Alkoholi ja rytmihäiriöt

pekkyri

Aiheuttaako teille pienikin määrä alkoholia joskus rytmihäiriöitä. Itselle näin on joskus käynyt ja toinen paha on kahvin juonti.

3

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

tulee alkoholista selvästi,sydän väpättää ja pitää mennä levolle,henkeä ahdistaa niin et voin pahoin myös.Kahvia ja alkoholia,siinä pahin yhdistelmä.

• hiilinen ahven

Itse olen jättänyt pois lähes kaikki alkoholia tai kofeiinia sisältävät tuotteet. Lasin kokista tai jääteetä saatan ottaa silloin tällöin, mutta kyllä kupillista enemmästä alkaa sydän ihan tuntuvasti pamppailemaan. Onneksi teitä saa myös kofeiinittomina.

• Pappa 59

Mulla ollu flimmeri 4 -5 kertaa muttei koskaan krapulassa ,vaik oon vetänyt kunnon "lärvit", kahvia menee pari pannullista päivittäin, sydänlääkäri kertoi ,ettei mitään merkitystä! On näköjään yksilöllistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe