Elikkäs shire ori olis nyt pitkän pitkän pohdinnan jälkeen haussa. Mutta ostaminen on nyt ongelma, haluaisin ostaa hevosen mielellään muualta kuin Suomesta, tarkoituksena käyttää sitä mahdollisesti myös jalostukseen ja haluaisin saada samalla vähän "uutta verta" tähän Suomen pieneen shire kantaan. Nykyiset hevoseni olen hankkinut ihan kotimaasta, mutta nyt kun tällaista harvinaisempaa yksilöä etsii tulee ilmi eräs ongelma: osaan englantia niin surkeasti että mistä voisin saada apua tähän hevosen hankintaan? Enkä oikein tiedä mistä aloittaa hevosen etsintä. Onko täällä ketään joka olisi shiren hankkinut muualta kuin suomesta?
T: Maalaisnainen-84
haaveena
oma shire
2
554
Vastaukset
- en muista...
Juu minultahan shire löytyy. Shireni on tullut tuolta viron nurkilta se kyllä on tullut varsana muutama vuosi sitten, kun selailin joitakin sivuja en kylla muista miltä sivulta sen hankin...
- shirehorse
Kyseleppä asiaa suomen clydesdalen ja shirehevosyhdistyksestä. Ovat ammaitaitoisia ja tietävät varmasti mistä kannattaa Shire hankkia, varsinkin jos haluat kunnollisen ja haaveilet jalostamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966