Ihanaa oli tänään herätä kun näki Antin ruudussa piiiiitkän tauon jälkeen! Tuleeko se mahtava tajunnan räjäyttävä SUBPLAY enää ikinä, kun ne keväällä sen kuoppasivat?!? Ja mikä mahtaa olla Antin sukunimi, onko kenelläkään tietoa? "Jätkä on eläin" Kertokaa joku jos on tietoa!!!!!
Ti-tityy torstai
8
608
Vastaukset
- jooooooooooooooo
joo ikävä kyllä,tunkee itteensä joka paikkaan milloin missäkin..toivottavasti ei ala ja jos alkaa ni toisen juontajan juontamana
- rahastusohjelmii
Jotenkin toiset on pahasti koukussa kaikkii chatti ja shitti rahastuksiin. Hirmusesti ruuhkaa ja viive routii ruudulla. Kirjanpitoa olis kiva päästä kattomaan, paljonko tulee pätäkkää.
- kissan kuva
Lähettelen kissan kuvia taas huomenna. Ja 4 viestii varte mul on varattu 4euroo.
- v.a.i.
Joku sanoi,että ei. Onko myynyt kodinkoneita?!?
- amba amba
Niin on käymättä joo! On se niitä kodinkoneita joskus myynyt...Asioinutkin olen sen kanssa, mutta en muista sukunimeä!
Eipä oo kovin tyypillisennäkönen sivari! On meinaan kroppaa jätkällä............. ; ) - lattialiesi
amba amba kirjoitti:
Niin on käymättä joo! On se niitä kodinkoneita joskus myynyt...Asioinutkin olen sen kanssa, mutta en muista sukunimeä!
Eipä oo kovin tyypillisennäkönen sivari! On meinaan kroppaa jätkällä............. ; )Pienimies oli olen jotaa ostanut lieden muistaakseni.
- markka ja talo
lattialiesi kirjoitti:
Pienimies oli olen jotaa ostanut lieden muistaakseni.
Tai sit asunnu tääl savos?
- (¤):llu ahaa....
Odotan niitä tehtäviä,joita puuttuu kirjaimia välistä. M.lk.u. Laittakaa torstaina sellasii mist puuttuu vaikka 5-kirjainta. Kun näitä pelejä saa pelata vaan 18-vuotta täyttäneet,niin vaikeusastetta voisi lisätä.OIPOIOIuuuuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem732951HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat522230- 241949
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3851450- 661363
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k401344- 561109
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201089Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?761022- 47973