Vasta ollaan muutettu Lappeenrantaan, enkä tunne seutuja. Mistä päin kannattaisi lähteä katselemaan mustikkaa?
Mistä mustikkaa E-karjalasta?
4
301
Vastaukset
- niitä
ole vähän jokapuolella? En itsekään tunne täkäläisiä metsiä, mutta olen vaan etsimällä löytänyt mustikkapaikkoja. Pakkasessa on nyt jo yli 30 litraa ja taidan vieläkin poimia kun niitä näyttää olevan. Ajele noilla sivuteillä, kyllä sieltä löytyy.
- meillä joskus
Vajaa 3v.sitten muutettiin seudulle ja marja/sienimetsään teki mieli.Ostimme GT-3:n ja GT-6:n ja läksimme ajelemaan sivuteille. Hyvin on marjoissa/sienissä pysytty. Vähäisen kokemuksen perusteella voin sanoa että poimittavaa löytyy lähti sitten kaupungista mihin suuntaan tahansa.
- vastaajille
Ehkäpä olen ollut myöhässä liikkeellä, kun on löytynyt vain valmiiksi riivittyjä paikkoja. Etsintä jatkuu.
- löydetty
vastaajille kirjoitti:
Ehkäpä olen ollut myöhässä liikkeellä, kun on löytynyt vain valmiiksi riivittyjä paikkoja. Etsintä jatkuu.
Vehkataipaleen suunnalta sivutien sivutien sivutieltä löysin ihan kelpo mustikkapaikan.Keräsin 7l:n ämpärin ja huomenna haen pari samankokoista sangollista.Uskon ettei se ole ainut marjakko seutukunnalla.Mielestäni kannattaa etsiä sellaisista paikoista mihin kenenkään ei uskoisi viitsivän mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885