kateellinen parhaalle kaverilleni

totallyblacksock

en edes itse näe ja koe että hän on minua kauniimpi ja parempi,mutta aina se tulee ilmi miesten seurassa!

en ymmärrä,onhan hän nätti ja hauska ja POHJIMMILTAAN kiltti,mutta ei hän edes koskaan anna sellaista ensivaikutelmaa.silti hänellä on heti paljon ihmisiä aina ympärillään.

hänellä on siis kaikki:vauras,hauska ja nuorekas perhe, kaunis ulkonäkö, paljon ystäviä, kaikki miehet vain hänen perässään ja kaikkia muita täydellisiä yksityiskohtia.ja tiedän, ettei hänellä ole mitään muita ongelmia kuin perheriitoja, mutta ne eivät ole mitään verrattuna omiin ongelmiini.

tämä ystävä on minulle todella rakas enkä ikinä halua hänelle mitään pahaa.olen vain niin saatanan kateellinen!

joskus kun en tapaa häntä pitkään aikaan ja olen kaukana hänestä,tuntuu että elämä vähän helpottuu.koska minun ei tarvitse olla hänen varjossaan.kun tiedän kuitenkin että minullakin menee ihan hyvin ja pitäisi olla tyytyväinen.tuntuu vain kamalalta, että minun täytyy välillä pitää TAUKOA YSTÄVÄSTÄNI että jaksaisin taas!!!

human nature..?

4

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luontainen

      viehätysvoima, jota ei voi järjellä selittää.

    • notgreenanymore

      Ikinä et voi tietää mitä ongelmia muilla ihmisillä on.
      Oli kuinka hyvä kamu tai sisko tai vaimo.

    • NiceToyou

      Siis mistä johtuu kun toisen ympärillä pyörii paljon ihmisiä? Se johtuu siitä LUONTEESTA. Vaikka olisit maailman kaunein, rikkain ja onnekkain ihminen niin luonne se on mikä ratkaisee. Mukava luonne tuo sinulle vaikka kuun taivaalta mutta ilkeällä ja kateellisella luonteella et ikinä tule saamaan yhtään mitään.

    • kärsin/häpeän samaa..

      Ihan samoja kateuden oireita mulla.Kadehdin syötävän hyvännäköisiä naisia,se vie energiaa jopa.En edes näe kuinka puutteet heidätkin koristaa,kuinka hekin ovat sheivattuja ja työn ylläpitämiä huolitellussa vetovoimassaan.Muistan vain omat selkäakneni heidät nähdessäni.Riudun pahasta olosta,kun oon kade.Haluan luomut rinnat jotka pomppisivat silikonien tavoin!Useimmilla julkkiksilla joita kadehdin on nimittäin muun lisäx myös isot silikonit.Haluaisin luomu-vastaavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe