Vasta ollaan muutettu Lappeenrantaan, enkä tunne seutuja. Mistä päin kannattaisi lähteä katselemaan mustikkaa?
Mistä mustikkaa E-karjalasta?
4
324
Vastaukset
- niitä
ole vähän jokapuolella? En itsekään tunne täkäläisiä metsiä, mutta olen vaan etsimällä löytänyt mustikkapaikkoja. Pakkasessa on nyt jo yli 30 litraa ja taidan vieläkin poimia kun niitä näyttää olevan. Ajele noilla sivuteillä, kyllä sieltä löytyy.
- meillä joskus
Vajaa 3v.sitten muutettiin seudulle ja marja/sienimetsään teki mieli.Ostimme GT-3:n ja GT-6:n ja läksimme ajelemaan sivuteille. Hyvin on marjoissa/sienissä pysytty. Vähäisen kokemuksen perusteella voin sanoa että poimittavaa löytyy lähti sitten kaupungista mihin suuntaan tahansa.
- vastaajille
Ehkäpä olen ollut myöhässä liikkeellä, kun on löytynyt vain valmiiksi riivittyjä paikkoja. Etsintä jatkuu.
- löydetty
vastaajille kirjoitti:
Ehkäpä olen ollut myöhässä liikkeellä, kun on löytynyt vain valmiiksi riivittyjä paikkoja. Etsintä jatkuu.
Vehkataipaleen suunnalta sivutien sivutien sivutieltä löysin ihan kelpo mustikkapaikan.Keräsin 7l:n ämpärin ja huomenna haen pari samankokoista sangollista.Uskon ettei se ole ainut marjakko seutukunnalla.Mielestäni kannattaa etsiä sellaisista paikoista mihin kenenkään ei uskoisi viitsivän mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038