Ihanaa oli tänään herätä kun näki Antin ruudussa piiiiitkän tauon jälkeen! Tuleeko se mahtava tajunnan räjäyttävä SUBPLAY enää ikinä, kun ne keväällä sen kuoppasivat?!? Ja mikä mahtaa olla Antin sukunimi, onko kenelläkään tietoa? "Jätkä on eläin" Kertokaa joku jos on tietoa!!!!!
Ti-tityy torstai
8
592
Vastaukset
- jooooooooooooooo
joo ikävä kyllä,tunkee itteensä joka paikkaan milloin missäkin..toivottavasti ei ala ja jos alkaa ni toisen juontajan juontamana
- rahastusohjelmii
Jotenkin toiset on pahasti koukussa kaikkii chatti ja shitti rahastuksiin. Hirmusesti ruuhkaa ja viive routii ruudulla. Kirjanpitoa olis kiva päästä kattomaan, paljonko tulee pätäkkää.
- kissan kuva
Lähettelen kissan kuvia taas huomenna. Ja 4 viestii varte mul on varattu 4euroo.
- v.a.i.
Joku sanoi,että ei. Onko myynyt kodinkoneita?!?
- amba amba
Niin on käymättä joo! On se niitä kodinkoneita joskus myynyt...Asioinutkin olen sen kanssa, mutta en muista sukunimeä!
Eipä oo kovin tyypillisennäkönen sivari! On meinaan kroppaa jätkällä............. ; ) - lattialiesi
amba amba kirjoitti:
Niin on käymättä joo! On se niitä kodinkoneita joskus myynyt...Asioinutkin olen sen kanssa, mutta en muista sukunimeä!
Eipä oo kovin tyypillisennäkönen sivari! On meinaan kroppaa jätkällä............. ; )Pienimies oli olen jotaa ostanut lieden muistaakseni.
- markka ja talo
lattialiesi kirjoitti:
Pienimies oli olen jotaa ostanut lieden muistaakseni.
Tai sit asunnu tääl savos?
- (¤):llu ahaa....
Odotan niitä tehtäviä,joita puuttuu kirjaimia välistä. M.lk.u. Laittakaa torstaina sellasii mist puuttuu vaikka 5-kirjainta. Kun näitä pelejä saa pelata vaan 18-vuotta täyttäneet,niin vaikeusastetta voisi lisätä.OIPOIOIuuuuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122707- 1771799
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241500
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006