Vasta ollaan muutettu Lappeenrantaan, enkä tunne seutuja. Mistä päin kannattaisi lähteä katselemaan mustikkaa?
Mistä mustikkaa E-karjalasta?
4
334
Vastaukset
- niitä
ole vähän jokapuolella? En itsekään tunne täkäläisiä metsiä, mutta olen vaan etsimällä löytänyt mustikkapaikkoja. Pakkasessa on nyt jo yli 30 litraa ja taidan vieläkin poimia kun niitä näyttää olevan. Ajele noilla sivuteillä, kyllä sieltä löytyy.
- meillä joskus
Vajaa 3v.sitten muutettiin seudulle ja marja/sienimetsään teki mieli.Ostimme GT-3:n ja GT-6:n ja läksimme ajelemaan sivuteille. Hyvin on marjoissa/sienissä pysytty. Vähäisen kokemuksen perusteella voin sanoa että poimittavaa löytyy lähti sitten kaupungista mihin suuntaan tahansa.
- vastaajille
Ehkäpä olen ollut myöhässä liikkeellä, kun on löytynyt vain valmiiksi riivittyjä paikkoja. Etsintä jatkuu.
- löydetty
vastaajille kirjoitti:
Ehkäpä olen ollut myöhässä liikkeellä, kun on löytynyt vain valmiiksi riivittyjä paikkoja. Etsintä jatkuu.
Vehkataipaleen suunnalta sivutien sivutien sivutieltä löysin ihan kelpo mustikkapaikan.Keräsin 7l:n ämpärin ja huomenna haen pari samankokoista sangollista.Uskon ettei se ole ainut marjakko seutukunnalla.Mielestäni kannattaa etsiä sellaisista paikoista mihin kenenkään ei uskoisi viitsivän mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855382Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin442173Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881740- 471596
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312