Hyvästi rakas pikkusisko

Sisko93

Mun pikkusisko nukkui viikko sitten pois sh takia.....
Se oli niin pieni ja hauras enkeli siinä ja ihan kalpee...
Mua itkettää ja masentaa tekis mieli tehdä itse murha koska tuntuu että oon tappanut mun siskon koska.
Itse sairastuin syömishäiriöön 4vuotta sitten ja jouduin hoitoon.
Vähän ajan päästä ehkä vuoden päästä kaikesta mun ongelmista porukat ja kaikki huomas ettei mun pikkusisko enää syö ja se pyörtyili ja sitä huippas usein. Se joutu hoitoo tuntu et se pääs sieltä liian aikaisin pois koska se on nyt kuollut! :(

kun se vietiin vähän aikaan sitte sairalaan mun äiti vei mut sinne sairaalan rukous huoneeseen ja sano " rukoile sun siskos takia että se pääsee enkelten luo taivaaseen Hilla ei elä enää kauaa.." sit äiti rupes itkemää kamalasti. JÄrkytyin ja menin Siskoni luo ja halasi kerroi rakastavani sitä. se oli ihan kylmä oli vaikea uskoa että se lähtis siitä kohta pois.
Nyt se on sitte kuollut mun ainut sisko joka tuki aina mua mun ongelmissa ylä sekä alamäissä. Aina mä märehdin mun ongemista vaikka se teki kuolemaa !

Tänään mentiin eka kertaa sen huoneseen kuoleman jälkeen siellä oli kaikkee painokäyriä,thinspo vihkoi ja muuta ihan hirveitä ja päivä kirja jonka sisäkannessa luki " miksi kaikki muut on mua kauniimpia ja laihempi mä vaan tällänen läski?"
IHan hirveetä kuvitella et mun pieni sisko on kirjoittanut ne.

Anteeks HIlla kaikesta!
nousen sun kanssa viellä samaan laivaan.

Hilla

22

4237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss.

      Voimia sulle ihan hirveästi

      • -----

        Otan osaa. Luin tekstisi ja kyllä tässä väkisinkin rupesi itkettämään. :(
        Liian nuorena lähti siskosi pois.

        Voimia sinulle, perheellesi ja muille pikkusiskosi läheisille!


    • utyrhgdws

      kato youtubesta sellanen elokuva kun "Hunger point". laita hakuun "hunger point part 1" ja kato se koko homma. se on ihan samanlainen kun sun tilanne, paitsi et pikkusisko sairastuu ensin.

    • suuren suruusi

      Syvimmät osanottoni siskosi vuoksi. Kiitos kun tulit jakamaan tänne tarinasi. Toivottavasti osaatte olla perheenne kanssa toistenne tukea. Saatko minkäänlaista ammattiapua? Keskustelu jonkun ukopuolisen kanssa voisi olla tarpeen.

      Kovasti jaksamista sinulle ja teille kaikille!

      • Sisko93

        En saa tällä hetkellä apuja... en edes pystyis puhumaan kenellekkään koska tää on niin rankkaa nytte.
        Lykkääntyy varmasti koulujen alku mun kohdalla.
        Voi että Hilla ootti niin kovasti että se pääsee ylä-asteelle ja siitä tulee "aikuinen". :(
        KOtona on niin helvetin vaikeeta täällä koko ajan on kuolettava hiljaisuus äiti selailee vanhoi kuvia ja videoita. isä on vain silloin tällöin kotona.Ja jos yrittää puhua HIllast saa vain itkua,pahaa oloa ja riitaa aikaseks...


      • 96
        Sisko93 kirjoitti:

        En saa tällä hetkellä apuja... en edes pystyis puhumaan kenellekkään koska tää on niin rankkaa nytte.
        Lykkääntyy varmasti koulujen alku mun kohdalla.
        Voi että Hilla ootti niin kovasti että se pääsee ylä-asteelle ja siitä tulee "aikuinen". :(
        KOtona on niin helvetin vaikeeta täällä koko ajan on kuolettava hiljaisuus äiti selailee vanhoi kuvia ja videoita. isä on vain silloin tällöin kotona.Ja jos yrittää puhua HIllast saa vain itkua,pahaa oloa ja riitaa aikaseks...

        Noin pikkanen tyttö kuolee kauheiden kauneusihanteiden takia, otan osaa, ja vomii sulle. ota vastaan kaikki apu!


      • Järkyttynyt
        96 kirjoitti:

        Noin pikkanen tyttö kuolee kauheiden kauneusihanteiden takia, otan osaa, ja vomii sulle. ota vastaan kaikki apu!

        Sydämelliset surunvalittelut pienen siskosi puolesta :( Kerrassaan kamalaa, miten kauneusihanteet vaikuttavat niin nuoriin tyttöihinkin. Koita jaksaa ja ottaa todellakin kaikki tarjolla oleva apu vastaan!
        Pikkusiskosi on nyt kaunis enkeli. Tsemppiä!


      • Anadja
        Sisko93 kirjoitti:

        En saa tällä hetkellä apuja... en edes pystyis puhumaan kenellekkään koska tää on niin rankkaa nytte.
        Lykkääntyy varmasti koulujen alku mun kohdalla.
        Voi että Hilla ootti niin kovasti että se pääsee ylä-asteelle ja siitä tulee "aikuinen". :(
        KOtona on niin helvetin vaikeeta täällä koko ajan on kuolettava hiljaisuus äiti selailee vanhoi kuvia ja videoita. isä on vain silloin tällöin kotona.Ja jos yrittää puhua HIllast saa vain itkua,pahaa oloa ja riitaa aikaseks...

        Otan todella osaa suruusi ja koko perheesi traagiseen suruun! Siskosi oli vielä niin hirveän nuori, koko elämä edessä.
        Nyt on todella tärkeää, että sekä sinä että koko perheesi saa ammattiapua. Surkaa rauhassa, teillä on siihen täysi oikeus. Mutta apua teidän on saatava, puhuttua tuskasta ja ikävästä, kenties syyllisyyden tunteestakin. Surutyötä läpikäydessä tulee väkisinkin erilaisia tunteita käsiteltyä, se on täysin luonnollista.

        Oli todella surullista lukea tekstiäsi. Se laittoi miettimään, mitä ihmettä minäkin teen, leikin kahdeksatta vuotta elämällä ja kuolemalla. Mutta sitten nousi mieleen, että aivan sama vaikka kuolisin. Tiedän, että on erittäin itsekästä ja lapsellista ajatella noin, mutta mä olen menettänyt toivoni valon, tulevaisuus ei näytä enää ruusuiselta, opiskelut siirtyy jatkuvasti eteenpäin, koska junnaan lähtökuopissa. Ja miksi? Vain että saisin olla laiha. Kyse ei ole ulkonäöllisestä laihuudesta, kyse on itsekurista, itsensä kurittamisesta, rajojen rikkomisesta, kenties osaksi myös uteliaisuudesta. Mutta pääosin menetetystä toivosta saada normaali ja terve elämä.


      • nicoleee
        Anadja kirjoitti:

        Otan todella osaa suruusi ja koko perheesi traagiseen suruun! Siskosi oli vielä niin hirveän nuori, koko elämä edessä.
        Nyt on todella tärkeää, että sekä sinä että koko perheesi saa ammattiapua. Surkaa rauhassa, teillä on siihen täysi oikeus. Mutta apua teidän on saatava, puhuttua tuskasta ja ikävästä, kenties syyllisyyden tunteestakin. Surutyötä läpikäydessä tulee väkisinkin erilaisia tunteita käsiteltyä, se on täysin luonnollista.

        Oli todella surullista lukea tekstiäsi. Se laittoi miettimään, mitä ihmettä minäkin teen, leikin kahdeksatta vuotta elämällä ja kuolemalla. Mutta sitten nousi mieleen, että aivan sama vaikka kuolisin. Tiedän, että on erittäin itsekästä ja lapsellista ajatella noin, mutta mä olen menettänyt toivoni valon, tulevaisuus ei näytä enää ruusuiselta, opiskelut siirtyy jatkuvasti eteenpäin, koska junnaan lähtökuopissa. Ja miksi? Vain että saisin olla laiha. Kyse ei ole ulkonäöllisestä laihuudesta, kyse on itsekurista, itsensä kurittamisesta, rajojen rikkomisesta, kenties osaksi myös uteliaisuudesta. Mutta pääosin menetetystä toivosta saada normaali ja terve elämä.

        Surullinen ja kamala tarina!
        Syömishäiriöön kuoleminen on surullista, kauneusihanteiden ja itsensä hyväksymättömyyden takia :(
        Mä sanon, että älä tee missään nimessä itsemurhaa! Ei se sun vikas silti ollu, älä syyllistä ittees. Sun siskokin varmaan haluaa et elät onnellisen elämän terveenä..
        Voimia


      • Paxmax
        Sisko93 kirjoitti:

        En saa tällä hetkellä apuja... en edes pystyis puhumaan kenellekkään koska tää on niin rankkaa nytte.
        Lykkääntyy varmasti koulujen alku mun kohdalla.
        Voi että Hilla ootti niin kovasti että se pääsee ylä-asteelle ja siitä tulee "aikuinen". :(
        KOtona on niin helvetin vaikeeta täällä koko ajan on kuolettava hiljaisuus äiti selailee vanhoi kuvia ja videoita. isä on vain silloin tällöin kotona.Ja jos yrittää puhua HIllast saa vain itkua,pahaa oloa ja riitaa aikaseks...

        On sanoinkuvaamattoman hirvittävä asia kun läheinen menehtyy, etenkin kun kyse on noin nuoresta henkilöstä, jolla olisi vielä koko elämä edessä. Pitää kuitenkin muistaa että aika parantaa haavat vaikka arvet saattavat jäädä loppu iäksi. Kuten aiemmin on jo sanottu, teidän kannattaa ehdottomasti hakeutua ammattilaisen puheille.
        Tärkeintä on kuitenkin että ET SYYTÄ ITSEÄSI MILLÄÄN MUOTOA. Jos tästä asiasta jotain pitäisi syyttää, tähtäimessä olisi median viljelemä kaikella tapaa paha arvomaailma ja käsittämättömän vinksahtaneet kauneusihanteet. Jos et pysty puhumaan asiasta niin toivottavasti saat edes hieman apua ja lohtua viesteistämme.

        Otan osaa pikkusiskosi puolesta koko sydämestäni, toivon voimia niin
        Sinulle kuin myös koko perheellesikin.


      • LULLAATI
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Sydämelliset surunvalittelut pienen siskosi puolesta :( Kerrassaan kamalaa, miten kauneusihanteet vaikuttavat niin nuoriin tyttöihinkin. Koita jaksaa ja ottaa todellakin kaikki tarjolla oleva apu vastaan!
        Pikkusiskosi on nyt kaunis enkeli. Tsemppiä!

        MITKÄ IHMEEN KAUNEUSIHANTEET, EIHÄN LAIHA OLE EDES KAUNIS??


    • ...

      pärjäile *halaus* :(

    • opettele kirjottamaan

      opettele kirjottamaan

      • nappiC

        toine tulee tänne kirjoittamaan siskonsa tarinasta ja hakemaan myötätunteoa ja ääliö tuut valittamaan siitä että ei ole kaikki sanat oikein ! ahnki elämä äläkä tuu nussii pilkkuu täällä.


    • nOraaa`

      voi ei, voimia sulle.

      • :/

        Kyllä tuli itku silmään, ku luki tätä :(
        Tosi paljon voimia ja halauksia sulle


      • bsdb sdvs
        :/ kirjoitti:

        Kyllä tuli itku silmään, ku luki tätä :(
        Tosi paljon voimia ja halauksia sulle

        otan osaa.. kamalaaa ): pärjäile


    • Anoreksia tappaa

      Ei se ole sun syytäsi.Itsekkin olen sairastanut anoreksiaa ja olen ollut kuolemaisillani mutta silloin päätin vittu nyt riittää mä syön ja sitten aloin syömään.kauhea juttu että siskosi kuoli. Anoreksia on paska anoreksia tappaa.Toivoisin että Anoreksia katoaisi koko mailmasta mutta se ei katoa niin kauan kun me ei hyväksytä itseämme sellaisina kuin olemme.

      • exanorektikko

        Voi ei! Ihan kamalaa oli lukea tuota. Pärjäilemisiä ja tosiaan nyt sun siskon ei tarvitse enää ainakaan kärsiä :(


      • 19
        exanorektikko kirjoitti:

        Voi ei! Ihan kamalaa oli lukea tuota. Pärjäilemisiä ja tosiaan nyt sun siskon ei tarvitse enää ainakaan kärsiä :(

        Läskit vittuun!


      • Siskoni Noora
        19 kirjoitti:

        Läskit vittuun!

        Tiedän miltä tuntuu menettää läheinen anoreksialle. Oma pikkusiskoni kuoli sairaalaan vuoteelle hentona enkelinä anoreksian takia vuosi sitten. Aluksi laihduttaminen oli vain pientä tunteiten kontrollointia mutta sitten kaikki lähti lapasesta. Siskoni oli tarkoitus laihduttaa pari ylimääräistä kiloa pois vyötäröltä mutta kappas vaan se ei jåänytkään siihen. Kun siskoni pääsi kesälomalle hänen mittansa olivat 150cm/39kg kun hänet vietiin osastolle anoreksian takia viikko kesäloman jälkeen hänen mittansa olivat enää 150cm/19,3kg parantumaan hän ei osastolla pystynyt oli niin huonossa kunnossa yksinkertaisesti mikään ei enää pysynyt sisällä. Siinä vaiheessa sairaalan henkilökunta ja perheeni tajusivat että mitään ei ole enää tehtävänä. Viimeinen muistikuvani siskostani oli hänen nukkuessaan sairaalan sängyssä...yhtäkkiä siskoni huokaisi pari kertaa ja sen jälkeen hänen rintakehänsä ei enää kohoillut hengityksen myötä :(


      • luupi
        Siskoni Noora kirjoitti:

        Tiedän miltä tuntuu menettää läheinen anoreksialle. Oma pikkusiskoni kuoli sairaalaan vuoteelle hentona enkelinä anoreksian takia vuosi sitten. Aluksi laihduttaminen oli vain pientä tunteiten kontrollointia mutta sitten kaikki lähti lapasesta. Siskoni oli tarkoitus laihduttaa pari ylimääräistä kiloa pois vyötäröltä mutta kappas vaan se ei jåänytkään siihen. Kun siskoni pääsi kesälomalle hänen mittansa olivat 150cm/39kg kun hänet vietiin osastolle anoreksian takia viikko kesäloman jälkeen hänen mittansa olivat enää 150cm/19,3kg parantumaan hän ei osastolla pystynyt oli niin huonossa kunnossa yksinkertaisesti mikään ei enää pysynyt sisällä. Siinä vaiheessa sairaalan henkilökunta ja perheeni tajusivat että mitään ei ole enää tehtävänä. Viimeinen muistikuvani siskostani oli hänen nukkuessaan sairaalan sängyssä...yhtäkkiä siskoni huokaisi pari kertaa ja sen jälkeen hänen rintakehänsä ei enää kohoillut hengityksen myötä :(

        Aika myöhään vietiin osatolle, kun painoi vaan vajaa 20 kg? Olisko pitänyt viedä aikaisemmin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe