Huh huh laivalla

Ressu123

Olihan tapaus, tätä vanhana muistella! Laivalla yökerhossa alkuillasta tanssitin ja vähän myöhemmin sanoin, että mennäänkö hyttiin pussailemaan. Nainen oli melkein heti valmis. Mentiin hänen hyttiinsä ja pussailtiin jo matkalla. Kun päästiin hyttiin niin siellä olikin jo kaksi naista hieman maistissa. Eivät tulleet tanssimaan, kun oli toisella niin paha rakko kantapäässä ettei kenkää kestänyt. Oma tuonti oli hieman pyöreä ja vaalea, yksi oli pienempi ja aika tumma ja yksi jolla oli rakko jalassa, oli ihan tavallinen.

Tämä oma saaliini sanoi, että tässä olisi tytöille siisti ja panovalmiiksi lämmitetty! Kävivät kiinni kuin sika limppuun. Onneksi ei paita revennyt. Kaikilta sain ja kaikille annoin, mutta ekalla kierroksella se tavallinen jäi ilman. Pientä kun työnsi, niin vaalea laittoi takapuolesta tahtia. Aika pian tuli eka lasti. Sitten alettiin pelata aikaa ja keksiä kaikenlaista. Kerrottiin omia fantasioita. Korttiakin hetki pelattiin. Alkoivat tytöt käydä tosi kuumina ja ihan vähän toisiaankin koskettelivat. Paras oli kun kaikki olivat pöydän reunalla rinnakkain ja pyysivät työntämään viisi kertaa ja vaihto ja katsoivat keneen päättyy. Pienin sai taas päävoiton. Se viisi tahtoi ylittyä joka kerta.

Yöllä nukuin yläpetillä oman kanssa, kaikki nukkuivat melkein heti. Pian heräsinkun se tavallinen alapetillä käytti sormiansa. Menin sinne pussailemaan ja muiden nukkuessa tehtiin temput hitaasti ja perinteisesti. Oli kuuma ja märkä pussailija. Puri huulen rikki kun päällä kiemurrellen sai orgasmin.

Aamulla vielä yhdessä suihkuun yritettiin, mutta ei mahduttu kuin kaksi kerrallaan. Kaikkien selän pesin ja sitten vielä itseni. Yhtä sen verran otin takaapäin sitä alkuperäistä saalista pienessä suihkukopissa, että jotain vielä ruiskahti, mutta ei kunnon lastia, vähän jäi seisokki päälle. Väsytti molempia. Kun sitten kuivailin ja annoin tyttöjen katsella kun aamupalalle olin lähdössä, niin repivät vielä housuja alas ja kaksi otti suuhun pöytää vasten. Silloin jo tuli session viides lasti sen vaalean suuhun. Ja vielä nieli kaiken! Se tavallinen vaan meikkaili itseään kotikuntoon. Sillä oli muuten tosi hienosti ajeltu karvoitus, muilla oli ihan normi pehko.

Terkkuja!

9

14231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Titus30

      1 3 on monen fantasia ja unelma. Monesti nuoret tytöt fantasioivat mutta eivät saa mitään aikaiseksi, tästä on kokemusta. Parhaat kyydit löytää ja saa n. 30 v (25-35) ikäryhmästä vai oliko nämä neidot jotain muuta? Meillä on ollut pitkään viritystä nelin tai viisin (jopa enemmänkin) pelin aikaansaamiseksi mutta ei ole vielä tärpännyt.
      Täytyy vissiin lähteä laivalle... Oliko Baltic Prinsess?

      • Ressu123

        Koko homma oli lähtenyt, kun yhdessä olivat viiniä maistelleet. Yksi oli luvannut hakea seuraa, kun muut eivät (kantapää ja laivalla olleet tutut) halunneet lähteä huvittelemaan. Seuran hakijalla, sillä vaalealla oli kokemusta jostain kimpasta ennestään. Suosi kimppaa, jossa on vain yksi mies, kun ajatteli, että useampi mies -kuvio ei toimi. Ehkä kokemuksesta.

        Fantasioista puhuttiin ja ryhmä jollakin tavalla oli kaikilla eräänä. Toivottavasti sen tumman tapaan vielä ja autan fantasiassa, se oli hyvä.

        Selvästi yli 30 olivat kaikki. Eivät muuten tainneet tuntea toisiaan kovin hyvin. Olivat jotain porukkaa ilmeisesti. Ehkä lukevat tätä, ainakin yksi kertoi tästä palstasta. Tietää, että kumppaninsakin lukee, vai lukevatko yhdessä, jäi epäselväksi...

        Baltic, no en viitsi kertoa tarkempaa paikkaa, mutta meri oli kyllä oikein.


    • Ressu123

      Tämä minut tanssilavalta bongannut otti yhteyttä. Oli jostakin selvittänyt nimen ja kun se on vähän epätavallinen, oli helppo saada kiinni. Olivatkin ne naiset 40! ja varattuja. Taitaa tämä olla jonkinlainen tilanteiden järjestäjä? Ei oikein iske, on hieman ronski. Mutta taidanpa olla laivalla taas parin viikon kuluttua!

      • Hoppuheppu

        Koska minun ex avokki oli yksi heistä. Kerrohan tarkka ajankohta ja laiva niin saan varmistuksen epäilyyni.


      • vastaisi naiselle myöntävästi tai kieltävästi. Ainoastaan ääliö jättää vastaamatta kokonaan.
        Tai sitten tarina on satua.


      • Ressu123
        sa-ka kirjoitti:

        vastaisi naiselle myöntävästi tai kieltävästi. Ainoastaan ääliö jättää vastaamatta kokonaan.
        Tai sitten tarina on satua.

        En lue tätä läheskään päivittäin. Mutta puhelimessa on tullut oltua viime päivinä. Tuskin oli kenenkään avokki, taisivat kumpikin hytissä odotellut olla vielä enemmän ja se blondi on vapailla vesillä. Porukka on eri tällä kerralla. Tämä blondi on järjestämässä jollekin nelikymppis-yllätystä. Kuulemma tykkää itsekin seksistä niin kovasti ettei ota "järjestelypalkkioita". Oli niin hauska suunnitelma että ei kun laiva keinumaan! Laiva on yksi niitä tunnettua Hesasta lähteviä Itämeren "porauslauttoja".


    • Ressu123

      Kuulemma tämä toinen pari ei olekaan pari, mutta pitää näytellä että uskoo niiden olevan... Ja me sen blondin kanssa avopari. Ei olekaan 2 2 kokemusta ennen. Hiukka hermostuttaa...

      • Ressu123

        Taisipa olla kamera piilossa ja vähän käsilläkin näissä jutuissa. Tajusin vasta kun... Toivottavasti tuli hyvää tavaraa. Varoituksen sana vaan jos ei halua sellaiseen...


    • Ressu123

      Seikkailut jatkuisivat ensi viikonloppuna (lähtö lauantaina), mutta olen sairastuvalla, meni nimittäin urheillessa luu poikki. Jollakin voi käydä tuuri, jos ei pelkää filmatuksi tulemista! Tuo sama tytsy on järjestänyt jo 3 reissua! Viimeisin oli urheilullinen n.50 pariskunta, mutta vauhtia piisasi. Tai voi niitä olla enemmänkin, mutta sopivan tilaisuuden tullessa soittelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe