Hei!
Kertokaapa hyvät ihmiset minulle missä länsi/rannikko suomessa kannattaa käydä? Oikein helmi-paikkoja kaipailen kun en koskaan ole muualla kuin Vaasassa käynyt.
Suunnittelen mieheni kanssa pitkän viikonlopun reissua rannikolle päin. Sellainen yllärireissu olisi kyseessä :)
Olisi kiva kuulla paikallisilta tai siellä käyneiltä missä kannattaa piipahtaa.
Yösijaakinhan me kaipaamme eikä ainaiset hotellit kiinnostaisi... maatilamatkailu paikkojakin voisi näin itä-suomalaisena yrittäjänä kannustaa.
Ajattelin että Hankoon asti laskeutuisimme rannikkoa pitkin...
Odotan vinkkejänne!
Länsi-suomeen kesälomareissulle
1
707
Vastaukset
- matkaaja009
Tulee varmaan todella myöhässä tämä viesti (reissunne kenties jo mennyt).
Matkaan länsi-suomessa joka kesä; käykää ihmeessä Kristiinankaupungissa (aivan upea paikka!), tutustukaa ihaniin "landepaikkoihin" kuten Närpiö, Korsnäs jne.
Uusikaupunki vallan ihana myöskin.
Vinkkinä nyt lähinnä että ajakaa tosiaan rannikkoa ylhäältä alas tai alhaalta ylös mahdollisimman pieniä teitä (ne kivempia). Käykää paikoissa jotka vastaan tulevat.
V-loppu kenties liian lyhyt koko rannikon näkemiseen mutta vielä kerran, Kristiinankaupunki on upea kesällä mutta tietysti makuja monia.
Puutalot kunniaan! Myös Pietarsaari, Uusikaarlepyy yms. ovat nähtävän arvoisia.
Jos perus hotellit ei nappaa niin esim. leirintäalueilla on mukavia mökkejä =)
Niitä alueita on runsaasti (itse tykkään enemmän kristii.kaupungin leirintäalueesta kuin esim. paljon isommasta Vaasan l.alueesta)
Googleta eri paikoista, tsekkaile karttaa ja hommaa camping lehti.
No mutta ehkä olitte jo reissussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973607Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 851023
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975