Hei!
Kertokaapa hyvät ihmiset minulle missä länsi/rannikko suomessa kannattaa käydä? Oikein helmi-paikkoja kaipailen kun en koskaan ole muualla kuin Vaasassa käynyt.
Suunnittelen mieheni kanssa pitkän viikonlopun reissua rannikolle päin. Sellainen yllärireissu olisi kyseessä :)
Olisi kiva kuulla paikallisilta tai siellä käyneiltä missä kannattaa piipahtaa.
Yösijaakinhan me kaipaamme eikä ainaiset hotellit kiinnostaisi... maatilamatkailu paikkojakin voisi näin itä-suomalaisena yrittäjänä kannustaa.
Ajattelin että Hankoon asti laskeutuisimme rannikkoa pitkin...
Odotan vinkkejänne!
Länsi-suomeen kesälomareissulle
1
667
Vastaukset
- matkaaja009
Tulee varmaan todella myöhässä tämä viesti (reissunne kenties jo mennyt).
Matkaan länsi-suomessa joka kesä; käykää ihmeessä Kristiinankaupungissa (aivan upea paikka!), tutustukaa ihaniin "landepaikkoihin" kuten Närpiö, Korsnäs jne.
Uusikaupunki vallan ihana myöskin.
Vinkkinä nyt lähinnä että ajakaa tosiaan rannikkoa ylhäältä alas tai alhaalta ylös mahdollisimman pieniä teitä (ne kivempia). Käykää paikoissa jotka vastaan tulevat.
V-loppu kenties liian lyhyt koko rannikon näkemiseen mutta vielä kerran, Kristiinankaupunki on upea kesällä mutta tietysti makuja monia.
Puutalot kunniaan! Myös Pietarsaari, Uusikaarlepyy yms. ovat nähtävän arvoisia.
Jos perus hotellit ei nappaa niin esim. leirintäalueilla on mukavia mökkejä =)
Niitä alueita on runsaasti (itse tykkään enemmän kristii.kaupungin leirintäalueesta kuin esim. paljon isommasta Vaasan l.alueesta)
Googleta eri paikoista, tsekkaile karttaa ja hommaa camping lehti.
No mutta ehkä olitte jo reissussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1661915
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591551Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan451017- 38895