jos ei osaa maustaa hölmö..kurpitsa on hyvää kun sitä suolaa jne.


      • muualtakin
        jooo-o kirjoitti:

        kaikki maistuu puulta jos ei osaa maustaa hölmö..kurpitsa on hyvää kun sitä suolaa jne.

        Vihannestiskiltä ja yleensä ruokakaupasta löytyy monia kivoja seksielämää piristäviä juttuja.
        Elän parisuhteessa ja joskus yllätän mieheni jollain "herkulla". Muutaman kerran olemme tehneet kauppareissun ainoastaan siinä mielessä, että löydämme jotain "seksikästä" ruokaa. Nämä kauppareissut ovat olleet aika hurjan kiihottavia molemmille. Mieheni on vaikka kysynyt "minkäs kokoinen kurkku otetaan ? Olen sitten kokeillut eri kokoisia kädessäni ja todennut, että tämä on sopiva. Joskus tilanteet ovat olleet jopa koomisia, ja joskus on vaistottu, että joku ulkopuolinen on tajunnut tilanteen, ainakin ilmeistä ja hymystä päätellen !

        Kurkku, kesäkurpitsa, porkkana, banaani, grillimakkarat, HK:n sininen. Oikean lämpöisenä nam. Esim. grillimakkara hetkeksi mikroon ja tuntuu hyvältä. Suklaa- yms kastikkeet, hunaja , hillot, pursotettava kermavaahto. Paljon löyttyy, jos on mielikuvitusta !

        Onko lisää vinkkejä tai kokemuksia "seksiruokaan" tai kaupassa käyntiin


      • nuolemista
        muualtakin kirjoitti:

        Vihannestiskiltä ja yleensä ruokakaupasta löytyy monia kivoja seksielämää piristäviä juttuja.
        Elän parisuhteessa ja joskus yllätän mieheni jollain "herkulla". Muutaman kerran olemme tehneet kauppareissun ainoastaan siinä mielessä, että löydämme jotain "seksikästä" ruokaa. Nämä kauppareissut ovat olleet aika hurjan kiihottavia molemmille. Mieheni on vaikka kysynyt "minkäs kokoinen kurkku otetaan ? Olen sitten kokeillut eri kokoisia kädessäni ja todennut, että tämä on sopiva. Joskus tilanteet ovat olleet jopa koomisia, ja joskus on vaistottu, että joku ulkopuolinen on tajunnut tilanteen, ainakin ilmeistä ja hymystä päätellen !

        Kurkku, kesäkurpitsa, porkkana, banaani, grillimakkarat, HK:n sininen. Oikean lämpöisenä nam. Esim. grillimakkara hetkeksi mikroon ja tuntuu hyvältä. Suklaa- yms kastikkeet, hunaja , hillot, pursotettava kermavaahto. Paljon löyttyy, jos on mielikuvitusta !

        Onko lisää vinkkejä tai kokemuksia "seksiruokaan" tai kaupassa käyntiin

        Olettekos kokeilleet jo suklaa- ja kinuskikastikkeita kermavaahdolla?


    • Liukkarikissa
      • näyttää

      • Pororoo
        näyttää kirjoitti:

        ihan oikeasti kullilta

        Mun ex-muijakaveri oli -vois varmaan sanoa nymfo..
        Kesällä hän ei pitäny minihameen alla pikkareita, kaupassa joskus testailtiin kurkut ja kesäkurpitsat, oli muuten hemmetin kiihottavaa..

        Aikaa tästä joku 6-7 vuotta, muutama kuukausi sitte naurettiin kun nähtiin, että mitähän yhden Itä-suomen pienen kaupungin S-marketin vihannekset maistu silloin:)


      • nam nam
        Pororoo kirjoitti:

        Mun ex-muijakaveri oli -vois varmaan sanoa nymfo..
        Kesällä hän ei pitäny minihameen alla pikkareita, kaupassa joskus testailtiin kurkut ja kesäkurpitsat, oli muuten hemmetin kiihottavaa..

        Aikaa tästä joku 6-7 vuotta, muutama kuukausi sitte naurettiin kun nähtiin, että mitähän yhden Itä-suomen pienen kaupungin S-marketin vihannekset maistu silloin:)

        Vautsi. Taidan minäkin alkaa syömään kurkkua ja kesäkurpitsaa :-)¨¨


    • pillupiipari

      Tein porkkanasta huilun. Soittelin vaimolle porkkanahuilua illalla.
      Sitä miellytti se. Lopuksi soittelin sitä vaimon jalkovälissä.
      Työnsin hporkkanahuilun lopuksi vaimoni pimppiin. Se tykkäsi siitä
      ja jatkoi masturbointia omatoimisesti.

      • syksyn porkkanasato

        Yllätin mieheni ostamalla porkkananipun. Menin mieheni kanssa makuuhuoneeseen porkkanoiden kanssa. Mieheni alkoi nuolla pilluani, niin että se tuli aivan märäksi. Tämän jälkeen hän laittoi sinne porkkanan ja jatkoi nuolemista. Vähän ajan kuluttua hän laittoi sinne toisen porkkanan. Näin se sitten jatkui kunnes koko nippu oli laitettu pilluuni. Tosi hieno kokemus. Kannattaa kokeilla.


    • Olen kiinnostunut vain syväkurkuista. Johon voisin makkarani upottaa. Jos haluaa lisätä siihen vielä jotain. Niin mielellään kermakastikkeella.

    • purjopanot

      Purjo on mielestäni aivan loistava munan korvike. Sillä on leveä sienimäinen ja helttamainen pää. Varsi on pitkä ja tasainen. Kun purjon työntää pimpin suuaukolle, niin leveä pää tuntuu aivan kauhean hyvältä. Kun sitten sen työntää syvemmälle pimppiin, niin leveä pää kutkuttaa pimppiä tosi mukavasti. Purjo on ehdottomasti paras kokeilemista vihanneksista. Kokemusta löytyy.

      • Hmmmmm .....

        Purjo on muuten, hyvä paitsi sen pinta on aivan liian tasainen.
        Purjon paksu pää kutkutta mukavasti, mutta tasainen varsi tekee
        tuntumasta aivan liian lattean. Jos varsi olisi epätasainen, niin
        purjo olisi aivan huippu munankorvike.


      • leikkiKALU
        Hmmmmm ..... kirjoitti:

        Purjo on muuten, hyvä paitsi sen pinta on aivan liian tasainen.
        Purjon paksu pää kutkutta mukavasti, mutta tasainen varsi tekee
        tuntumasta aivan liian lattean. Jos varsi olisi epätasainen, niin
        purjo olisi aivan huippu munankorvike.

        Ruualla ei saa leikkiä.
        Vihannes ei ole mikään leikkiKALU!


      • monikäyttöisyys
        leikkiKALU kirjoitti:

        Ruualla ei saa leikkiä.
        Vihannes ei ole mikään leikkiKALU!

        Vihannekset ovat hyvin monikäyttöisiä tarvikkeita. Niitä voi käyttää aluksi seksivälineinä ja lopuksi ne syödään pois hyvällä ruokahalulla. Kyllähän partnerille maistuu pimpissä uitettu vihannes.


      • huoneen lämpöinen
        monikäyttöisyys kirjoitti:

        Vihannekset ovat hyvin monikäyttöisiä tarvikkeita. Niitä voi käyttää aluksi seksivälineinä ja lopuksi ne syödään pois hyvällä ruokahalulla. Kyllähän partnerille maistuu pimpissä uitettu vihannes.

        Vihannekset kannattaa ottaa ennen käyttöä lämpememään jääkaapista hyvissä ajoin. Ei ole kivaa työntää kylmää vihannesta pilluun.


    • VeggieFanit

      Mitäs tulee seuraavaksi, kun on kaikki vihannekset kokeiltu.

    • parsapanot

      Kun hakee tuoreen parsakaalin kaupan vihannestiskiltä, niin se kaikkein paras vihannes. Se on kova ja kimmoisa ja sen pinta on epätasainen. Parhaiten sen kanssa tulee toimeen, kun menee alapää paljaa seälällään makaamaan sängylle. Ensiksi hierotaan pillua ja työnnetään parsakaali pilluun: kosketellaan pillun suuakkoa ja sitten syvälle. Lopuksi jatketaan pillun hieromista ja kosketellaan parsalla perseenreikää. Se on aivan ideaalinen bio-anaalitappi.

    • kasvimaaKesäksi

      Nyt kun on kesä tulossa, niin on aika laittaa kasvimaa kuntoon. Itse voi luomuviljellä omia kasviksia. Niitä eivät EU-direktiivit koske. Silloin kaiken muotoisia ja kokoisia. Varmasti niitä mielenkiintoista kokeilla.

    • Kutinaa

      Jos varsi liian tasainen niin voi laittaa päälle kortsun ja sinne varren väliin herneitä niin eiköhän kutka lähde

    • hygieenikko

      Vihannekset olisi syytä pestä erittäin huolellisesti ennen käyttöä.

      • Tuorekurkku kannattaa sujauttaa kondomiin, niin sen käyttö on mukavaa. Käytön jälkeen kondomin voi heittää rosikseen ja silputa kurkku salaattiin.


      • Adasa kirjoitti:

        Tuorekurkku kannattaa sujauttaa kondomiin, niin sen käyttö on mukavaa. Käytön jälkeen kondomin voi heittää rosikseen ja silputa kurkku salaattiin.

        Inhottava kirjoitusvirhe. Tarkoitan tietysti että roskikseen.


    • RetikaX

      Kotimainen Luomuretikka on vasta tosi mahtava masturbointiväline. Luomutuotteet Ovat ihananmuotisia ja niiden pinta on sopivan epätasainen.

    • Tj74vm

      Mun lemppari on pitkä ja paksu kurkku..kondomilla..sit kun oikein halukas olo nii hyvän kokoinen porkkana hyvin liukastettuun pebaan samalla..sitä ihana työnnellä ulos...heh..

    • anus

      Olen ( mies ). 46v. Olen myös käyttänyt kesäkurpitsaa, pituus 20cm-25cm. Paksuin oli 7cm. Kaikenlaista on tullut laitettua. Noin 15 - 16 vuotiaana aloin kiinnostumaan anaalista. Sillä tiellä olen edelleen. Nyt dildo, ( 26 )22cm sisään halkaisijaltaan 7.6cm ja muutama muu dildo.

    • Anonyymi

      Vihannekset ovat aivan ihania. Niitä on monen kokoisia ja muotoisia. Lopuksi ne voi syödä.

    • Anonyymi

      Uskokaa tai älkää niin parhaaksi olen kokenut työntää rypäleitä. Täytä pillu rypäleillä ja hinkkaa itseäsi sänkyä vasten haarat levällään. Rypäleet liikkuvat kuin pehmeät kuulat sisällä. Löytää g-pisteen. Rypäleet saa kyllä pois. Ja sitten lasiviiniä ja syö ne kun on raukea olo.

    • Anonyymi

      Makea etelä-amerikkalainen peruna on aivan ihana pimpissä.

    • Anonyymi

      Makea etelä-amerikkalinen peruna on aivan ihana pimpissä.

    • Anonyymi

      Yksi ihnan yleinen huomio.

      Mitään sokeripitoisia ei passaa käyttää miehen eikä naisen, sillä ne ovat riski sukuelinten hiivaongelmalle, eli ne kuulut kermavaahtoleikitkin olisi viisainta kokonaan unohtaa, elle sitten halua ottaa riskiä piinaavasta hiivakierteestä.

    • Anonyymi

      Kerran, kun ei ollut kurpisaa, porkkanaa eikä muutakaan, sain päähäni kokeilla herneitä. Kondomi täyteen herneitä, ja koko paketti pilluun niin, että osa jää ulkopuolelle ja housut päälle. Kyllä siivoushommat maistui.

    • Anonyymi

      Masturbaatio vihannekset voi kesällä grillata käytön jälkeen. Maistuisi varmaan sullekin.

    • Anonyymi

      Tänään taas ostoskoriin valikoitui paksuin kurkku... Sekä paketti kondomeja... Ei vielä käytössä mutta pian... On se pillussani ilman kumia käynyt kurkku salaatissa maistunut naapurin vanhemmalle ukolle.. Tein ihan tuoreen salaatin..ei vaan tiedä sitä.. Ihan vaan siksi kun käy mun pikkareita nuuhkimassa ja sotkemassa... Tj74vm

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe