http://www.turkulainen.fi/Paikallisuutiset/Kolumnit/PAAKIRJOITUS-Tauti-ja-Turun-talous
Turku ja Turun mafia
5
1973
Vastaukset
- EI HELVATA
http://muukkonen.blog-city.com/kespolitikointia.htm
Kommentti lopussa:
"Julkisista palveluista Turussa tänään aamulla: Menin lapseni kanssa varaamalleni ajalle Runosmäen terveyskeskukseen (kun oma tk on luonnollisesti lopetusuhan alla ja suljettuna loppuvuoden) jossa sain taas vastauksen jonka lääkärit ja hoitajat ovat ylemmältä taholta saaneet tehtäväkseen antaa. "Olis kiva jos teillä olis vakuutus niin voisitte mennä vaikka heti yksityiselle" Johon taas kerran jouduin kertomaan, että terveydenhuollon palvelut on mielestäni saatava julkisesltakin puolelta ja vaadin niitä myös saataviksi. "Lapsen kannalta olis kauheen kiva jos teillä olis vakuutus kun tää on niin kipeä. Syksyllä vois meiltä ehkä saada ajan tän poistamiseen" Halusin varata ajan syksyyn saman tien, se ei ollut mahdollista. Perkele. Kiitos siis taas mielipidekirjoituksesta, Turun asioiden ei sois tätä nykyistä enempää persiilleen menevän!"
- luettavuus
tuolla arvosteltiin lehden linjauksia ja kokoa. Täysin samaa mieltä. Oikeistohuttua liian isoissa raameissa. Tosin vaikka se Aamuset on just oikean kokoinen wc-lukemiseksi niin sisältöä ei ole nimeksikään. Käytännössä TOK:n ravintoloiden mainoslehtinen.
Wanha Turkulainen oli just sopiva, siinä oli luettavaa ja se tuli selattua moneen kertaan siellä pyhimmässä. Nyt ei vain pysty.
Turuntaudista on näillä palstoilla naristu ennenkin. Se tuntuu olevan parantumaton syöpä. Puoli Turkua pitäisi polttaa roviolla että tästä kaupungista tulisi terve. - työtä kesäksi
En voi käsittää että miksi opettajia ei voi lomauttaa kesällä kesäloman ja opetuksettoman ajan välillä, eli jätetään kesän "itseopiskelu ja opetusmateriaalin valmistelut" tekemättä ja painetaan seuraava vuosi vanhoilla tiedoilla ja materiaaleilla.
Kaikkihan sen tietää että opet vetää lonkkaa koko kesä, pari päivää ennen koulujen alkamista aloitellaan lukujärstysten tekoa sen verran että näyttäisi edes että jotain on tehty ennen opetusken alkua.- ? ? ?
tuskin itsekään haluat lomautetuksi omalla lomalla?
Ja kyllä nuo opettajaystävät ovat 7/24 töissä, ikävä kyllä lomillakin :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213