Moi!
Auttakaapas neitoa hädässä ;D Vm -02 Focuksen määräaikaishuollon yhteydessä ilmeni, että vetoakselien stefat vuotaa. Huoltoliikkeessä arvioitiin, että vaihto olisi noin 4 tunnin työ (hinta-arvio 270-300 euroa) varaosat.. Kuulostaako reilulta hinnalta vai yritetäänkö viilata tietämätöntä naisparkaa linssiin..? Keskustelupalstoja hieman selattuani sain kuvan, että ei olisi kovin monimutkainen toimenpide.. Ja mitäköhän nuo Fordin varaosat tulisivat maksamaan, kun ei siihen saanut ko. liikkeessä mitään arviota?
Hinta-arvio vetoakselien stefojen vaihto
3
12219
Vastaukset
- arkkiatri
stefat n. 20 euroa yhteensä ja vaihteistoöljyn lisäys tai vaihto n. 50 euroa. Työ vie ammattityökaluilla tuskin 2 tuntia kauempaa, mutta tässä varmaan merkkiliikelisää ! Kysy hinta-arviota työlle jostain muusta korjaamosta, varmaan kannattaa.
- Nainen ratissa
Kiitos vastauksesta =) Ehdinkin jo soitella toiseen huoltopaikkaan ja sielläkin arvioitiin, että työ veisi n. pari tuntia.. Ja tuntitaksakin oli 23 euroa halvempi, joten sinne vien tuon kärryn..
- Kalle20076
Alapalkille irti veturin ulompipää lähtee pyöränlaskerista kääntämällä pyörää ulospäin , vetari sisäpäästä haarukka työkalulla pois Stefa irti ja uusi tilalle ,tunti 30 min. meni itselläni vaihtaessa . Osa muutaman kympin. Oikeanpuoleinen vetari on tukilaakeriila siitä panta kahdella pultilla kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248